Oletko käynyt ennustajalla?
Mulle nuorena sellainen sanoi, että saan kolme lasta ja komean miehen. Lisäksi vauraan elämän. T. Valis
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt, äitini on käynyt meediolla myös. Löytyy huijareita ja löytyy tietäjiä.
Totta. Olen soittanut puhelinennustajille ja yllättävän paikkaansapitäneitä tietoja.
Minäkin olen puhunut puhelimitse Stiina Saharin kanssa. Se oli hyvä puhelu silloin, ymmärsin siitä paljon. Tykkäsin Stiinasta. Näkijä
Stina on mukava. Mutta ei pitänyt kaikki paikkaansa. Mutta auttoi juttelu muuten hänen kanssaan.
Aina on riski siihen että kaikki ei pidäkään paikkaansa, tämä täytyy vain hyväksyä. Joskus käy myös niin että ymmärrämme itsekin väärin jotkut ohjaukset.
Pidin myös Stiinan jutteluseurasta, hän oli enemmän läsnä kuin moni muu ja näin kuuluu ollakin. Näkijä
Minä kävin nuorena työkaverien yllyttämänä näkijä Iiriksellä, joka asui Helsingin Mechelininkadulla. Hän sanoi minun olevan vanha sielu, joka on töpeksinyt entisissä elämissä ja tässä elämässä minut laitetaan koville ennen kuin pääsen rauhaan. Hän sanoi, että joudun kestämään todella paljon vastoinkäymisiä ja elämääni voisi kuvata sanoin taipui vaan ei taittunut. Nyt neljäkymmentä vuotta myöhemmin voin sanoa, vaikka silloin nauratti että hän oli oikeassa. Elämäni on ollut yhtä selviytymistaistelua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä on luotettava?
Vaikea nyt sanoa.
Kerran. Söin hiivaa ja sokeria tarkoituksenani ripuloida kostoksi naapurissa asuneiden kaaleiden portaille.