Minun kullin pituus on reilu 15cm ja ympärysmitta kans
Yllätyksekseni yli 15cm penis on vain alle 10% miehistä ja yli 15cm ympärysmitta ihan enää prosentilla tai parilla.
Jotakin hyvää ja erikoista minussakin.
Kommentit (26)
Tuon kokoinen on melko julma paikkojen venyttäjä.
Hyvä, jatka sitä kullin mittaamista, siihenhän se on tehty.
korjaan, yli 15cm pituus on 15%:lla. Mutta ympärysmitta yli 15 ihan vaan prosenteilla.
Juuri näin. Ympärysmitaltaan prosenttikerhoon kuuluminen on suuri kunnia.
Vierailija kirjoitti:
korjaan, yli 15cm pituus on 15%:lla. Mutta ympärysmitta yli 15 ihan vaan prosenteilla.
Meillä vaimo mieltynyt dildoihin joiden ympärys 18-20 cm.
15cm ympärysmitta tarkoittaa noin 4,8cm halkaisijaa ja se on aika tarkkaan sentin verran enemmän kuin miehillä keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
15cm ympärysmitta tarkoittaa noin 4,8cm halkaisijaa ja se on aika tarkkaan sentin verran enemmän kuin miehillä keskimäärin.
3cm enemmän kuin miehillä keskimäärin. Aivan helv paksu, vaikka tällä palstalla pieni.
Minun miehelläni on 17 cm, olen mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen harvinainen.
Kuka jaksaa näitä ketjuja, käyttäkää sekin aika naimiseen, on se sitten iso tai pieni kalu. Se on elämästä nauttimista, ei mittailu
Minua pännii aloitukseni halveksunta, miettikää nyt kiihoittunutta naista jonka vehkeet on turvonneet ja auenneet maksimiinsa, kun sinne painaa tuntuvan kokoista parrua normaalin puikon sijaan niin TÄYTYYHÄN sen tuntua hyvältä molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Minua pännii aloitukseni halveksunta, miettikää nyt kiihoittunutta naista jonka vehkeet on turvonneet ja auenneet maksimiinsa, kun sinne painaa tuntuvan kokoista parrua normaalin puikon sijaan niin TÄYTYYHÄN sen tuntua hyvältä molemmilla.
Ei täydy. Hohhoijjaaa.
Pituus 18, ympärys 13. Saisivat olla toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, sehön on neliön muotoinen. 15x15... Uaaahh.
Mistä lähtien ympärysmitalla on neliönmuotoisten esineiden mallia esitetty? Kai koulussa vielä opetetaan geometriaakin?
tämä on kuin suoraan satukirjasta.............sulla mitään sielä housussa oo, pelkkä tyhjä pussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen harvinainen.
Mediaani Suomessa on jotain 16cm eli ei nyt mikään äärimmäisen harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy poikakaveriltasi, miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
tämä on kuin suoraan satukirjasta.............sulla mitään sielä housussa oo, pelkkä tyhjä pussi
Niin kuin naisilla yleensäkin, pelkkä kalaisa kuoppa
Vierailija kirjoitti:
Pituus 18, ympärys 13. Saisivat olla toisinpäin
Sama vika rahikaisella, vaihtaisin mielelläni pari senttiä pituudesta paksuuteen. 21/11,5
Hieno juttu, sehön on neliön muotoinen. 15x15... Uaaahh.