Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle tultu tyrkyttämään tällä palstalla terveellisiä elintapoja?

Vierailija
21.09.2025 |

Terveyspropagandistithan tunkevat lonkeronsa nykyään joka paikkaan. Sipsit ja suklaalevyt ovat muka huonompi valinta lounaaksi kuin vaikkapa hedelmät, vihannekset ja marjat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko kokenut tyrkyttämisen ahdistavaksi?

Vierailija
2/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUH UH UH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄH ÄH ÄH

Vierailija
4/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyrkytetty.

Vierailija
5/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖH ÖH ÖH

Vierailija
6/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muistaakseni tyrkytetty ja vaikka tyrkytettäisiin, niin skippaisin ne kommentit.

Vierailija
7/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku suuttui mulle, kun sanoin juoneeni vain kahvia viikonloppuna aamupalaksi, kun syön viikonloppuisin kevyemmin. Mainitsin kyllä kasviskeitot, joita syön niin paljon kuin napa vetää, mutta silti sain paasauksen, että ei pelkällä kahvilla elä :D

Vierailija
8/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilusekopäät on aina vauhdissa ja ne kenen mielestä aikuinen ihminen saa syödä vain 2-3 kertaa päivässä eikä välipaloja. Ja paastohullut, paastoa tyrkytetään kaikille.

Vierailija
9/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut anorektikot kuvittelee että kaikki elää jollain laihalla vihanneskeitolla koko päivän.

Vierailija
10/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut anorektikot kuvittelee että kaikki elää jollain laihalla vihanneskeitolla koko päivän.

Jos muhun viittaat, niin en ole anorektikko. Jos en viikonloppuna liiku kun jääkaapille ja vessaaan, niin ei mun tarvitse syödä niinkuin arkena. Teen fyysistä työtä ja arkena kalorit on siinä 2000-2500 joka päivä, joten pari 800-1000 kalorin päivää ei mua sairaalakuntoon saa.

Vierailija
11/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kärsin unettomuudesta ja jossakin keskustelussa jossa siitä keskusteltiin joku tuli urputtamaan että mitä sitä lääkkeitä syömään kun liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa, sekä ruutuajan pienentäminen ja iltojen rauhoittaminen.

Ihan jees mutta eipä auta koska liikun paljon ja syön terveellisesti ja ruutuaikakin on tosi pieni.

Lääkkeet on mulla ihan oikeasti se ainut asia joka auttaa.