Olen maksanut elareita yli 30 000 € viimeisen viiden vuoden aikana
Ollut joka kerta mukana lasteni elämässä, kun siihen on ollut mahdollisuus, siitä huolimatta, että sitä on pitänyt käräjiltä asti hakea.
En ole käynyt lomamatkalla yli kahdeksaan vuoteen, vaikka lapset ovat onneksi päässeet reissaamaan.
Joten kertokaa miten paska isä olen, jotta kaikki muutkin miehet sen kuulevat. Minä itse en jää lukemaan kommentteja, koska olen kuullut jo ne kaikki lapseni synnyttäneeltä naiselta.
Kommentit (42)
Mitä jos jossain festareilla kännissä vähän panee jotain tuntematonta jossain teltassa ja hyvä että muistaa koko hommaa....
Niin eikö ole aika kohtuutonta saada tuosta jotain kymmeniä tuhansia sakkoa, vaikka ei ole tehnyt edes pienintäkään rikettä?
Siis tämä nyt yleisellä tasolla, eikä liity tähän tapaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Usein äidit juuri hankkivat vain elättäjän lapsilleen ja vielä niin että isillä ei ole mitään oikeuksia lapsiin kuitenkaan.
Ensin jaetaan pesää urakalla ja kun mies on saatu nalkkiin ja ero tulee niin siitä alkaa kiristäminen lapsilla.Ja ei, läheskään kaikki isät eivät ole kelvottomia juoppoja jotka eivät osallistuisi mitenkään lasten hoitoon. Tämähän se yleisin selitys on näillä naikkosilla.
Oikeasti kelvottomat isät ovat asia erikseen mutta olisi jo korkea aika nostaa myös kelvottomat äidit framille.
Et sinä mikään paska isä ole.
Kerrotko kuinka usein?
Luulo ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos jossain festareilla kännissä vähän panee jotain tuntematonta jossain teltassa ja hyvä että muistaa koko hommaa....
Niin eikö ole aika kohtuutonta saada tuosta jotain kymmeniä tuhansia sakkoa, vaikka ei ole tehnyt edes pienintäkään rikettä?
Ei pidä harrastaa suojaamatonta seksiä eikä seksiä ollenkaan, jos ei ole valmis vastaamaan seurauksista. Ei ole mikään pakko vähän kännissä panna tuntemattomia, mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyhjennän kassini huoraan.
Sinunlaisesi ei ikinä pitäisi pariutua ainakaan naisen kanssa. Aikuisten lelut on jo keksitty. Olet aivoton, oletko myös kädetön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein äidit juuri hankkivat vain elättäjän lapsilleen ja vielä niin että isillä ei ole mitään oikeuksia lapsiin kuitenkaan.
Ensin jaetaan pesää urakalla ja kun mies on saatu nalkkiin ja ero tulee niin siitä alkaa kiristäminen lapsilla.Ja ei, läheskään kaikki isät eivät ole kelvottomia juoppoja jotka eivät osallistuisi mitenkään lasten hoitoon. Tämähän se yleisin selitys on näillä naikkosilla.
Oikeasti kelvottomat isät ovat asia erikseen mutta olisi jo korkea aika nostaa myös kelvottomat äidit framille.
Et sinä mikään paska isä ole.
Kerrotko kuinka usein?
Luulo ei ole tietoa.
Mitä kuinka usein? Äiti on kelvoton, sitäkö tarkoitat?
Kysy lastensuojelusta, kai he jotain tilastoja voivat antaa, kuinka paljon äideissä on mt ja päihdeongelmaisia, rikoksia tehneitä ja ties mitä.
Ei tarvitse luulla mitään.
Joko opit, ettei kannata työntää sitä paljasta munaa joka vastaantulevaan reikään?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olet kullisi kanssa sohinut sinne sun tänne. Tyhmyydestä sakotetaan.
Samaa mieltä, ei kannata panna amatöörejä.
Siksi vaan ammattilaisten kanssa seksiä, tulee halvemmaksi kuin elarit. Seksi on myös parempaa.
30 tontulla saa monta kertaa vaikka minkälaista palvelua.
Muijas varmaa yrittäny saada toivottamana jotain aisankannatajaa elättämään sun lapsias, että kuin paska ihminen se on.
Vierailija kirjoitti:
No jos paljaalla laukeat jonkun tuntemattoman toosaan niin tyhmäähän se on.
Paljaalla voit laittaa ne siemenet jonkun suloisen femboyn suuhun, ei tuu vauvoja ja elareita :3
Olen maksanut noin tuplasti tuon verran omani elatukseen tuona aikana. Niinkuin lähes kaikki lähivanhemmat.
T: lähivanhempi joka ei laske pennejä
Älkää tehkö niitä lapsia, niistä ei ole luin riesaa! -vela
Sääliksi käy lapsia, joiden vanhemmat ovat lapsia.. Opetelkaa nyt hyvät ihmiset ensin itse olemaan, ennenkuin lapsia teette!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö postittaa mitali oman lapsen elättämisestä. Olisit pysynyt sitten parisuhteessa.
Lapsi on yksilö, ei parisuhteen jatke. Siksi on ihmisoikeuslait, sisältäen myös lapsen oikeuksien sopimuksen, jonka Suomi allekirjoitti vuonna 1991. Tämän enempää en lue kommentteja, enkä kommentoi tälle päivää.
-AP
Kerjäätkö kehuja siitä, että elätät OMAT lapsesi vai mikä tämän aloituksen pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Mä tyhjennän mun kouraan.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tyhjennän mun kouraan.
T. M55
Hyvä! Tuo on erittäin tehokas ehkäisymenetelmä. Ei edes vahingossa voi saada ketään raskaaksi tuolla keinoin.
Ihme uhriutumista. Eihän tuo ole isokaan raha kahdeksassa vuodessa. Lapsen kasvattaminen aikuiseksi maksaa sata tonnia per muksu. Kuulostaako siltä, että lasten äiti veti tässäkin sen lyhyemmän korren ja joutuu maksamaan suurimman osan lasten elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö postittaa mitali oman lapsen elättämisestä. Olisit pysynyt sitten parisuhteessa.
Lapsi on yksilö, ei parisuhteen jatke. Siksi on ihmisoikeuslait, sisältäen myös lapsen oikeuksien sopimuksen, jonka Suomi allekirjoitti vuonna 1991. Tämän enempää en lue kommentteja, enkä kommentoi tälle päivää.
-AP
Lapsella on oikeus elatukseen vanhemmiltaan.
Lisäksi lapsella on oikeus vanhempaansa, mutta lapsella ei lain mukaan ole velvollisuutta tavata vanhempaansa. Laki ei myöskään määritä vanhemman oikeutta tavata lastaan, vaan kyseessä on nimenomaan lapsen oikeus tavata, mutta ei velvollisuus.
Ennen kuin lapsi on täysikäinen, millä maksetaan neuvolakäynnit, päivähoito, koulutus, opetus, koulukirjat, terveydenhuolto, lasten terveystarkastukset ym.? Ei tarvitse mennä kauhean kauas Suomesta, kun esim. koulutus maksaa.
Vai onko sotkija äiti joka vaatii kaiken itselleen eikä suostu sopimaan. Silloinhan käräjille on mentävä, ei pidä suostua ihan kaikken vaikka käräjöinti raskasta onkin.