Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa pituus

Vierailija
11.10.2025 |

Mua on alkanu ahdistaa oma pituus olen päälle 185 cm ja koen aina olevani joka paikkaan liian suuri nainen. Vaatteita on vaikea löytää ja kengänkoko 44-45

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ahdistua. Tarvitset vain mittaasi sopivan määrän itsetuntoa. Minulla on työkaverina yhtälailla pitkä nainen yhtä isoilla kengillä, mutta hänellä on persoonaa niin paljon, että tuppaan unohtamaan hänen pituutensa ja kengänkokonsa, paitsi silloin kun hän itse ottaa asiat puheeksi esim. kenkäostoksien hankaluuteen viitaten.

Vierailija
2/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Myös ruokamäärät ovat paljon isommat kuin normaalikokoisella naisella. Syön lähes saman verran kuin pieni mies. Eli ruokakulut kasvavat.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on varmasti kateellinen tuosta pituudesta, mallin töitä varmasti löytyisi helposti.

Vierailija
4/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin tänään kaupassa pitkän naisen ei tehnyt kyllä vaikutusta suorastaan säälitti moinen korsto.

Vierailija
5/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten keskipituus on lyhenemässä. Olet varmasti erikoinen näky tulevaisuudessa.

Vierailija
6/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi sitä huonommin olet suojassa.

Vierailija
7/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä suoraksi! Pituudelleen ei mitään mahda, eikä sitä ainakaan pää kumarassa voi piilotella. Eikä kyllä piilokoroillakaan, toisaalta.

Minä olen180-senttinen ja käytän aina kenkiä, joissa on muutaman sentin korot. Olin jo 80-luvulla tämän mittainen, ja ainoat kerrat, kun olen kuullut ikäviä sanoja muilta, kyseessä on ollut ihminen, joka olisi itse selvästi halunnut olla pitempi tai jolla oli ihan muita harmeja purettavanaan kuin minun pituuteni. Nuo harvatkin tokaisut ovat valuneet hukkaan, koska minusta on ihanaa olla keskivertoa reilusti pitempi. :)

Vierailija
8/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 180cm pitkä nainen ja kengänkoko nyt vanhemmiten 43-44. Nuorena oli 41-42. Eipä löydy naisten puolelta kenkiä. Vaatteita satunnaisesti. Ei oo kivaa.  

Vierailija
9/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein saman pituinen. Harvoin koen pituuteni negatiivisena. En tiedä miksi, mutta olen aina pitänyt siitä että olen pitkä. Tykkään kun voin syödä myös enemmän kun lyhyet naiset ja silti olla normaalipainoinen. En oikein keksi mitään huonoa puolta pituudestani. Harmi, että itse et nautin pitkänä olosta. Voisitkohan yrittää hyväksyä tilanteen ja alkaa korostamaan mielessäsi pituutesi hyviä puolia?

Vierailija
10/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät otetaan vakavammin xD nähdään johtajina monesti, riippumatta ominaisuuksista. Jos pitää hyviä puolia miettiä. Naiset myös tykkää pitkistä naisista. 🙂

Vierailija
11/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm ja minuakin usein ahdistaa pituuteni! Joten ymmärrän kyllä, jos pituus ahdistaa. Ahdistaisi varmasti vielä enemmän jos olisin 185 cm. Mutta minkäs tekee, näin on mentävä. Vaatteiden ja kenkien ostaminenkin on hankalaa!

Vierailija
12/12 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän