Oletko toivonut jollekin pahaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei moni tiedä et uskontolahkoissa onkin noitia tai VAPAAMUURAREIs. Jogassa ja oikein pahojakin.
Onnee Matiakselle sinne oikeudenkäyntiin. P.S. Itse avautuu somessa.
En suoraan pahaa. Oikeastaan tajunnut että se pahuus on jo saanut voittonsa heissä ja joku päivä koittaa laskun aika. Tarkoitan tässä pahuudella muiden toistuvaa ja sokeaa mitätöintiä jotta heidän oma olonsa hetkellisesti kohenisi.
Ja jatkuvasti näihin yksilöihin törmään. Osa kykenee kehittymään mutta iso osa ei pysty. On parasta vain oppia tunnistamaan heidät ja sitten suojautumaan/suojaamaan muita heiltä. Siinä on jo ihan tarpeeksi. Pahan ei saa antaa voittaa vaikka meitä houkuteltaisiin siihen miten ovelasti.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta silti aina ne jotka ovat minua kohtaan toimineet väärin saavat tuta jostain syystä.
Raamatussa sanotaan, että jätä kosto Jumalalle. Toimii oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
MOOSES KIRJASSA ON LUETTELO JA PROFEETTOJEN KIRJOISSA MITEN KÄY PAHAA TEHNEILLE .
Noudatatko myös Mooseksen ruokailusääntöjä, kun niin hänen oppejaan noudatat? Entä mitä mieltänilet kiroveden juotatattamisesra uskottomuudesta epäillyille naisille? Pitäisikö senkin käytännön olla voimassa vielä nykyäänkin?
Vierailija kirjoitti:
En suoraan pahaa. Oikeastaan tajunnut että se pahuus on jo saanut voittonsa heissä ja joku päivä koittaa laskun aika. Tarkoitan tässä pahuudella muiden toistuvaa ja sokeaa mitätöintiä jotta heidän oma olonsa hetkellisesti kohenisi.
Ja jatkuvasti näihin yksilöihin törmään. Osa kykenee kehittymään mutta iso osa ei pysty. On parasta vain oppia tunnistamaan heidät ja sitten suojautumaan/suojaamaan muita heiltä. Siinä on jo ihan tarpeeksi. Pahan ei saa antaa voittaa vaikka meitä houkuteltaisiin siihen miten ovelasti.
Sama dynamiikka näkyy myös sotapolitiikassa hyvät vs pahat.
Jokainen ajatteleva alkaa heti kyseenalaitaa tuota tarkoitushakuista syöttöä.
Exälle kuolemaa. Toivon ihmisille sitä samaa mitä yrittävät mulle aiheuttaa, en sen enempää. Poislukien sukulaiset, saakoon anteeksi.
Ihan kaikki normaalit ihmiset ovat hetkellisesti suutuspäissään toivoneet jotain pahaa toiselle.
Normaalin ja epänormaalin erottaa siitä, että normaali ei tee mitään ja antaa anteeksi vaikka ei edes pyydetä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki normaalit ihmiset ovat hetkellisesti suutuspäissään toivoneet jotain pahaa toiselle.
Normaalin ja epänormaalin erottaa siitä, että normaali ei tee mitään ja antaa anteeksi vaikka ei edes pyydetä.
Kyllä, olettaen että anteeksi annettava toiminta on edes loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko puhua kulisseista? Mun äiti kertoi pistäneensä lapsensa alulle täydessä humalatilassa. Kosti mulle lapsena. Suku kattoi vierestä. Mä en halua äitini elämää. Olen aikuinen nainen ja saan SUOMESSA elää lapsettomana sinkkuna. Te rikoitte lakia murtautumalla asuntooni kuvaamalla väkisinoton suoraan nettiin. Olin nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostovaimo. Ette saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta normaali ei toivo pahaa toisille edes suutuspäissään. Ei myöskään kosta, mutta ei tarvitse antaa anteeksikaan.
Se on vahva joka pyytämättä antaa anteeksi. Toisaalta se on moukalle kun märkärätti naamaalle . joutuu itse häpeään...
Vierailija kirjoitti:
Exälle kuolemaa. Toivon ihmisille sitä samaa mitä yrittävät mulle aiheuttaa, en sen enempää. Poislukien sukulaiset, saakoon anteeksi.
Jätkä, sä joit itsesi ulos yhteismajoituksesta. Sanoit adoptiovastaaville ettet kykene huolehtimaan kahdesta lapsestasi mitkä panosi jätti sulle. Kuvasit nukkuvan äitisi puskenta videon synkälle sivustolle. Ihan oikeasti syytät mua? Mä en ole vuosiin ollut suhun missään yhteydessä.
Ahneella on p*skanen loppu.
P*ska palaa p*skan luo. Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta normaali ei toivo pahaa toisille edes suutuspäissään. Ei myöskään kosta, mutta ei tarvitse antaa anteeksikaan.
No en tarkoittanut sillai pahaa, että vaikka lapsensa kuolisi tai jotain ihan kamalaa. Pieniä vastoinkäymisiä, ettei vaikka saa työpaikkaa, jota on hakenut.
Mutta ne on tosiaan ihan hetkellisiä, ohimeneviä juttuja. Yleensä toivon vain hyvää ihan kaikille.
Karma,Jumala on aina kostanut puolestani,aina!
Tavallaan mutta en ansaitsemattomasti vaan esim. väkivallan tai minuun kohdistuneiden rikosten seurauksena. Jouduin rikossarjan uhriksi ja rukoilin kuitenkin että opin antamaan anteeksi sillä asiat mitä minulle tehtiin olivat niin hirveitä, että viha olisi korruptoinut minut. Tuolloin tuli harjoitettua "oikeutta" oman pään sisällä, siitä on jo vuosia ja nykyään en asiaa mieti enkä tekijöitä ajattele.
Mitä? Että joku toivoo tässä maailmassa jollekin toiselle pahaa? Ennenkuulumatonta!