Oletko käynyt ennustajalla?
Mulle nuorena sellainen sanoi, että saan kolme lasta ja komean miehen. Lisäksi vauraan elämän. T. Valis
Kommentit (26)
En ole koskaan uskonut hömppään, enkä varsinkaan pistäisi rahojani sellaiseen.
Mulle ennusti että saan pian rahaa. ja hups palkka tuli tilille parin päivän päästä.
Mistä se tiesi ?
Yksi kaveri houkutteli menemään vähän alle 30-vuotiaana ennustajalle. Olen skeptikko, mutta minusta ajatus oli hauska. Se sanoi, että teen pitkän matkan meren taakse ja tapaan pienen ja tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi.
Vuosi tuosta muutin Lontooseen ja tapasin japanilaisen vaimoni. Tuosta on jo neljännesvuosisata. Edelleen olen skeptikko, mutta tuo oli melkoinen ennustus.
Olen käynyt, äitini on käynyt meediolla myös. Löytyy huijareita ja löytyy tietäjiä.
Olen, en nyt vähään aikaan. Jotain ovat tienneet.
Jospa ennustaisi minulle että mies ulkomailla on minun tuleva kumppani.
Ei tarvitse koska osaan itse ennustaa.
Olen. Eräs tunnettu selvännäkijä/ennustaja. Hän joko näki tai arvasi oikein. Oli hieman pelottavaa. Hän sanoi ensin hieman pelottavan tulevaisuusvision ja ilmeisesti huomasi, että kauhistuin. Luultavasti sen johdosta lievensi ennustustaan. Mutta kävi niin kuin hän oli ensin kertonut.
Olen käynyt, ei puhunut totuutta ja sen aistin jo paikalla. Meediollakin kävin ja petyin. Elämä on. Nyt on olen itse näkijä ja ymmärrän tarkemmin mistä on kysymys. Vastuu on kuitenkin meillä itsellämme valinnoista, työtä työtä tekevällä työstä. Rahoja ei saa takaisin mutta täytyy sitten suhtautua asiaan ja oppia kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt, äitini on käynyt meediolla myös. Löytyy huijareita ja löytyy tietäjiä.
Totta. Olen soittanut puhelinennustajille ja yllättävän paikkaansapitäneitä tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse koska osaan itse ennustaa.
Aina ei saa tietoa itsensä kautta edes itselleen. Joskus ohjataan muiden luokse. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt, ei puhunut totuutta ja sen aistin jo paikalla. Meediollakin kävin ja petyin. Elämä on. Nyt on olen itse näkijä ja ymmärrän tarkemmin mistä on kysymys. Vastuu on kuitenkin meillä itsellämme valinnoista, työtä työtä tekevällä työstä. Rahoja ei saa takaisin mutta täytyy sitten suhtautua asiaan ja oppia kokemuksesta.
Korjaan, siis työtä tekevällä on vastuu työstä. Tuli vahingossa tuplat.
Tarot kortit ovat aikalailla uskomaton juttu. Kertoivat ongelmani aika tarkkaan ja ennusti kohdilleen mitä tuleman pitää seuraavaan puolen vuoden aikana.
-Kylmät kädet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olen soittanut puhelinennustajille ja yllättävän paikkaansapitäneitä tietoja.
Minäkin olen puhunut puhelimitse Stiina Saharin kanssa. Se oli hyvä puhelu silloin, ymmärsin siitä paljon. Tykkäsin Stiinasta. Näkijä
Sain myös hyvät tulkinnat Love From Anahatalta. Näkijä
Mielipiteitä Seija Laukkasesta? Kun soitin ja kysyin yhdestä projektistani, sanoi näkevänsä kontrolloivan miehen takanani. Olen sinkku, joten kysyin uudelleen tuosta omasta työhön liittyvästä jutusta, niin sanoi, että tämä energia ympäröi nyt sinut kokonaan, sinun on päästävä hänestä - kuin piikikäs pallo. Kun vielä yritin, hän kysyi minulta, kuka tämä mies on. Vastasin: narsisti-isäni. Eli jotenkin luotettavan tuntuinen ennustus, kun ei tule tunne siitä, että miellyttäisi ja sanoisi, mitä toivon hänen sanovan. Vaan että oikeasti näkee jotain ja kertoo sen minkä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä Seija Laukkasesta? Kun soitin ja kysyin yhdestä projektistani, sanoi näkevänsä kontrolloivan miehen takanani. Olen sinkku, joten kysyin uudelleen tuosta omasta työhön liittyvästä jutusta, niin sanoi, että tämä energia ympäröi nyt sinut kokonaan, sinun on päästävä hänestä - kuin piikikäs pallo. Kun vielä yritin, hän kysyi minulta, kuka tämä mies on. Vastasin: narsisti-isäni. Eli jotenkin luotettavan tuntuinen ennustus, kun ei tule tunne siitä, että miellyttäisi ja sanoisi, mitä toivon hänen sanovan. Vaan että oikeasti näkee jotain ja kertoo sen minkä näkee.
Olen kuunnellut häntä joskus ja voisin ajatella että pientä itseluottamuksen puutetta voisi olla mutta on rohkeaa ja hyvä asia kertoa rehellisesti sen minkä näkee, asiakas saattaa itse ymmärtää vieläkin paremmin. Kommunikaatiossa saattaa olla ongelmia joskus ja saatamme myös tulkita väärinkin. Keskustelemalla pääsee helposti eteenpäin ja vaatii vahvuutta näkijältä ymmärtää että virheitä tai epäselviäkin merkkejä tai näkyjä voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen puhunut puhelimitse Stiina Saharin kanssa. Se oli hyvä puhelu silloin, ymmärsin siitä paljon. Tykkäsin Stiinasta. Näkijä
Stina on mukava. Mutta ei pitänyt kaikki paikkaansa. Mutta auttoi juttelu muuten hänen kanssaan.
Meediot ja niiden asiakkaat ovat Jumalalle KAUHISTUS!!!
Olen käynyt nuorena. Ja sitten mulle on ennustanut yksi romaninainen kädestä myös nuorena. Hän kyllä oli oikeassa.