Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi oppia hyväksymään ihan tavalliset miehet koska kukaan ihminen ei ole täydellinen.

Vierailija
11.10.2025 |

Kaikki miehet eivät ole tosi komeita, kaikki miehet eivät ole yli 190cm pitkiä, kaikki miehet eivät ole korkeakoulutettuja, kaikki miehet eivät tienaa yli 4000e/kk ole hyvätuloisia vaan on myös paljon miehiä jotka ovat ihan tavallisia. 

Kukaan ihminen ei ole täydellinen joten miksi naiset odottaa että mies on kuin veistos ja että mies on rikas statusmies? Eihän naisetkaan ole täydellisiä vaan monet naiset on pyöreitä, rumia ja epänaisellisia. 

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Toisessa aloituksessasi just sanoit että filippiiniläisvaimosi ottaa perseeseen. Ja nyt etsit puolisoa. Ettet vaan huijannut tuossa toisessa?

Vierailija
42/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu, vakitöissä, velaton, lapseton ja naimaton. Koitin tapailla miestä jolla satatonnia velkaa, amistutkinto, viisi lasta ja kaksi ex-vaimoa. Mikään näistä ei olisi ollut ongelma jos mies ei olisi lainaillut minulta rahaa, hylännyt lapsensa ja syyttänyt siitä minua, hänen eksänsä ei olisi vainonnut miestä, mies ei olisi valehdellut suurinpiirtein kaikesta ja lupaillut tyhjiä päivittäin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi myös oppia hyväksymään, että kaikki miehet eivät ole yhtä naiveja kuin naiset esimerkiksi maahan muuttoon ja homoihin liittyvissä kysymyksissä, vaan enemmän realistisia ja haluavat suojella naisia tällaisilta ihmisiltä myös nyrkein, jos se on tarpeen. 

Eivät naiset ole yhtä kuin vihreät ja vasemmisto. 

Ainoastaan noin 70-80% naisista on.

PS kannattaa valitettavan harva, vaikka ps ajaa juuri heidänkin asiaa esim. maahan muuton lopettamista jne. 

NIIN, VAIN 4000 R Y S S Ä Ä PELKÄSTÄÄN TÄNÄ VUONNA JA MOLEMMAT MUUTTOENKAT TEIDÄN HALLITUSKAUSILLA.

Vierailija
44/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi myös oppia hyväksymään, että kaikki miehet eivät ole yhtä naiveja kuin naiset esimerkiksi maahan muuttoon ja homoihin liittyvissä kysymyksissä, vaan enemmän realistisia ja haluavat suojella naisia tällaisilta ihmisiltä myös nyrkein, jos se on tarpeen. 

Öö, mun poika on homo eli hakkaisit hänet? Match made in heaven? 

Vierailija
45/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BYYYYÄääääää WÄääääääää yyyyyy ööööll

MINULLA ON OIKEUS INSTABEIBI- MISSIPILLUUN, KYLLÄ ON , ON ON!!!! NYT HETI TÄNNE MINUN OVELLE 20 VUOTIAS, PITKÄHIUKSINEN NEITSUT MEGABEIBI PILLU MÄRKÄNÄ .HETI NYT. MINULLA ON OIKEUS!!! ONOONONON

😅

Vierailija
46/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy hyvin tavallinen mies, mutta kun minä tavallisena naisena en kelpaa heille, kun heille kelpaa vain joku Sara Siepin näköinen ja kokoinen nainen.

Vierailija
47/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 180cm+. Katsoin kuitenkin pituuden taakse. Yleensä en tapaile näin kookkaita. Luonne oli kultaakin arvokkaampi. Eikä ole mikään lihaskimppu, vaan just sellainen sopiva. Asuu asuntovaunussa. Osa hampaistakin pudonnut. Rakastan hippiäni ^-^

Vierailija
48/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BYYYYÄääääää WÄääääääää yyyyyy ööööll

MINULLA ON OIKEUS INSTABEIBI- MISSIPILLUUN, KYLLÄ ON , ON ON!!!! NYT HETI TÄNNE MINUN OVELLE 20 VUOTIAS, PITKÄHIUKSINEN NEITSUT MEGABEIBI PILLU MÄRKÄNÄ .HETI NYT. MINULLA ON OIKEUS!!! ONOONONON

😅

Kuulostat ihan joltain maahan muutajalta. Voisit mennä vastaan otto keskukseen asumaan, niin ne ohjaa sut pois Suomesta elämästä meidän vero varoilla. 

Vierailija
49/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hyväksyn sut ihan täysin. Kunhan painut helvettiin. 

Mulla eikä kellään ole minkäänlaista pillunantovelvollisuutta.

Niin vaikka joku täälä muutama päivä sitten kysyi että onko parisuhteessa pillunantovelvote kun mies niin oli väittäny.

Vierailija
50/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisille kelvanneena tavallisena miehenä ehdottaisin, että ihan ensiksi lopetat sanan "epänaisellinen" käytön. Tee mitä tahansa muuta kuin sanot sen sanan. Lyö vaikka itseäsi, jos se auttaa. Sama pätee muuten sanaan "epämiehekäs".

Vierailija
51/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehet ovat kaikki olleet aivan tavallisia. Enhän mä tavisnaisena edes saa muunlaisia. 

Mutta sattuneesta syystä viihdyn nykyään paremmin sinkkuna..

Vierailija
52/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin pari vuotta sellaista lähikaupan läskiä ponnarimiestä. Paljastui, että hän oli se laiha ponnarimies, jonka kanssa juttelin. Meistä ei tullut paria. Hän oli katkera, koska hänestä ei tykätty läskinä. En kertonut hänelle, että minä olin kaivannut. Tavallisiin voi ihastua. Luonteen kanssa onkin sitten toinen juttu.Ihmisen pitää olla vähän tavallista parempi ihminen, ennen kuin sen kanssa viitsii viettää aikaa. Tarkoitan henkisesti.

Vierailija
53/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille myös tasa-arvoa! 

M29

Kyllähän sitä tasa-arvoa on. Vai mitä tarkoitat? Että Tinderissä sais tuhansia tykkäyksiä? Ketkä siihen uhrattais ja miksi?

Vierailija
54/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi tajuta olevansa ihan yhtä paska mies kuin muutkin raiskaajat.

Vierailija
55/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vaikka joku täälä muutama päivä sitten kysyi että onko parisuhteessa pillunantovelvote kun mies niin oli väittäny.

Se oli i d i o o t t i trollimies. Sullakin äo ilmeisesti alle 70.

Vierailija
56/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille myös tasa-arvoa! 

M29

Kyllähän sitä tasa-arvoa on. Vai mitä tarkoitat? Että Tinderissä sais tuhansia tykkäyksiä? Ketkä siihen uhrattais ja miksi?

Mitä niillä tykkäyksillä on väliä kun miehet on inflatoineet itsensä? Kukaan ei ala seuloa tonneittain paskaa yhden epätodennäköisen helmen takia.

Ja: 99,99% naisista ei edes ole Tinderissä.

Vierailija
57/84 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli i d i o o t t i trollimies. Sullakin äo ilmeisesti alle 70.

se on tämä sama idiootti trollimies.

Vierailija
58/84 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojelet naistasi nyrkein naisia iskeviä homoja vastaan? 🤔

Vierailija
59/84 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4000 e tienaava on muuten aika keskituloinen nykyään. Ei ainakaan mikään rikas. 

Riippuu siitä kuinka paljon on säästöjä.

Vierailija
60/84 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u mitä ulinaa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän