IL: Sara Sieppi Raskaana -
Kommentit (341)
Ei varmasti voita Jasmin Vähäkangasta siinä vauvan kuvien määrässä. Jasmin on tehnyt äitiydestään suoranaista taidetta. Se hehkutus mitä harrastaa.
Tämä ei millään tapaa ole kritiikki Saraa kohtaan, koska tämä on aivan ihana uutinen ja ylipäätään vauvan saaminen pitkän yrittämisen jälkeen on lottovoitto. Kuitenkin itse kahden lapsen äitinä, joista esikoinen saatu nuorena, tiedän että se elämänmuutos voi oikeasti olla radikaali ihan tavallisellekin naiselle. Mutta Sara on elänyt hyvin itsenäistä elämää kaupunkilaisena, hän on itse sanonut ettei kokkaa ikinä ja wolttaa kymmenillä tuhansilla. Tykkää stay cationeista ja dinnereistä, juhlii viikkokaupalla synttäreitään ja esimerkiksi jouluna matkustaa vanhempiensa lämmittämään mökkiin täyshoitoon.
Lapsi muuttaa koko tuota palettia ihan hirveästi, ja sen päälle Pyry pelaa ulkomailla ja on paljon poissa kotoa. Saran ystäväpiirissä ei ole pikkulapsia, hänen parhaat ystävänsä ovat Shirlyjä ja Sabinoita.
Toistan siis, en väitä etteikö lapsen kanssa voi elää wolttailuarkea ja käydä hotelleissa, mutta se muutos voi tulla shokkina!
Yhtäkkiä roudaat lastenvaunuja portaissa kun ne ei mahdu jugendtalon hissiin, miten jetset elämää elämään tottunut Sieppi kestää päiväkotirumbaa, täitä ja kihomatoja?
Jossain vaiheessa havahtuu että kroppa, se oma työkalu ja tulonlähde, ei enää olekaan siinä kunnossa että voi esitellä treenivaatteita uskottavasti. Jalka kasvaa, kaikki paikat turpoaa ja koko elanto on ulkonäön varassa.
En tunne Sieppiä paitsi sen mitä somessa ja Iholla sarjassa toi esille. Mutta sen on itsestään paljastanut, että kyseessä on hyvin mukavuudenhaluinen ihminen.
Ihan oikeasti, toivon että tukiverkostoa on ympärillä ja että joku auttaa arjessa, kun isä on paljon poissa. Ihan näin naiselta naiselle vaan neuvoisin, koska itselläni vauva-arjen kupla puhkesi kun mies palasi isyyslomalta töihin.
Se on tosi rankkaa ilman ulkonäköpaineitakin ja ihmiselle, joka tykkää kokkailla ja on luonnostaan aamuvirkku.
Ihana valkoinen pellavapää tulossa :D
Minäkin olen raskaana...Olen facebookissa. Tulkaa ihailemaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä oli uskomattoman kaunis näillä entisillä kasvoilla ja huulilla mihin ei oltu vielä piikitetty övereitä täytteitä eikä botoxia
https://i.pinimg.com/474x/fa/3e/13/fa3e131c4218ee630e5fc8f4467bb4d9.jpg
Hiusten väri kaunis myös, koska vaalennus kulahduttaa ja vanhentaa olemusta.
käsittämättömän kaunis tuolloin, MIKSI meni pilaamaan piikeillä naamansa? Siksi kun kaikki muutkin, kaverinsa Sofia Belförs ja vastaavat 7 päivää julkut?
Samat huulet on Saralla tuossakin kuvassa ollut, ja on ollut aina. Oli teininä samoissa kouluissa. En myöskään usko teidän sekopäisten nettivihaajien juttuja siitä, että olisi silarit. Ei edes näytä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei millään tapaa ole kritiikki Saraa kohtaan, koska tämä on aivan ihana uutinen ja ylipäätään vauvan saaminen pitkän yrittämisen jälkeen on lottovoitto. Kuitenkin itse kahden lapsen äitinä, joista esikoinen saatu nuorena, tiedän että se elämänmuutos voi oikeasti olla radikaali ihan tavallisellekin naiselle. Mutta Sara on elänyt hyvin itsenäistä elämää kaupunkilaisena, hän on itse sanonut ettei kokkaa ikinä ja wolttaa kymmenillä tuhansilla. Tykkää stay cationeista ja dinnereistä, juhlii viikkokaupalla synttäreitään ja esimerkiksi jouluna matkustaa vanhempiensa lämmittämään mökkiin täyshoitoon.
