Riikka Purra kiinalaisen verkkokaupan härskissä kopiomekossa
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julistautuu isänmaalliseksi eikä suosi suomalaista?
Ääliö ei tajua kiinan taloussotaa
Silmät vinossa yrittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julistautuu isänmaalliseksi eikä suosi suomalaista?
Ääliö ei tajua kiinan taloussotaa
Silmät vinossa yrittää
En hauku ja nimittele nyt vaan puhun totta. Mielestäni Riikalla on saamelaisten piirteitä, kuten silmät. Olen usein katsonut hänen kuvaansa ja miettinyt mikähän sukujuuri isänsä puolelta
T. Saamelaisia tunteva
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tää ketju
Jep
Liittyykö kohuun mitään vinoihin sil...
On sillä ennenkin ollut Temun rättejä.
Kauppiaatkin ongelmissa kiinapakettien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kauppiaatkin ongelmissa kiinapakettien kanssa
Kiinalaiset verkkokaupat kuten Temu aiheuttavat suomalaisille kaupoille lisätyötä, kun asiakkaat eivät saa tietoa palautuksista tai toimitusajoista.
K-Market Kalakukon kauppias Sirpa Karppi kertoo, että palautus voi maksaa enemmän kuin itse tuote, ja varsinkin iäkkäät asiakkaat luulevat ostavansa suomalaisesta kaupasta.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston erityisasiantuntija Kati Korppoo sanoo, että verkkokaupat ovat usein suomenkielisiä, mikä luo vaikutelman kotimaisuudesta, vaikka yritys sijaitsee Kiinassa.
Pakettien määrä on kasvanut Kuopion K-Market Kalakukossa viime tilikaudella 1524 prosenttia.
Tuolla temukaupalla kiina lamauttaa lännen kaupan. Älypäät
Vierailija kirjoitti:
On sillä ennenkin ollut Temun rättejä.
Onko. Löytyiskö kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä temumuija se sama Riikka joka valittaa kun suomalaiset eivät kuluta kotimaassaan?
Kuluttaahan ne. KIINAN eduksi.
No, ei ole tyrkyllä Voguen kanteen.
Vierailija kirjoitti:
Että kehtaakin. 🤬
Ostanut ulkomailta.
Että kehtaatkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko on yhtä ruma kuin kantajansa
En arvostele ihmisten ulkonmäköä, en edes äärimmäisen vastenmielisen natsahtavan äärioikeistolaisen ulkonäköä, mutta sen sanon, että hän on kyllä todella ruma sisältä ja sitä varmaan sinäkin tarkoitit.
Vasemmistonaiset ovat niin rumia että ne pitäisi synnyttää uudelleen. Ja tyhmiä että saisivat toimivat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tää ketju
Järki hoi älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tää ketju
Mua ei kyllä yhtään. Aihe on paljon vakavampi kuin moni tuntuu ymmärtävän
Vierailija kirjoitti:
Luulisi nyt saatana Suomen valtiovarainministerin kulkevan kotimaisissa brändeissä, niin työajalla kuin vapaa-ajalla, niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
Paasaa talouden heikentymisestä, ja ostaa todennäköisesti temukrääsää Kreetalta. 😂🤣😅😆😁
Hän on sentään Suomen valtionvarainministeri. Ministerisnainen, joka on kyllästynyt tyhmiin ja vittumaisiin ihmisiin.
Purrakin ymmärtänyt mistä kannattaa ostaa, ulkomailta, ei suomesta
En arvostele ihmisten ulkonmäköä, en edes äärimmäisen vastenmielisen natsahtavan äärioikeistolaisen ulkonäköä, mutta sen sanon, että hän on kyllä todella ruma sisältä ja sitä varmaan sinäkin tarkoitit.