Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun mies sanoo että ero tuli yllättäen

Vierailija
11.10.2025 |

Tiedän että puolisoa ei olla kuultu ja lopulta puoliso on päättänyt lähteä. Vasta siinä vaiheessa mies havahtuu ja usein on jo myöhäistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kahdesta, melkein kolmesta pitkästä suhteesta jotka päättyi niin että aina luvattiin joo joo asioihin tulee muutos mutta se kesti ehkä viikon. Kolmannen kohdalla ollaan vielä selvitty näillä. Ei mua haittaa erota vaikka 10+v kädenlämpöisestä suhteesta jos se ei paranna elämänlaatua 

Vierailija
2/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee aina miehelle yllätyksenä. Naiset saattaa päivässä saada eropäätöksen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuin vuosia mieltäni vaivaavista asioista ja kerroin, etten kestä enää; asioiden täytyy muuttua. Sitten lopulta en oikeasti kestänyt ja lähdin. Ex katkeroitui kun niin törkeästi yllättäen hänet jätin. 🙄

Vierailija
4/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tulee aina miehelle yllätyksenä. Naiset saattaa päivässä saada eropäätöksen aikaan.

Tunnustan. Keskiviikkona tein päätöksen, torstaina kävin katsomassa asuntoa ja vuokrasin sen. Perjantaina muutin. Mies oli ihan hyvä tyyppi, eikä eroon liittynyt mitään draamaa. 

Vierailija
5/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin puoli vuotta ennen eroa kihlasormuksen pois ja sanoin, että 6kk aikaa korjata käytöstä tai lähden. Mies ei sanonut siihen oikeestaan mitään tai edes kysynyt että mitä käytöstä, käytännössä ignoorasi minut täysin sen 6kk. Iso yllätys ja järkytys oli miehelle, kun puolen vuoden kuluttua lähdin. 

Vierailija
6/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin otin puoli vuotta ennen eroa kihlasormuksen pois ja sanoin, että 6kk aikaa korjata käytöstä tai lähden. Mies ei sanonut siihen oikeestaan mitään tai edes kysynyt että mitä käytöstä, käytännössä ignoorasi minut täysin sen 6kk. Iso yllätys ja järkytys oli miehelle, kun puolen vuoden kuluttua lähdin. 

Kuinka monta kertaa sitä ennen uhkailit erolla?

Vierailija
7/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exälle oli yllätys, kun lopulta oikeasti lähdin, enkä vain uhkaillut. Oli tottunut siihen, että puhun vain erosta, mutta lopulta annan asian olla.

Vierailija
8/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkin kyllä useasti, että olen onneton ja haluan parannuksia, mutta ei se herättänyt mitään elonmerkkejä. Erolla en uhkaile jos en ole valmis toteuttamaan siitä, siinähän lähtee uskottavuus kaikelta tekemiseltä. 

Vierailija
9/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... Jos joku uhkailee toistuvasti erolla, miehen logiikan mukaan mitään ongelmaa ja eroaikeita ei ole olemassa? 😂

Vierailija
10/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... Jos joku uhkailee toistuvasti erolla, miehen logiikan mukaan mitään ongelmaa ja eroaikeita ei ole olemassa? 😂

Ja jos taas ei uhkaile, niin saman logiikan mukaan eihän kumppaniparka voinut tietää, että ne vaatimukset asioiden korjaamisesta olivat tärkeitä ja suhde oli vaarassa 🥴

Vierailija
11/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee varmaan sekin yllätyksenä, että kolmannen varoituksen jälkeen saa töistä potkut 😂

Vierailija
12/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt eroa mielessäni ainakin neljä vuotta ennen kuin se lopulta tapahtui. 10 vuotta olin jankannut, että en halua huolehtia kodista ja lapsista yksin. 

Vierailija
13/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että suurin yllätys se ero oli ex-anopilleni. Hän oli yrittänyt myös sotkeentua asioihimme ja lähetteli minulle viestejä, kuinka minun pitäisi vielä vaan jaksaa. Itse oli sietänyt mm. perheväkivaltaa. Erosimme ja poistimme koko akan elämistämme. Hän voi nyt jaksaa aivan yksikseen sitten. 

Vierailija
14/14 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku väittää, että miehet olisivat rationaalisia :D Jännästi vaan suora puhe kääntyy heidän päässään ylösalaisin. Tuo ns. ehtoaika kuitataan akkojen napisemisena, hormonihuuruissa sanomisena ja kun tosipaikka tulee, ollaan ihan että hä, olitko tosissas. Kertoo vain siitä, miten vähän mies on missään välissä kunnioittanut naistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän