IlS Jutta Larm julkaisi kipakan ragebait videon: "Provider-naiset vain loisivat miesten rahoilla ja odottavat seuraavaa Dubain matkaa"
Jutta Larm sanoi vihdoin sen, mitä moni on ajatellut, mutta ei kehdannut ääneen sanoa: nykyajan influenssitytöt elää kuin 50-luvun kotirouvat, mutta ilman sitä häpeän tunnetta. Provider-mies maksaa kaiken -meininki on mennyt ihan överiksi. Nämä uudet boss lady -naiset puhuu itsenäisyydestä, mutta todellisuudessa elävät jonkun rikkaan Jessen tai Makeen piikkiin ja tekee päivän "työnsä" poseeraamalla 10 euron kahvikupin kanssa.
Ja sitten sama porukka kertoo somessa, että miehet ei kestä vahvoja naisia. No ei tietenkään, jos vahvuus tarkoittaa sitä, että osaa valita oikean filtterin ja tilata käsilaukun. Samaan aikaan ne, jotka oikeasti käy töissä ja maksaa veronsa, saa lukea, kuinka elättäjämiehen kanssa eläminen on valinta. Jep, sama valinta kuin olla aikuisena lapsi.
Jutta ainakin tienaa itse omat rahansa, ja hyvä niin. Mutta tätä menoa tulevaisuudessa pitää varmaan opettaa koulussa, miten maksetaan oma lasku ilman että kysytään mieheltä. Onko tässä nyt tasa-arvoa vai takaisin 1950-luvulle mutkalla menevää kehitystä?
Kommentit (57)
Jutan rikkaudet perustuvat ex- kuolleen miehensä ternimaitokapseli huijaukseen. Näiden myynti oli todellista huijausten huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan siitä että naisella on hyvä ja stressitön olo...
Kyllä. Ja nauttivat, että heidän naisellaan ei ole otsaryppyjä. Näyttävät virkeämmiltä..
Jutta on tullut julkisuuteen tosi-tv-julkkiksena ja sen jälkeen kaikki elämän vaiheet on raportoitu tarkasti Seiskaan ja julkisuuteen. Jutan nuoruudessa ei ollut nettiä, mutta silti rouva on pystynyt luomaan uran julkkiksena lehdistön avulla. Miten eroaa nykyajasta paitsi eri keinoin.
Suomessa ei kovin moni mies ansaitse niin paljon, että tää provider-hömppä olisi Suomessa mitenkään yleistä. En tiedä mistä Jutta on nää keksinyt. Pakko olla tämän julkisuuskikka Jutalle, rahat hänellä loppu. Jutta on selkeästi naisvihamielinen.
Vierailija kirjoitti:
mistä tuleekin mieleen Ukraina ja Zele ja Zelen huvilat Dubaissa, muiden rahoilla...
Lopeta vanja jo tuo paskan jauhaminen, mene vaikka iltateelle.
Onko Jutta kateellinen näiden naisten ulkonäöstä? Jutta ei ole koskaan ollut niin viehättävä, että tuollainen ns. siivellä oleminen olisi ollut hänelle edes mahdollista. Hänkin kuitenkin halusi sitä varakasta elämää, ja joutui rahansa tekemään itse. Jos joku ärsyttää noin kovasti, niin se on vain viesti henkilölle itselleen, että jotain on kesken sisimmässä.
Vierailija kirjoitti:
Paraskin puhuja! Juttahan peri rikkaan ukkonsa joka kuoli epämääräisissä olosuhteissa 2000-luvun alussa.Huijasivat yhdessä ihmisiä mm.ternimaitokapseli bisneksellään.
Tuskin siltä ternimaitokeisarilra mitään miljoonia jäi, suuret puheet ja visiot
Oli ilmiöstä mitä mieltä hyvänsä, niin tämä Jutan ulostulo ei ole tyylikäs. Nolasi nyt vain itsensä.
Onkos tällä Juha Larmilla muuten mitään varoja, vai loisiiko Jutan siivellä? Se joku hotelliprojekti heillä ainakin meni mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi mies, joka ostelisi minulle kauniita käsilaukkuja, kävisimme matkoilla, söisimme upeissa ravintoloissa, yöpyisimme luksus hotelleissa jne. Kyllä kelpaisi oikein hyvin. Olen tehnyt tässä elämässä todella paljon ja joutunut luopumaan monista asioista, olisi ihana vihdoin nauttia elämästä täysin rinnoin. Jos miehellä on paljon rahaa ja rakastaa naista, niin mitä väliä, vaikka mies maksaa, sillä ei ole mitään väliä. Ottaisin tuollaisen miehen avosylin vastaan. Ulkomailla miehet maksavat mielellään naisten juttuja. Suomessa taas miehet ovat pihejä.
Nainen 55 vuotta
Minä en, elämästä nauttiminen ei itselläni ole sidoksissa laukkuihin, luksushotelleihin tai muuhun ulkokohtaiseen touhuun. Haluan maksaa itse ja olla riippumaton, tuntuisi kiusalliselta tuollaiset naistenlehtikliseet. Niin ovat ihmiset erilaisia.
nainen 57 v.
Alfa-miehet haluavat suojella naistaan ja hemmotella naistaan. Se on heihin sisäänrakennettu. Sekö Juttaa kismittää. Ei itse saanut tällaista, vaan Juhan, joka taitaa loisia siinä Jutan siivellä. Näinkö se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jutta kateellinen näiden naisten ulkonäöstä? Jutta ei ole koskaan ollut niin viehättävä, että tuollainen ns. siivellä oleminen olisi ollut hänelle edes mahdollista. Hänkin kuitenkin halusi sitä varakasta elämää, ja joutui rahansa tekemään itse. Jos joku ärsyttää noin kovasti, niin se on vain viesti henkilölle itselleen, että jotain on kesken sisimmässä.
Tai ehkä hänellä on sen verran itsekunnioitusta ettei halua olla riippuvuussuhteessa kehenkään. Ylipäänsä mautonta arvostella kenenkään ulkonäköä.
Jutta ja Juha Larm ovat pelkkiä julkisuudenkipeitä tyrkkyjä, joilla ei ole mitään annettavaa muille ihmisille. Jutta osoittautui kommenteillaan naisvihamieliseksi. Hän on unohtanut, että itse kiipesi säärtä pitkin miljooniin köyhyydestä, kun miehensä kuoli. Jutan bisnekset ovat menneet kankkulankaivoon eikä hänellä akateemista pätevyyttä ole mihinkään. Joten ainoa toive hänellä on muita naisia lyttäämällä päästä julkisuuteen ja Selviytyjiin. Reality roskasarjoista hänellä on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä hänellä on sen verran itsekunnioitusta ettei halua olla riippuvuussuhteessa kehenkään. Ylipäänsä mautonta arvostella kenenkään ulkonäköä.
Noin vahva pärjäämisen tarve kuin hänellä on ollut, on yleensä merkki sisäänrakennetusta huonommuuden tunteesta. Täytyy ylikompensoida jotakin.
Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan siitä ettei nainen ole tuollainen jutta 🤷
Ei Suomessa ole ollut mitään kotirouvakulttuuria. Ei häpeän kanssa eikä ilman.
50-luvulla oltiin niin köyhä maa, että naistenkin piti tehdä niska limassa töitä. Amerikassa oli jo silloin aivan erilainen elintaso kuin meillä, ja sieltä Amerikasta se kotirouvakulttuuri on peräisin.