Mistä vetoa että Sara Siepillä on kohta imelät baby shower vauvakutsut
Sara Siepin vauvakutsuilla on hänen missiystävänsä kuten Sabina Särkkä ja Shirly Karvinen. Sara Sieppi avaa paketin toisensa jälkeen. Näistä kutsuista tulee olemaan imelän näköiset kuvat instagramissa.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Sietääkin juhlia odotusta. Hän on onnensa ansainnut.
Ärsyttävä äm-mä
Vierailija kirjoitti:
Toivon aidosti hänelle keskenmenoa
👍
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään mutta toivotaan että lapsi on poika ja mahdollisimman isänsä näköinen. Takuuvarma kiusaajien ykkköskohde
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun rajan voi pitää siinäkin mitä kirjoittaa nimettömänä nettiin.
Julkkis Sara voisi näyttää järkevää mallia ja pitää hillityt kutsut eri tavalla mihin on totuttu eli ei övereitä muoviroinakutsuja tuhansilla ilmapalloilla. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Julkkis Sara voisi näyttää järkevää mallia ja pitää hillityt kutsut eri tavalla mihin on totuttu eli ei övereitä muoviroinakutsuja tuhansilla ilmapalloilla. Sitä odotellessa.
Kyllä juhlimiseen kuuluu että juhlapaikka koristellaan kauniiksi kukkasille, tarjottavat laitetaan kauniisti esille yms. En minä ainakaan mitään muoviroinaa ole julkkisten somessa nähnyt, korkeintaan sellaisia esineitä mitä kierrätetään vuodesta toiseen.
Ainakin mun lapsen synttäreihin kuuluu ilmapallot ja vappuun serpentiinit. Ei niitä juhlia nyt usein ole ja suurin osa koristeista on sellaisia mitä käytetään joka juhlissa.
Miksi joku vähäjärkinen seuraa jotain Sara Siepin tekoelämää ?
Vaikea käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää.
Hänen elämänsä on yhtä klamouria, omani ei. Siksi Sara <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää.
Hänen elämänsä on yhtä klamouria, omani ei. Siksi Sara <3
Juuri näin, hän on kaunis, muodokas, varakas, asuu ulkomailla, komea ja rikas poikaystävä. Eli kaikkea mitä normi palstamamma ei ole.
Toivottavasti kaikki menee hyvin, saa pitää vauvansa ja kutsunsa jos sellaiset järjestetään.
Kuulostaa hyisaatanalta. Varmaan miljoona voimaantunutta sydänemoji-kommenttia tuollainen poikii vielä kaikenmaailman vajakeilta ja tuulitunneleilta.
Onneksi en seuraa sieppiä, eikä ole enää someakaan.
Sieppo sisustaa lastenhuoneen varmaan viimeisen päälle. Jos tyttö, vaaleanpunaista. Jos poika, en tiedä mitä väriä?
Mä en vaan näe mielikuvissani Saraa äitinä, en tiedä miksi, ei jotenkin vaikuta äidilliseltä naiselta, ei millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan näe mielikuvissani Saraa äitinä, en tiedä miksi, ei jotenkin vaikuta äidilliseltä naiselta, ei millään pahalla.
Ei millään pahalla? Tuota fraasia käyttävät vain jeesustelijat, jotka jostain syystä pyrkivät naamioimaan pilkkansa.
Aika monenlaisia äitejä maailmaan mahtuu.
Saran pitäisi lopettaa liika rusketusaineiden käyttö raskauden ajaksi, eivät tee hyvää sikiölle.
Ei siitä vetoa tarvitse lyödä , tietenkin on ...miks ei olisi 🍼🧸🍧🎂🍬🎀🎀
Ei siis Saara ollut maho mutta jäljellä on vielä monta vaihtoehtoa:
keskenmeno, kohtukuolema, vammainen lapsi, kehtokuolema
ja jos kaikki nämä klaarataan niin ainakin siitä lapsesta tulee äitinsä takia Suomen kiusatuin kakara. Ja isänsä takia rumin.
Tämä 🙏