Mitä olet varastanut töistä?
Itse olen vienyt kyniä ja vihkoja.. Tunnustakaa tekin.
Kommentit (56)
Muutaman valokopion, työhanskat, korvatulppia. Pitkäaikaiseen lainaan vatupassin.
Meillä ei onneksi tarvitse varastaa, pienen määrän saa ottaa milloin mitäkin omaan käyttöön, kunhan pysyy kohtuudessa. Siis tyyliin kyniä, vihkoja, ruuveja, pultteja. Työkaluja saa viedä, sitten kun ne on riittävän kulutettu työkäyttöön, mutta kotona sopii pikkuiseen pulailuun. Tämä luvan kanssa, ei siellä mitään varastettavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus myönsi kaikki virheensä
Jeesus oli virheetön.
Jeesus oli, on ja tulee olemaan virheetön koska Jeesus myönsi virheensä
Jeesus on ainoa viaton, ollut alusta asti ja pysyy.
Myös Neitsyt Maria on.
Neitsyt Maria ei ollut synnitön, oli syntynyt "lihan kautta", kaksi maallista vanhempaa, joten oli perisyntinen, kuten kaikki muutkin ihmiset. Lisäksi Maria meni naimisiin Josefin kanssa, eli ei ollut neitsyt koko ikänsä. Jeesuksella oli myös erittäin tod näk sisaruksia, jotka syntyivät Hänen jälkeensä.
Jeesus taas oli ja on täysin synnitön. Jeesus on Jumalan poika, kolminaisuuden toinen persoona. Yksi Jumala, kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki.
En tietenkään ikinä mitään. En voi käsittää niitä joiden mielestä tuo sallittua käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varastanut mistään työpaikasta mitään, mutta silti joudun olemaan työttömänä
kun en kelpaa mihinkään töihin. Varkailla tietysti on parhaat työpaikat, parhaat palkat ja edut ja rehellinen joutuu tässäkin aina kärsimään syyttä.
Mihin sä vastaat, kyse ei ollut työttömyydestä.
No en minä aina ole ollut työttömänä!!!
Miesten vessasta tamponeita.
M52 Yleltä
No älkää nyt helvetissä vastatko tähän? Ei me niin anonyymejä olla, etteikö poliisi pääse jäljille.
Kun työntekijät työskentelevät joskus etänä, monia toimistotarvikkeita ei pidetä lainkaan varastettuina, ja AP sekoittaa käsitteen.
Yrityksen tarjoaman julkisen ruoan vieminen kotiin on kuitenkin varkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus myönsi kaikki virheensä
Jeesus oli virheetön.
Jeesus oli, on ja tulee olemaan virheetön koska Jeesus myönsi virheensä
Jeesus on ainoa viaton, ollut alusta asti ja pysyy.
Myös Neitsyt Maria on.
Neitsyt Maria ei ollut synnitön, oli syntynyt "lihan kautta", kaksi maallista vanhempaa, joten oli perisyntinen, kuten kaikki muutkin ihmiset. Lisäksi Maria meni naimisiin Josefin kanssa, eli ei ollut neitsyt koko ikänsä. Jeesuksella oli myös erittäin tod näk sisaruksia, jotka syntyivät Hänen jälkeensä.
Jeesus taas oli ja on täysin synnitön. Jees
Miksi se on pakko ja toitottava että kolminaisuusoppi on, oli ja tulee olemaan isä, poika ja pyhä henki?
Miksi se ei voi olla niin että Jumala, Taivaan isä ja poika?
Onko wikipedia joku teidän palkanmaksaja? Keille te oikein teette työtä teidän kolminaisuusoppi rakkaudella missä vain ja ainoastaan sanoilla ja kirjoituksilla on valtaa, mutta ei teoilla ja näkemyksillä?
Kiitos elämä
Opettajat ovat ammattiryhmä, joka vie omalla rahalla ostettua tavaraa töihin, eikä toisinpäin.
T. Ope
Vierailija kirjoitti:
Opettajat ovat ammattiryhmä, joka vie omalla rahalla ostettua tavaraa töihin, eikä toisinpäin.
T. Ope
Totta. Itsekin ostin vaneria poikien puukäsitöihin ja vein. Koululla ei kuulemma ollut varaa.
Mitä nyt perus K-marketista voi viedä. Ruokaa, juomia, sukkia, siivoustarvikkeita, herkkuja... Mä olin siellä viisi vuotta töissä, enkä juuri ruokia ostellut, kun ne sai ottamallakin. Mä en koskaan jäänyt kiinni, eikä mua edes epäilty.
Olen edelleen tekemisissä sen duuniporukan ja kauppiasperheen kanssa. Tarkistin juuri, että rikokseni on vanhentunut. Silti ei se tätä hävetystä pois vie.
Roskiin menevää olen salaa ottanut joskus. Niitäkään kun ei nykyisin ole lupa ottaa ettei joku "vahingassa" ota käypää tavaraa tai syytetä lahjonnasta tms.
Siivouskomerosta pyykkipulveria, vessapaperia.