Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämässä kaduttaa vain se, että olen jäänyt asumaan Suomeen!

Vierailija
11.10.2025 |

tänne loosereiden ja työttömien urpojen kotimaahan, jossa on aina paha olla ja elämää ei ole missään, on karmea paikka asua kyllä. OIkea maa on kyllä se japani, vaikka työttömyyskortin rahoilla, Japani se on tai muu Aasia. elämäni pilaantui suomalaisuudella ihan karmeeta joka päivä herätä urpolandian yksinäisyyteen ja vesisateeseen ja katsella päivä internettiä kun ei ole mitään tekemistä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten muuta Aasiaan? Sinunhan ei tarvitse edes elättää itseäsi. Me suomalaiset veronmaksajat elätämme sinut.

Ei kai sossutukia makseta ulkomaille?? 

Lähteköön omilla rahoillaan kuten me muutkin

Vierailija
42/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut aloituksesta vaikutelmaa kovin kyvykkäästä henkilöstä. Vaikuttaa myös itse ylläpitävän mitä suuremmissa määrin ankeuttajailmapiiriä josta tuli vaavipalstalle valittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomihan on lottovoittajien maa, mitäs vikaa Suomessa on

Eipä näytä enää olevan kun kaikilla on paha olla täällä. Itse onneksi pääsen muuttamaan lopullisesti pois Suomesta ja jo ulkomailla asuvien lasteni luokse. 

Onnellisuustutkimukset eivät tue väitettäsi. Taitaakin olla niin, että lähinnä sinulla itselläsi on paha olla. Mutta siitä olemme samaa mieltä, että on todella hyvä asia, että pääset muuttamaan täältä pois. Toivottavasti pysyvästi.