Lapsi muuttaa koko tuota palettia ihan hirveästi, ja sen päälle Pyry pelaa ulkomailla ja on paljon poissa kotoa. Saran ystäväpiirissä ei ole pikkulapsia, hänen parhaat ystävänsä ovat Shirlyjä ja Sabinoita.
Toistan siis, en väitä etteikö lapsen kanssa voi elää wolttailuarkea ja käydä hotelleissa, mutta se muutos v
Onhan Saralla lähipiirissä lapsia. Ja en epäile yhtään etteikö pärjäisi, ja tukiverkkoja on. Jos harrastaa jo valmiiksi wolttausta, niin sieltähän voi tilata sitten vauvankin kanssa kaiken mahdollisen suoraan ovelle.
Maalaat muutenkin kauhukuvia, en minä kokenut vauvan ja pikkulapsen kanssa elämistä ollenkaan noin rasittavaksi. No okei, vaunujen, vauvan ja kauppakassien kantaminen oli keskustan hissittömässä talossa välillä vähän rasittavaa, mutta ei peruskuntoiselle paha. Niissä taloissa joissa on hissi, on tapana katsoa vaunut sen mukaan, että mahtuvat hissiin.
Kyllähän sun tekstistä paistaa joku negatiivisuus ja kitkeryys.
Eikös ne sähköt katkaistu vastikään kun oli unohtanut maksaa sähkölaskun? Toivottavasti varaa ledkynttilöitä kun vauva syntyy, hormonihuuruissa saattaa unohtua sähkölasku taas maksaa!
Minä taas tiedän moniakin, joilla jää joskus laskut maksamatta. Eivätkä ole narkomaaneja tai muutenkaan sellaisia, joista voisit sen ulospäin mitenkään nähdä.
No toivotaan kumminkin, että kaikki menee hyvin. Itse en myöskään tykännyt lehtijutussa olleista kuvista. Siis miksi poseerata hautajaisvaatteissa, päästä varpaisiin mustissa, kun julkistaa raskautensa?
Jotain tosi koukuttavaa tuossa julkisuudessa täytyy olla. Sanotaanko näin: jos olisin itse tienannut julkisuudella satojatuhansia euroja ja olisi kodit, mökit, autot kaikki hankittuna, mies ja vauva tulossa, niin tuskin jatkaisin itseni tyrkyttämistä julkisuuteen ja näitä lieveilmiöitä, jotka on tästäkin ketjusta, varmasti pitkin somea, jodelia yms luettavissa.
Miksi altistaa itsensä ja yksityisasiansa, oma perheensä kaiken maailman ihmisille rääpittäväksi netissä, kerta rahaa ja kaikkea on? Sitä on oikeasti vaikea ymmärtää. Julkisuutta kun ei voi hallita ja maailmaan mahtuu paljon ikäviäkin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No toivotaan kumminkin, että kaikki menee hyvin. Itse en myöskään tykännyt lehtijutussa olleista kuvista. Siis miksi poseerata hautajaisvaatteissa, päästä varpaisiin mustissa, kun julkistaa raskautensa?
Ei tietenkään ole mitään väliä mitä sinä tykkäät...jokainen vaan pukeentuu mistätä itse tykkää. Älä lue niitä kun et tykkää. Sillähän sinä hänestä pääset.
Kun vauva syntyy, niin alkaa todellinen työ ja elämänmuutos on valtaisa, vaikka vauva onkin hartaasti toivottu. Näin on se vaan menee.
Onnea paljon odotukseen ja uuteen elämänvaiheeseen.
Meidän muiden ei tarvitse murehtia, millainen muutos lapsi on ja miten se vaikuttaa. Sara puolisonsa kanssa varmasti löytää oman tapansa olla ja elää lapsen kanssa.
Niin vaan hehkutettiin ketjussa, miten paljon veroja Sara Sieppi maksaa. Seiskan jutun ja Finnwatchin selvityksen mukaan totuus on toinen:
"Somemaailman kultasormi on alkanut siirtää varallisuuttaan vuodesta 2023 alkaen holdingyhtiöönsä.
