Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi William riutuneen näköinen

Vierailija
10.10.2025 |

Kommentit (1199)

Vierailija
1181/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän paatunut vanhapiika voi tietää, että tupee on miesten hiuslisäke.

Vierailija
1182/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI joku häiriintynyt saa hallita ketjua ja poistaa viestejä joissa ei ole mitään sopimatonta? Törkyviestit ja valheet sen sijaan saavat jäädä. Mikä keskustelupalsta se sellainen on?

Täysin samaa mieltä. Tätä ei voi kuin hämmästellä. Ei tämä tällaisenaan ole keskustelupalsta. 

Ei olekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopia Analytics. Persujen hallitsema moderointiyritys. 

Vierailija
1184/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeathan Catherinen hiukset ovat, mutta minun mielestäni tiara ja iltapuku edellyttäisivät nutturakampausta. 

Olen samaa mieltä. Catherinen hiukset saadaan taipumaan aivan upeisiin nutturoihin, kuten nähty on niin monta kertaa. Harmi, kun ei tällä kertaa. 

Vierailija
1185/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö noille meghanisti vinkujille perustaa ihan oma ketju. Ihan sama kenestä kuninkaallisesta keskustellaan niin aina se menee tähän parin ihmisen jankkaamikseksi

Vierailija
1186/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyyyyy, yyyy. Nyt kyllä napsahti nakki tuosta argumentista. 

Vierailija
1187/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeathan Catherinen hiukset ovat, mutta minun mielestäni tiara ja iltapuku edellyttäisivät nutturakampausta. 

Olen samaa mieltä. Catherinen hiukset saadaan taipumaan aivan upeisiin nutturoihin, kuten nähty on niin monta kertaa. Harmi, kun ei tällä kertaa. 

Sillä on valtava iso peruukki. Monessa kuvassa näkyy otsanrajassa omaa tukkaa.  Olkoon miten vain, mutta mitä tuota kaunistelemaan.

Vierailija
1188/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan outoa, miten tällaisena aikana; hurjat irtoripset, megatekotukat, ankkahuulitäytteet, viiden sentin akryylikynnet, jättimäiset kulmakarvat, lävistykset, koruöverit, töhryiset tatskat, botoxit ja kirurgia yms, jankataan todella luonnollisen näköisen ja oloisen (syöpää sairastavan) Catherinen mahdollisesta peruukista tai hiuslisäkkeistä. Tämä on jo varsinaista vihaa.

Vierailija
1189/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on ollut nättinä jossain itsetunto-hyväntekeväisyysjutussa hyörimässä.

Vierailija
1190/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyyyyy, yyyy. Nyt kyllä napsahti nakki tuosta argumentista. 

Huvittaa, millä ilveellä sait nakin napsahtamaan kun mulla nämä Pirkan nakit ei napsahtele. ???   Huvittavaa 

Vierailija
1191/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkäsin että hiukset oli pitkänä. 

Vierailija
1192/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Catherinen tiedot mitään salaisia ole, kun maailmankuulu tutkimus- ja syöpäsairaala Royal Marsden on vahvistanut hänen olleen hoidossa heidän sairaalassaan. Catherine myöskin vieraili sairaalassa kiittämässä hoitotiimiään.

Mutta kun tämän pitäisi saada tietää mikä syöpä oli kyseessä, nähdä potilaskertomus ja se vasta onkin suuri vääryys kun Catherinesta ei julkaistu ainuttakaan kuvaa tippa käsivarressa, kaljuna oksentamassa yms yms. Hän kun ei usko ilman kunnon todisteita ja hovi on velvollinen ne hänelle esittämään.

Ja suurin unelma olisi ollut nähdä koko alapää ja peräsuoli silvottuna, valtava avannepussi täynnä ja ratkenneena ja vieressä William Rosen (tai Jessican) kanssa syyllisen näköisenä ilmoittamassa suhteesta ja avioerosta, kädessään valokuvat lapsista, ne ainoat mitkä Catherinelle heistä muistoksi jäisi. 

Lopuksi Williamin olisi pitänyt soittaa Middletoneille, että he tulevat noutamaan tyttärensä pysyvästi lapsuudenkotiin. Hoviin ei olisi mitään asiaa enää.

Kaiken päälle päätteeksi jäljelle jää meghanistin kolkko ja pahaenteinen nauru, sinne meni Middletonin Kate, ja pysykin poissa!!!

Hyi, minkälainen nainen kirjoittaa non törkeesti revitellen naisesta.... Hyi.

Se on se omituinen tyyppi joka joka ketjussa haukkuu naisia. Meghan-ketjussa hänet tunnettiin äärikatenistina. 

Vierailija
1193/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan outoa, miten tällaisena aikana; hurjat irtoripset, megatekotukat, ankkahuulitäytteet, viiden sentin akryylikynnet, jättimäiset kulmakarvat, lävistykset, koruöverit, töhryiset tatskat, botoxit ja kirurgia yms, jankataan todella luonnollisen näköisen ja oloisen (syöpää sairastavan) Catherinen mahdollisesta peruukista tai hiuslisäkkeistä. Tämä on jo varsinaista vihaa.

Koska he on meidän veronmaksajien kustantamat. 

Vierailija
1194/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he on meidän veronmaksajien kustantamat. 

Kuten myös Suomessa jos syöpäpotilas menettää hiuksensa ja saa ostolupalapun peruukkiin, ei hän sitä joudu omista rahoistaan maksamaan.Harmittaako sekin ja pitäisikö joka sellaisen saaneen julistaa kaikille että tämä muuten on peruukki koska syöpä teki minusta kaljun enkä ole sitä itse maksanut?

Vierailija
1195/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis juontaako tämä juurensa siihen että kuningashuoneessa oli ansaitsevampi pari joka ajettiin pois ja nämä toiset jotka elelevät verovaroilla palatseissa, eivät ole yhtä päteviä kuin ne toisen? Kansa ei niinkuin saa rahalle vastinetta, sitäkö ajattelet?

Vierailija
1196/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis kysymyksiä noista Meghanin videoista, kuten: missä Archie on, miksi näissä on aina Lili? Mutta ne jää mysteeriksi. Hieno juttu kuitenkin että lehtijuttujen mukaan Charles ja William ovat päässeet samalle sivulle Andrew -jutussa ja Williamin työ Homewardsissa jatkuu.

Niissä oli kyllä aina Archie ennen Lilin syntymää. Mysteeristä.

Vierailija
1197/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis kysymyksiä noista Meghanin videoista, kuten: missä Archie on, miksi näissä on aina Lili? Mutta ne jää mysteeriksi. Hieno juttu kuitenkin että lehtijuttujen mukaan Charles ja William ovat päässeet samalle sivulle Andrew -jutussa ja Williamin työ Homewardsissa jatkuu.

Mitä helvetin mysteeristä.  Itse päättävät milloin lapset ovat kuvissa.  Nyt tuo oli inaa äiti -tyttö yhteistä tekemistä.

Vierailija
1198/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäppä moukka lapset rauhaan vai ruvetaanko ruotimaan hovin lapsia????

Vierailija
1199/1199 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän Anne iltalypsiltalypsyllä Andyn luona??       Tosi söpöä.