Olen maksanut elareita yli 30 000 € viimeisen viiden vuoden aikana
Ollut joka kerta mukana lasteni elämässä, kun siihen on ollut mahdollisuus, siitä huolimatta, että sitä on pitänyt käräjiltä asti hakea.
En ole käynyt lomamatkalla yli kahdeksaan vuoteen, vaikka lapset ovat onneksi päässeet reissaamaan.
Joten kertokaa miten paska isä olen, jotta kaikki muutkin miehet sen kuulevat. Minä itse en jää lukemaan kommentteja, koska olen kuullut jo ne kaikki lapseni synnyttäneeltä naiselta.
Kommentit (42)
Kuinka monta lasta, koska syntyneet?
Kuusi tonnia per vuosi! Voi raukkaa! Nehän ovat sinun lapsiasi saatana.
Toivottavasti et lapsillekin ole noin passiivisaggressiivinen.
Onneksi tyhjennän kassini huoraan.
Voi kamalaa, elatusmaksuja n. 500e/kk. Isyys tulee aivan liian kalliiksi!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyhjennän kassini huoraan.
Kai hänkin sinulta jotain veloittaa eikä anna ilmaiseksi. Laskepa vuositasolla.
500 euroa kuussa useammasta lapsesta on aika vähän. Kehtaat vielä valittaakin siitä, että maksat noin pientä summaa.
Aika paska isä olet jos murhe mielessäsi on kuinka paljon rahaa olet käyttänyt lastesi hyvinvoinnin eteen.
Niin. Olet maksanut noin 500€/kuukausi. On kyse kuitenkin ainakin kahdesta lapsesta, koska monikossa puhut. 250( isä)+250(äiti)+lapsilisä= noin 600/650€. Ihan helposti menee lapseen tuo.
Eli montako niitä muksuja oli?
Lapsesi synnyttänyt nainen on lastesi äiti ja nainen, jonka olet saattanut raskaaksi ilmeisesti useamman kerran. Vähin mitä voit tehdä, on maksaa elatusmaksut.
Mitäs olet kullisi kanssa sohinut sinne sun tänne. Tyhmyydestä sakotetaan.
500 e/kk. Ilmeisesti sulla on useampi lapsi kun käytät sanaa monikossa eli minimielaresta lienee kyse.
Itse en ole laskenut paljonko olen lapseeni rahaa käyttänyt, koska huolenpito kuuluu lapselle olin puolisostani mitä mieltä tahansa
Usein äidit juuri hankkivat vain elättäjän lapsilleen ja vielä niin että isillä ei ole mitään oikeuksia lapsiin kuitenkaan.
Ensin jaetaan pesää urakalla ja kun mies on saatu nalkkiin ja ero tulee niin siitä alkaa kiristäminen lapsilla.
Ja ei, läheskään kaikki isät eivät ole kelvottomia juoppoja jotka eivät osallistuisi mitenkään lasten hoitoon. Tämähän se yleisin selitys on näillä naikkosilla.
Oikeasti kelvottomat isät ovat asia erikseen mutta olisi jo korkea aika nostaa myös kelvottomat äidit framille.
Et sinä mikään paska isä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla katetaan lapsen osuus asumiskuluista, sähköstä, vedestä, netistä ja puhelimesta sekä saa vielä kuukauden ruuatkin.
Tuolla summalla ei kateta vaatteita, ulkovaatteita, kenkiä, harrastuksia, lääkäriä ja lääkkeitä, huvituksia ja muuta tarpeellista, mitä aina eteen tulee.
Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla katetaan lapsen osuus asumiskuluista, sähköstä, vedestä, netistä ja puhelimesta sekä saa vielä kuukauden ruuatkin.
Tuolla summalla ei kateta vaatteita, ulkovaatteita, kenkiä, harrastuksia, lääkäriä ja lääkkeitä, huvituksia ja muuta tarpeellista, mitä aina eteen tulee.
Just saying.
Siis yhden lapsen kuluista puhuin.
500 eurolla ei elätä lasta yhtä kuukautta, niin, että lapsi saa kaiken tarvitsemansa. Ei vain yksinkertaisesti riitä.
Minä maksan elatusmaksuja yli 800/kk kahdesta lapsesta jotka ovat exän luona vuoroviikoin. Vaimon elättämiseen meni ennen eroa vähintään kaksinkertainen summa, eli suhteellisia ovat nämä asiat.
Mua ei kiinnosta sun exä, elarien määrä, lasten määrä, tai se ootko paska isä vai et. Ihan hyvä, ettet lue kommentteja.
Jos käräjiltä pitää anoa että näkee lapsiaan ni olet kyllä pahoin sotkenut asiat joten mitäpä selität
Ap sanoo, että käräjien kautta on pitänyt hakea tapaamisia eli pyhimysäiti on ilmeisesti yrittänyt estää senkin.
Sekö sitten on reilua? Onhan ne ap: n lapsia yhtä paljon kuin sen äidinkin.
Pitäisikö postittaa mitali oman lapsen elättämisestä. Olisit pysynyt sitten parisuhteessa.