Minkä ikäisen naisen voin 37 vuotiaana miehenä saada?
Ainakin TInderissä löytyy naisia ihan sieltä 20+ alkaen jotka näyttävät hakevan vanhempia miehiä.
Kommentit (21)
Mihin tarkoitukseen? Loppuelämän kumppaniksi vai hauskanpitoon?
Heitän lonkalta, että noin 30-50 vuotiaisiin naisiin on realistinen mahdollisuus.
Incelinä sä et saa yhtään mitään muuta kuin omaa kättäsi.
Vierailija kirjoitti:
Incelinä sä et saa yhtään mitään muuta kuin omaa kättäsi.
Saa sitä ainakin maksullista naista jos haluaa.
Varmaan epävarmoja 15-20 vuotiaita, aikuisia tuskin enää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan epävarmoja 15-20 vuotiaita, aikuisia tuskin enää kiinnostaa
Tämä. Katso sellaisia laitostaustaisia. Tai muuten vanhempien huolenpitoa vaille jääneitä. Vanhemmat voivat olla myös uraohjuksia, jotka ovat korvanneet välittämistään rahalla. Omanikäisten suuntaan ihan turha pälyilläkään, he ovat tosiaan aikuisia.
Periaatteessa tuohon ei ole mitään rajoitusta, on paljon tapauksia, jossa 70+ henkilö on pariutunut 30- henkilön kanssa. Lähinnä on merkitystä kyseisillä henkilöillä. Kaikki eivät ole Mick Jaggereita.
Olihan Jennillä ja Saulillakin ikäeroa 29 vuotta. Minulla on 40-vuotiaana miehenä nyt 24-vee muikkeli.
Kun olin itse 24-vuotias en saanut koskaan minkäänlaista huomiota naisilta enkä tytöiltä. Vasta lähempänä keski-ikää olen saanut paljon flirttihymyä ja vastaavaa nuorilta naisilta.
Ne 20 plussat ei ole kiinnostuneita 37-vuotiaasta vakavammassa mielessä. Kannattaa ne unohtaa suosiolla.
Enoni, 73v, muutti Thaimaaseen. Hänellä on 24v tyttöystävä. Eno rakentaa taloa maaseudulle .
Kyselemällä noin idioottimaisuuksia et minkään ikäistä.