Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa ihminen voi rakastua elämänsä aikana?

Vierailija
12.10.2025 |

Itse olen ollut rakastunut kolme kertaa. Lisäksi tietty ihastuksia. Kaikki on päättyneet sydänsuruihin, usein minut on petetty, on valehdeltu tai muuten kohdeltu huonosti. 

Viimeisessä suhteessa mies ei kertakaikkiaan osannut päättää haluaako sitoutua, vaikka meillä oli kaikki tosi hyvin. Siksi mies välillä otti etäisyyttä, välillä lähentyi. Oma mieli ei enää kestänyt sitä reilun kahden vuoden jälkeen. Silti siitä on ollut kaikkein vaikeinta päästä yli, mieleen jäi raastava jossittelu. 

Nyt olo on se, että en pysty enää. Yrittämään uudestaan kenenkään kanssa. En edes halua rakastua enää kehenkään uudestaan. En jaksa enää pettyä. En kestäisi sitä hylätyksi tulemista enää. 

Muistan, että ehkä kaikkein onnellisin olen lopulta ollut silloin, kun olen ollut ihan yksin. Jossain kohtaa minulla oli mahtava mielikuvitus: ahmin esim. romanttisia sarjoja tai kirjoja ja sitten nautin haaveiluista vain omassa päässäni. Ei ollut todellisia sydänsuruja eikä pettymyksiä. Saispa tuon nuoruuden haaveilukyvyn takaisin. 

Kuinka monta kertaa sinä olet rakastunut elämäsi aikana ja uskotko, että pystyisit rakastumaan rajattomasti, vai tulisiko jossain kohtaa pessimistisyys ja itsesuojelu vastaan, kun tarpeeksi tulee lunta tupaan rakkauselämässä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-Mieheni polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

09 2525 0111, mieliry kriisipuhelin. Suosittelen soittamaan, jos kokee kovasti tarvetta kirjoitella tämmösiä juttuja nettiin. Myös oma terveysasema palvelee mielenterveyden ongelmissa arkiaikoina. 

Vierailija
2/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen rakastunut, 20- ja 40-vuotiaana. Molemmat suhteet hankalia, eikä oikeasti edes seurusteltu, yritettiin vaan parisuhdetta huonoilla taidoilla. Todennut, että itselle on parempi olla yksin, en osaa olla parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alun kahdeksatta kertaa per elämä.

Vierailija
4/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-Mieheni polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

09 2525 0111, mieliry kriisipuhelin. Suosittelen soittamaan, jos kokee kovasti tarvetta kirjoitella tämmösiä juttuja nettiin. Myös oma terveysasema palvelee mielenterveyden ongelmissa arkiaikoina. 

Minä luulin tuon olevan myrkyyskeskuksen numero. MIksi soittaa kriisipuhelimiin, jos ei tiedosta olevansa kriisissä?

Vierailija
5/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveysasema ei palvele.

Takaisinsoitrojärjestelmä. Kukaan ei soita.

Vierailija
6/6 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakolmetoista. Siinä on suurin mahdollinen lukumäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme