Narsistin uhri onkin itse narsisti?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei koskaan ole narsistejä!!! Naiset on vain voimauttavasti itsekkäitä joka on ihan sallittua eikä siinä ole mitään pahaa!!
Terveisin jelena.
Kipperin jelena
https://www.vauva.fi/keskustelu/6122126/seiska-entinen-nhl-vaimo-helena…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.
Eli 85 % työikäisistä naisista.
Marttyyrius on narsismin piirre. Kun tekee auliisti muidenkin työt, saa hyvän syyn surkutella itseään ja työtaakkaansa. Silloin voi viimeinkin saada osakseen kehuja ja myötätuntoa. Se on selviytymiskeino hauraan minuuden ja huonon itsetunnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ollaan syyllistämässä narsistin uhria.
Narsistin kanssa pitkään tekemisiin joutuva menettää lopulta mielenterveytensä. He ovat ihmispetoja.
Kuule, sinun mt-ongelmasi on geeneissä ja pillussa.
Niinkö mielestäsi? Tuon laatuinen viesti on niin syvältä kuin vain voi olla.
Julkisuudessa ja suuren yleisön parissa HK:n valheellinen narratiivi paljastui jo pari vuotta sitten, kun julkiset oikeuden pöytäkirjat löydettiin.
Lähipiiri kyllästyi jonkin verran myöhemmin, koska joutui naurunlaiseksi päähenkilön julkaistua heidänkin osuutensa kiusaamisessa ja vainoamisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti diagnooseja antaa vain psykiatrit. Useinmiten se eksä saattaa olla ihan vaan tavallinen kusipää, joka on ottanut jonkun luuserin höykyytettäväkseen. Mulla oli nuorena sellainen kunnon kusipää poikaystävänä. Höykyytys jatkui vuosia, koska olin kiltti tyttö ja luuseri. Nykyään en enää alistuisi moiseen, koska elämä opettaa.
Ärsytitkö sitä jotenkin?
Varmaan eniten olemalla oma vässykä itseni. Jos olisin ollut järkevä, olisin lopettanut sen teinirakkaussuhteen jo parin viikon tuttavuuden jälkeen.
Kaikkia narsisteja yhdistää se, että heillä minuus on voimakkaasti riippuvainen muista ihmisistä. Muita ihmisiä he tarvitsevat lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen.