Retkeilyautossa asuvat ovat jotenkin saastaisia
Osalla heistä ei ole autossa edes vessaa joten käyvät tarpeillaan ulkona. Tuollaisen auton lähistöllä saa siis olla tarkkana mihin astuu. Peseytyminen autossa asuvilla on vähäistä. Ulkoinen olemus on usein nukkavieru
Kommentit (33)
Iloista aamua vaan sinullekin, ap mörökölli!
Juu, kieltämättä kesät autossa tuolla pohjois-Norjassa aauvana ei tule suihkuteltua joka päivä. Meillä on kyllä wc, muttei sulla silti ole mitään asiaa lähelle.
Kuvittele, kun niillä on aina paskasäilökin mukana.
Mä asun ihan talossa. Jos mä olen lomalla kotona, saatan käydä vaan kerran saunassa. Miks kävisin useammin jos olen vain kotona? Ja olen kulahtaneissa kotivaatteissa aika nukkavieru ja täällä haisee pieru.
Hyvä, että joillakin on elämässään sisältöä. Esimerkiksi muiden perusteeton haukkuminen.
Lähdehän aloittaja vaikka lenkille!
Karavaanari, karavaanari, on kaikkien kaveri!
Hygieniakäsitykset ovat muuttuneet vuosituhansien myötä. Miettikää nyt hetki 1600-lukua; peseydyttiin kerran vuodessa, siinä ulosteet ja vanhojen kuukautisverien haju on varmaan ollut mahtavan eroottinen. Tottakai vanhassa suihkuttomassa mökissä (esim. ulkosauna), veneessä (suihkut purjehdusseurojen satamissa) tai asunto-autossa asuvall olosuhteet ovat erilaiset kuin jossain betonikuutiossa, jossa ei muuta tekemistä lajin yksilöllä olekaan kuin desinfioida itseään ja ympäristöään. Huomaan itsestänikin, kun muutin mökille asumaan, etten välttämättä käy suihkussa joka päivä. Sauna lämpiää kolme kertaa viikossa kyllä, vaihdan alusvaatteita ja sukkia koko ajan. Mielestäni olen puhdas ja siisti. Ja mitä on nukkavieruus? Tottakai olet nukkavieru jos kuljet vanhoissa hyvissä vaatteissa, etkä Temulta eilen tilatuissa.
Ap ei tiedä matkailuauto-tai vaunuelämästä yhtään mitään.
Mä en ymmärrä tätä suihkuintoilua ylipäätään. Itse käyn suihkussa noin kerran viikossa ja hyvin se riittää. Toki muuten voi pestä käsiä, kasvoja, kainaloita jne.
Ymmärrän jos tekee hikistä työtä tai urheilee, mutta miksi ihmeessä tavallinen ihminen kävisi suihkussa joka päivä??
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tiedä matkailuauto-tai vaunuelämästä yhtään mitään.
Tiedän että osalla retkeilyauton omistajista on vessan sijaan lapio jolla peitetään ohuesti omat jätökset. Hyi helvata. Joku koira nuokin saastat kaivaa esiin.
Naisten ymmärrys riittää nippa nappa perseen pyyhkimiseen.
Toisaalta tärkeä taito, kun sieltä valuu ylllätyksenä ja pyytämättä punaista, ruskeaa, keltaista, harmaata, valkoista tai jonkun muun väristä saastaa.
Taas provoa aiheesta mistä ei tiedä mitään
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä suihkuintoilua ylipäätään. Itse käyn suihkussa noin kerran viikossa ja hyvin se riittää. Toki muuten voi pestä käsiä, kasvoja, kainaloita jne.
Ymmärrän jos tekee hikistä työtä tai urheilee, mutta miksi ihmeessä tavallinen ihminen kävisi suihkussa joka päivä??
En minäkään välttämättä jaksa aina ihan joka päivä käydä, varsinkin jos on töistä vapaata, mutta tuo kerran viikossa kuulostaa kyllä aika kuvottavalta.🤢
Kyllä ihminen on vieraantunut luonnosta! Jotenkin jopa surullista....
Vierailija kirjoitti:
Naisten ymmärrys riittää nippa nappa perseen pyyhkimiseen.
Toisaalta tärkeä taito, kun sieltä valuu ylllätyksenä ja pyytämättä punaista, ruskeaa, keltaista, harmaata, valkoista tai jonkun muun väristä saastaa.
Ohhoh! Täytyykin ruveta tarkemmin tutkimaan perseen tuotoksia, jos sieltä tuollainen värien kirjo tulostuu!
Vierailija kirjoitti:
Viemäriverkostot on keksitty ihan syystä. Tuollainen luontoon paskominen ei ole tätä päivää vaan ällöttävä ja itsekästä
Vierailija kirjoitti:
Karavaanari, karavaanari, on kaikkien kaveri!
Teiden tukko.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun ihan talossa. Jos mä olen lomalla kotona, saatan käydä vaan kerran saunassa. Miks kävisin useammin jos olen vain kotona? Ja olen kulahtaneissa kotivaatteissa aika nukkavieru ja täällä haisee pieru.
Kerran? Siis kerran viikossa, vai mitä kerran? Ja ei kai siellä saunassa tarvii käydä ollenkaan, jos muuten peseytyy. Vai Tarkoitatko, että peseydyt vain siellä saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemäriverkostot on keksitty ihan syystä. Tuollainen luontoon paskominen ei ole tätä päivää vaan ällöttävä ja itsekästä
Siksi on portapotti, kasetti wc yms ratkaisuja myös matkaillessa
Aloittaja tuntuu olevan paitsi tyhmä myös melko katkera ihminen.