Harrastaa verokikkailua
Saran yhtiörakenne on ollut julkisuudessa yritystoimintaan keskittyvän kansalaisjärjestö Finnwatchin selvitysten kautta."
Finnwatchin mukaan Sara on yksi tunnetuista suomalaisista, jotka harrastavat osakevaihdoksi kutsuttua verosuunnittelua. Kansalaisjärjestö katsoo, että holdingyhtiön tavoite on minimoida osinkoverotus.
Kyse on lainsäädännön hengen vastaisista järjestelyistä, joiden avulla yritysomistajat voivat tietyissä tapauksissa saavuttaa merkittäviä verohyötyjä. Viime vuosina yleistyneet järjestelyt aiheuttavat valtiolle ja kunnille vuosi vuodelta kasvavia veromenetyksiä, Finnwatch kirjoittaa."
Lopettiko botoxin, täyteaineet, vaalennusperoksidit, kynsiliimat, ripsiliimat ja muut kehoon laitettavat tai kulkeutuvat myrkyt, nyt raskaana ollessaan?
Ehkä nuo olleet keskenmenojen syitä aiemmin, ja nyt lopettanut?
Kun vaikea sanoa kuvistaan käyttääkö vielä noita pistoksia, vai ei.
Joka tapauksessa, olen iloinen molempien puolesta kun saavat haluamansa lapset. Tosin olisin toivonut että mies olisi vähintään kihlannut ja osoittanut siten että on tosissaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Jotain tosi koukuttavaa tuossa julkisuudessa täytyy olla. Sanotaanko näin: jos olisin itse tienannut julkisuudella satojatuhansia euroja ja olisi kodit, mökit, autot kaikki hankittuna, mies ja vauva tulossa, niin tuskin jatkaisin itseni tyrkyttämistä julkisuuteen ja näitä lieveilmiöitä, jotka on tästäkin ketjusta, varmasti pitkin somea, jodelia yms luettavissa.
Miksi altistaa itsensä ja yksityisasiansa, oma perheensä kaiken maailman ihmisille rääpittäväksi netissä, kerta rahaa ja kaikkea on? Sitä on oikeasti vaikea ymmärtää. Julkisuutta kun ei voi hallita ja maailmaan mahtuu paljon ikäviäkin ihmisiä.
Kun Saralla on somessa paljon seuraajia, niin nythän hän voi jatkaa rahan tienaamista kotoa käsin, samalla kun hoitaa vauvaa. Moni muukin äiti somettaa ja tienaa sillä mukavasti. Eihän Saralla ole pätäkästä puutetta, hyvä valmiiseen kotiin on lapsen tulla.
Sara kaupallistaa synnytyksen ja lapsen. Filttereiden kautta tietty.
Vierailija kirjoitti:
Voi toivon kovasti että saavat lapsen syliin. Uskon että heistä tulee oikein hyvät vanhemmat.
Tuo mieshän asuu jossain ulkomailla, Romaniassa muistaakseni viimeksi. Eihän sellainen matkatyö nyt ole kovinkaan hyvä asia vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toivon kovasti että saavat lapsen syliin. Uskon että heistä tulee oikein hyvät vanhemmat.
Tuo mieshän asuu jossain ulkomailla, Romaniassa muistaakseni viimeksi. Eihän sellainen matkatyö nyt ole kovinkaan hyvä asia vanhemmalle.
Mies pelaa ja asuu Kreikassa.
"Turhan villi bilettämisen suhteen" :D Totta hemmetissä on "turhan villi", kun seiska on kyylännyt kameroineen jokaisen puskan takana, aina kun on erehtynyt bilettämään.
Seiska vaan ei ole jostain syystä ikkunoiden alta raportoinut niistä tavallisista koti-illoista ja liikuntaharrastuksista jne. Tässä taas näkee, millainen on juorulehtien voima.
Sara itse on kertonut, että kotoilee ja sisustaa, ja onhan hänellä aina upea koti, sekä nykyään aivan ihana mökki. Somehommat vie aikaa, ja onhan sillä varmaan vaikka mitä kuvauksia.
Miehet on pettäneet ja sikailleet, mutta ei sitä nyt sentään Saran syyksi voi laittaa. Bilettävä mieskin voi olla fiksu ja uskollinen.