Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IlS Jutta Larm julkaisi kipakan ragebait videon: "Provider-naiset vain loisivat miesten rahoilla ja odottavat seuraavaa Dubain matkaa"

Vierailija
11.10.2025 |

Jutta Larm sanoi vihdoin sen, mitä moni on ajatellut, mutta ei kehdannut ääneen sanoa: nykyajan influenssitytöt elää kuin 50-luvun kotirouvat, mutta ilman sitä häpeän tunnetta. Provider-mies maksaa kaiken -meininki on mennyt ihan överiksi. Nämä uudet boss lady -naiset puhuu itsenäisyydestä, mutta todellisuudessa elävät jonkun rikkaan Jessen tai Makeen piikkiin ja tekee päivän "työnsä" poseeraamalla 10 euron kahvikupin kanssa.

Ja sitten sama porukka kertoo somessa, että miehet ei kestä vahvoja naisia. No ei tietenkään, jos vahvuus tarkoittaa sitä, että osaa valita oikean filtterin ja tilata käsilaukun. Samaan aikaan ne, jotka oikeasti käy töissä ja maksaa veronsa, saa lukea, kuinka elättäjämiehen kanssa eläminen on valinta. Jep, sama valinta kuin olla aikuisena lapsi.

Jutta ainakin tienaa itse omat rahansa, ja hyvä niin. Mutta tätä menoa tulevaisuudessa pitää varmaan opettaa koulussa, miten maksetaan oma lasku ilman että kysytään mieheltä. Onko tässä nyt tasa-arvoa vai takaisin 1950-luvulle mutkalla menevää kehitystä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jutta toimi itse providerinä nykyiselle miehelleen ? Miljoonansa taitaa tosin alunperin olla peräisin siltä kuolleelta aiemmalta aviomieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö naiset. Eläkää kuten haluatte. Samoin miehet. Jutta taitaa itse hakea taas huomiota bisneksilleen ja egolle? Ikävällä tavalla vielä.

Vierailija
4/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraskin puhuja! Juttahan peri rikkaan ukkonsa joka kuoli epämääräisissä olosuhteissa 2000-luvun alussa.Huijasivat yhdessä ihmisiä mm.ternimaitokapseli bisneksellään. 

Vierailija
5/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuleekin mieleen Ukraina ja Zele ja Zelen huvilat Dubaissa, muiden rahoilla...

Vierailija
6/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Jutta toimi itse providerinä nykyiselle miehelleen ? Miljoonansa taitaa tosin alunperin olla peräisin siltä kuolleelta aiemmalta aviomieheltä.

Onko sinulta pois kun minulta ei.   Mikä tuokin TAISI?   Puhu edes minkä varmaksi tiedät. 

Vierailija
7/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää välittäkö naiset. Eläkää kuten haluatte. Samoin miehet. Jutta taitaa itse hakea taas huomiota bisneksilleen ja egolle? Ikävällä tavalla vielä.

Juurikin näin. Ei paineta toisia naisia alas. Jos tuo provider-elämä on Jutalle ongelma, se kertoo enemmän hänen lähipiiristään kuin yhteiskunnasta. Kyllä suomalaiset naiset noin yleistäen tekevät töitä ja elättävät perhernsä. 

Vierailija
8/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on epätoivoisen some influensserin oldest trick in the book. Kommentoidaan, kritisoidaan, haukutaan, annetaan joku järjekäs mielipide, tms, jostain trendi ilmiöstä tai uutistapahtumasta, jotta pysyttäisiin itse pinnalla.

IS voisi kertoa mikä tekee jutan mielipiteen niin paljon tärkeämmäksi kuin jonkun rändömi ihmisen? Onko hän muka joku provider-mies asiantuntija?

Vierailija
9/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paraskin puhuja! Juttahan peri rikkaan ukkonsa joka kuoli epämääräisissä olosuhteissa 2000-luvun alussa.Huijasivat yhdessä ihmisiä mm.ternimaitokapseli bisneksellään. 

Ja esitteli uusia käsilaukkujaan. Jotka siis miehen rahoilla oli ostettu. 

Vierailija
10/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies käy kehitysmaassa laittamaan päänsä sekaisin ja panemassa alaikäisiä tyttöjä, saako hänkin elää kuten haluaa?

Vierailija
11/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista nyt paskaa.   Kukaan muu kun sinä näköjään välität.  Jätä hänet elämään elämäänsä.

Vierailija
12/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä asiasta on meuhkata. Tiedän nykyajassa paljonkin iljettävämpiä ilmiöitä. Jos tuollaisia miehiä löytyy niin olkoot yhdessä. 

Vierailija
13/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on vaan katkera kun ei saa enää tuolla pärställä miehiä maksamaan laukkujaan kuten nuorena sai. Kateus vie tuhkatkin pesästä. 

Vierailija
14/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on epätoivoisen some influensserin oldest trick in the book. Kommentoidaan, kritisoidaan, haukutaan, annetaan joku järjekäs mielipide, tms, jostain trendi ilmiöstä tai uutistapahtumasta, jotta pysyttäisiin itse pinnalla.

IS voisi kertoa mikä tekee jutan mielipiteen niin paljon tärkeämmäksi kuin jonkun rändömi ihmisen? Onko hän muka joku provider-mies asiantuntija?

Siksi. että sinunlaiset niitä lukee ja vaahtoaa  🤭

Vierailija
15/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä asiasta on meuhkata. Tiedän nykyajassa paljonkin iljettävämpiä ilmiöitä. Jos tuollaisia miehiä löytyy niin olkoot yhdessä. 

Nykyajassa? Jotain 100 vuotta sitten sellainen suhde oli enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
16/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On peri rahaa joltain joka myi ternimaitoa ja pillereitä.

Vierailija
17/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies käy kehitysmaassa laittamaan päänsä sekaisin ja panemassa alaikäisiä tyttöjä, saako hänkin elää kuten haluaa?

Lain mukaan eletään.

Vierailija
18/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä miehiä löytyy? Nämä ovat kyllä yhtä harvinaisia kun ykssarviset.

Itselläni on vaan sattunut kohalle miespuolisia lompakkoloisia, jotka on kyllä mielellään antanut naisen maksaa enemmänkin kun puolet kaikesta. 

Eikä kenelläkään ystävättärelläkään ole ollut miestä joka olisi elättänyt heitä.

Kuka näitä juttuja keksii, joku hikikomero incellikö?

Vierailija
19/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ensiimäistäkään naista joka kieltäytyisi jos mies ostaa lahjan, vaikkapa sen laukun. Ovatko he kaikki provider-miesten elättejä? Näissä jutuissa laitetaan mutkat suoriksi. Onko kotiäitikin lopulta samanlainen jos miehensä on varakas ja käy töissä harvemmin lasten saannin jälkeen? Onko väärin ottaa vastaan mieltä 5000 euron lahja, vai pitääkö se itse tienata? Entä jos kokee ansaitsemansa lahjan? Entä jos miehellä on varaa se ostaa ja ostaa sen mielellään? Onko provider-miehen kanssa oleva aika kouluttamaton, entä jos on koulutettu, onko hän silloin parempi? Mikä koulutus Jutalla on itsellään? Hän juuri edustaa naista, jolle ulkoiset puitteet ovat tärkeät ja nyt väittää saaneensa aina kaiken itse aikaan. 😂

Vierailija
20/39 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Jutan kanssa samanikäisiä eli vanhoja naisia. Sanoisin, että Jutta on katkera, kun juna meni jo. T. Valis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan