Mitä olet varastanut töistä?
Itse olen vienyt kyniä ja vihkoja.. Tunnustakaa tekin.
Kommentit (56)
En mitään tietoisesti.
Mutta on kotiin kulkeutunut pientä sälää, kuten muistitikkuja ja kyniä.
Valokopioita tai printtejä olen ottanut työpaikalla omaan käyttöön, kuten nuotteja tai kauppakirjoja.
Palkka on niin pieni, että pitää ottaa tavarana loput. Työhanskoja olen aina vienyt jos tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Läppärin, ruokaa, vessapaperia, käsisuikun, tulostimen ja tuolin.
Oliko sulla oman liigasi toverit pakulla oven edessä hakemassa. Toiminta näytti tavalliselta kuljetuspalvelulta.
Luvan olen kysynyt joka ruuville ja nappelille, jos jotain olen kotiin vienyt. Harmaalla alueella sitten onko jossain koulutuksessa jaettu kynä tarkoitettu palautettavaksi vai jaettiinko se ihan pysyvästi minulle. En ole jälkeen päin viitsinyt lähteä kyselemään. Tietoisesti en ole varastanut koskaan.
Yksi kaveri sanoi, et heillä oli tyyliin 90-luvulla työpaikalla 2 kausikorttia laskettelukeskukseen kahvihuoneessa, ajatuksella et kuka vaan voi lainata. Laskettelukeskus oli kaupungin kupeessa (Himos).
Kertoi ylpeänä että otti ne heti syksyllä itselleen, eikä palauttanut koskaan. Mun mielestä sellainen on varastamista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus myönsi kaikki virheensä
Jeesus oli virheetön.
Jeesus oli, on ja tulee olemaan virheetön koska Jeesus myönsi virheensä
Jeesus on ainoa viaton, ollut alusta asti ja pysyy.
Jeesus syntyi kamelista ja Jeesus piti sitä viallisena että hän syntyi kamelista ja Jeesus halusi pistää hänen isänsä tilille siitä että hän teki synnillä jeesuksen, Jeesus ei pystynyt laittamaan isäänsä tilille siitä synnistä miten hän teki hänet, jeesuksen, koska hänen oma perhe tapppoi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppärin, ruokaa, vessapaperia, käsisuikun, tulostimen ja tuolin.
Jopas! Jäitkö koskaan kiinni?
Kyllä jäin kiinni. Tein muutakin filunkia. Isompaa rikosta. Sain potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 raitisilma naamaria, 2000paria pehmeitä nahkaisia työhanskoja eri metallia esineinä sekä tankona luvan kanssa+vähän enemmän
tästä on jo liki 16v aikaa, unohtui mainita
Joko on kaikki työhanskat kulutettu loppuun?
En mitään. Olen saanut mm. kirjoitusalustan kun mainitsin ääneen että pitää ostaa itsellekin niin pomobantoi että ota tuosta. Firman mainoskyniä pyysin ja sain.
Vierailija kirjoitti:
En ole varastanut mistään työpaikasta mitään, mutta silti joudun olemaan työttömänä
kun en kelpaa mihinkään töihin. Varkailla tietysti on parhaat työpaikat, parhaat palkat ja edut ja rehellinen joutuu tässäkin aina kärsimään syyttä.
Mihin sä vastaat, kyse ei ollut työttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 raitisilma naamaria, 2000paria pehmeitä nahkaisia työhanskoja eri metallia esineinä sekä tankona luvan kanssa+vähän enemmän
tästä on jo liki 16v aikaa, unohtui mainita.
Joko on kaikki työhanskat kulutettu loppuun?
Aamulla vetelin tattia. On niitä vielä. Tatti on torrunut niin kovaan hyvään, ettei mikään tunnu pian miltään.
- J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varastanut mistään työpaikasta mitään, mutta silti joudun olemaan työttömänä
kun en kelpaa mihinkään töihin. Varkailla tietysti on parhaat työpaikat, parhaat palkat ja edut ja rehellinen joutuu tässäkin aina kärsimään syyttä.
Mihin sä vastaat, kyse ei ollut työttömyydestä.
Kyse on varastamisesta ja edeltävä kommentti oli kyseessä mukana. Ikävä että suomessa varastaminenkin on ammatti kokoomuksen mädän kookospähkinän takia
Onko se varastamista, kun eivät maksa sitä mitä sovittiin, niin vien erotuksen tavarana.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ajattele minkä riskin ottavat varastamisessa. Rahallinen arvo on mitätön esim. vuosipalkkaan nähden. Lähtö tulee kerrasta, jos kiinni jää.
Siitä voit olka varma, että kynän tai kuuden luvattomasta haltuunotosta ei tule lähtöä. Jos työnantaja näin toimii, on tämä oikeudessa maksajan roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ajattele minkä riskin ottavat varastamisessa. Rahallinen arvo on mitätön esim. vuosipalkkaan nähden. Lähtö tulee kerrasta, jos kiinni jää.
Siitä voit olka varma, että kynän tai kuuden luvattomasta haltuunotosta ei tule lähtöä. Jos työnantaja näin toimii, on tämä oikeudessa maksajan roolissa.
Jep. Eiköhän työnantaja tyydy, jos palauttaa kotiin kulkeutuneet viisi kynää ja yhden muovitaskun :)
Vierailija kirjoitti:
Onko se varastamista, kun eivät maksa sitä mitä sovittiin, niin vien erotuksen tavarana.
On jos rahasta puhutaan, mutta jos puhutaan kunnianhmiosta niin silloin pitää puhua vaikka hilaisuus on ässä össö kaikessa, joskus on PAKKO puhua... oman pään markkinointia ja ekonomiaa
Hyvän tahdon keinottelua että firma lähtee fillaroimaan niin saadaan kaikille työntekijöille fillarit fillaritehtaalta.
Fillari on pyörä
Sakset 90-luvulla. Oli tiedossa, että lafka loppuu parin vuoden kuluessa, joten enää ei ole paikkaa, mihin palauttaa, jos saan äkkiä rehellisyyspuuskan.
Muistan kun lainasin vaaleansinisen suihkumaton.
Mieheni raivosi ja oli vaan pakko palauttaa.Mikä ihmeen päähänpisto. Itse asiassa eräs työkaveri haki pesulasta ja jakoi. Hävettää näin jälkeenpäin vaikka palautin.