Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen ei muut miehet kiinnosta

Vierailija
06.01.2024 |

Eron jälkeen on tullut kiinnostuneita katseilta miehiltä ja kyllähän se ilahduttaa, mutta jos heihin pitäisi tutustua niin ei tulisi mitään. Olen henkisesti vieläkin kiinni entisessä, enkä vain pystyisi mihinkään kenenkään muun kanssa. Suoraan sanottuna etoo jo ajatuskin jonkun muun miehen pussaamisesta, saati sitten intiimimmästä.

Olen siinä mielessä vähän erikoisessa tilanteessa, sillä aiempien parisuhteiden päätyttyä olen hakenut seuraa hyvin nopeasti eikä ole ollut ollenkaan vastaavia ajatuksia muiden miesten etovuudesta. Päinvastoin on ollut ihanaa tutustua uusiin.

Mikä ihme tässä nyt sitten on, että olen aivan kiinni toisessa vieläkin vaikka erosta on jo lähemmäs puoli vuotta? Onko kellään muulla vastaavaa tilannetta nyt tai joskus ollut? Miten asia muuttui ajan kanssa, jos muuttui? Kauanko meni?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här👋

Ei enää miehiä.

M49 

Vierailija
2/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sulla on? Kyllä se uusi ihastus tulee jos on tullakseen. Jos ei tule, niin ei sitä kannata väkisin yrittää saada aikaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läheisriippuvainen vai miksi pitäisi muut miehet kiinnostaa? Käsittele erosi ensin niin alkaa kumppaninkaipuukin.

Vierailija
4/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kuvotuksen tasolla, mutta tuntuu etten enää koskaan vois tuntea ketään muuta kohtaan mitään. Erosta on 3 vuotta ja vieläkin sattuu ajoittain. Mutta mulla on traumaside, joten se varmaan pitkittää toipumisaikaa. Eikä puoli vuotta ole aika eikä mikään varsinkaan jos kyse on pitemmästä suhteesta. Yleensä puhutaan, että ylipääsemiseen menee puolet suhteen kestosta.

Vierailija
5/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä tilanteessa etten tosiaan voi ajatellakaan muita miehiä. Eipä noita kyllä kiinnostuneitakaan ole, tai joku huomattavasti vanhempi papparainen korkeintaan.

Tavallaan haluaisin tapailla muita, niin ehkä pääsisin yli. Niin se ennenkin on toiminut.

En halua enää takaisin tuohon sairaaseen suhteeseen, mies varmaan vieläkin olisi valmis tapailemaan kun on leppynyt aina muutaman viikon mykkäkoulun jälkeen.

Mutta en halua nyrkkeilysäkiksi, solvattavaksi ja heittopussiksi enää. En ymmärrä miten voin olla ollenkaan jotenkin kiinni tuossa tyypissä.

Tai ehkä vaan näin tuon miehen jotenkin "viimeisenä tilaisuutena" ja kaikki oli niin sopivaa paperilla. Ja nyt en vain enää uskalla yrittää, kun huonostihan siinä aina käy minulle.

Vierailija
6/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tosi lyhyt aika. Tarvitset varmaan myös aikaa itsellesi. 

Vierailija
7/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Kävin treffeillä ja oli koko ajan sellainen olo että teen väärin, mun pitäisi olla täällä mieheni kanssa.

Palattiin miehen kanssa yhteen ja oli oikea päätös.

Vierailija
8/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä tilanteessa etten tosiaan voi ajatellakaan muita miehiä. Eipä noita kyllä kiinnostuneitakaan ole, tai joku huomattavasti vanhempi papparainen korkeintaan.

Tavallaan haluaisin tapailla muita, niin ehkä pääsisin yli. Niin se ennenkin on toiminut.

En halua enää takaisin tuohon sairaaseen suhteeseen, mies varmaan vieläkin olisi valmis tapailemaan kun on leppynyt aina muutaman viikon mykkäkoulun jälkeen.

Mutta en halua nyrkkeilysäkiksi, solvattavaksi ja heittopussiksi enää. En ymmärrä miten voin olla ollenkaan jotenkin kiinni tuossa tyypissä.

Tai ehkä vaan näin tuon miehen jotenkin "viimeisenä tilaisuutena" ja kaikki oli niin sopivaa paperilla. Ja nyt en vain enää uskalla yrittää, kun huonostihan siinä aina käy minulle.

Sama kokemus. Olin on/off suhteessa narsistisia piirteitä omaavan kanssa. Olen aivan rikki vieläkin vaikka erosta aikaa 2 vuotta.

Vierailija
9/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks on niin paljon noita myrkyllisiä suhteita joissa aina sitä toista osapuolta satutetaan ja jätetään yksin kärsimään? Traumaside on kamala asia ja niin kauan kuin siinä siteessä.on niin toipuminen ei pääse kunnolla'alkuun.

Vierailija
10/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin korkeintaan vuoden yksin. Ja taas seurustelin. Vanhemmiten en enää. Viime suhde loppu reilu 1,5v sitten. En voisi kuvitellakaan, että olisin jonku miehen kanssa. En jaksa leikkiä. Rakastun aidosti harvoihin. 

Vierailija
11/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Voi kunpa alkaisi kiinnostamaan. En haluaisi olla yksin. On niin tyhjä ja masentava olo. Haluaisin terveen suhteen. Uskon että se exästä irtaantuminen on mahdollista jos saisi korjaavan suhteen tilalle ja näkee missä.paskassa on tullu oltua.

Vierailija
12/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat pitää käsitellä ja surutyö tehdä luopumisineen ennen kuin on valmis uuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän