Riikka Purra kiinalaisen verkkokaupan härskissä kopiomekossa
Kommentit (287)
Huutnauroin, kun Riikka Purra selitteli PS:n osalta pieleenmenneiden alue- ja kuntavaalien jälkeen, että sekä minä että puolueemme ei ole tehnyt mitään väärin.
Kylläpä mammat kiehuu. Itse tilaavat visa punaisena kaikkea paskaa Kiinasta ja syyttävät Riikkaa.
Mitäpä kinkit ei olis kopioineet? Kun ette tiedä mekon alkuperää niin älkää viisastelko
Olisin aina halunnut olla Anita Ekberg.
Riikan voisi korvata tekoälyllä. Lopputulos saattaisi olla nykyistä parempi.
Kyllä Temumekossa on niin vaputtavaa saksia menemään.
Ajatelkaa nyt Riikkuli astelee Kiinamekossa myös itsenäisyyspäivän juhliin
Vierailija kirjoitti:
Onhan se fiinimpää osaa Sheinin leninki Kreeatan mamutorikauppiaalta kuin tilata Kiinasta. Tyhmä kun on, ei edes tajua, että kyse on samasta asiasta.
Tyhmä kun on ja blaa blaa blaa. Vassari taas suoltaa vihapuhetta minkä ehtii. Itse et varmasti koskaan ole ostanut lomamatkalla mitään mekkoa etkä vaatetta, pukeudut vain 100% kotimaisiin vaatteisiin, eikö niin.
Miksi muuten juuri te vassarit tunnutte olevan kaikista ilkeimpiä ja kaksinaamaisimpia ihmisiä niin livenä kuin somessa? Aina rääpimässä ja haukkumassa muita. Teidänhän piti olla parempia ja sivistyneitä, suvaitsevaisia ihmisiä mutta käyttäydytte aina kuin koulun pahimmat kiusaajat🤮
Riikka osti mekon lomamatkalla Kreetalta. Eikö se ole vielä tullut kaikille tiedoksi?
Vierailija kirjoitti:
Purra nimittää ilmeisesti vaatteiksi niitä rättejä, joita hän käyttää. Kyllä olisivat esimerkiksi Samu Sykön stailausvinkit niin tarpeen.
Oletpa ilkeä. Omat vaatteesta ovat varmaankin Haute couturea kaikki? Riikalla on sentään kroppaa kantaa vaatteitaan, itse olet luultavasti vain ilkeä mätisäkki, jolle ei edes mahdu normaalikokoiset vaatteet ja ainoa mihin kykenet, on haukkua muita näppäin sauhuten rasvaisilla läskeillä sormillasi muu muu -mekko päälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Julistautuu isänmaalliseksi eikä suosi suomalaista?
Voi tätä yöhötyspuolueiden SDPn ja vasemmistolittonnkannattajien yöhötyksen määrää taas.
"Miksi ei osta Kreetalla lomailessaan suomalaista muotia???"
Kuvitteletteko te uuvelot, että samaa kiina roskaa ei myydä kaupoissa suomessa ja ulkomailla ihan samallalailla.
Temumekossa lauteidennalla parempaa vuosikertaviiniä lipittäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra nimittää ilmeisesti vaatteiksi niitä rättejä, joita hän käyttää. Kyllä olisivat esimerkiksi Samu Sykön stailausvinkit niin tarpeen.
Oletpa ilkeä. Omat vaatteesta ovat varmaankin Haute couturea kaikki? Riikalla on sentään kroppaa kantaa vaatteitaan, itse olet luultavasti vain ilkeä mätisäkki, jolle ei edes mahdu normaalikokoiset vaatteet ja ainoa mihin kykenet, on haukkua muita näppäin sauhuten rasvaisilla läskeillä sormillasi muu muu -mekko päälläsi.
A) Teet pelkkiä olettamuksia ja B) olet itsekin ilkeä.
Purra oli valmis jopa leikkaamaan toisen asteen koulutuksesta 18 vuotta täyttäneiden osuuden. Niin kylmä ihminen hän on. Ei taida Riikka muistaa, että toisen asteen koulutus on nykyään velvoittava. (Siitä saatava säästö olisi ollut vuositasolla reilut 30 miljoonaa euroa. Varaa on kuitenkin laskea hyvätuloisten verotusta.)
Vierailija kirjoitti:
Purra oli valmis jopa leikkaamaan toisen asteen koulutuksesta 18 vuotta täyttäneiden osuuden. Niin kylmä ihminen hän on. Ei taida Riikka muistaa, että toisen asteen koulutus on nykyään velvoittava. (Siitä saatava säästö olisi ollut vuositasolla reilut 30 miljoonaa euroa. Varaa on kuitenkin laskea hyvätuloisten verotusta.)
Riikan läpikäymä terapia ei tainnut auttaa paljon mihinkään.
Tekisi mieli kysyä Orpolta ja Purralta että mihin se ruoan alvin 0,5 % alentaminen vaikuttaa käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä Orpolta ja Purralta että mihin se ruoan alvin 0,5 % alentaminen vaikuttaa käytännössä?
Muodollinen alennus. Leipää ja sirkushuveja kansalle.
Riikkulin simmut räpsyvät jopa 60 kertaa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mammat kiehuu. Itse tilaavat visa punaisena kaikkea paskaa Kiinasta ja syyttävät Riikkaa.
Mitäpä kinkit ei olis kopioineet? Kun ette tiedä mekon alkuperää niin älkää viisastelko
Temumekko liehuu, mammat siitä kiehuu
Persut ne vain riehuu.
MENKÄÄ TÖIHIN! MENKÄÄ TÖIHIN!
Fiksataanpas hieman: yliarvostettu.