Naiset, eikö suurin osa naisista siis voi saada enempää kuin yhden orgasmin seksin aikana?
Tuolta toista keskustelua luin ja useammassa kommentissa sanottiin näin. Onko totta? Kokemusta vain yhdestä naisesta niin itsellä eri käsitys.
Kommentit (37)
Kysyn uudestaan: mitä se sekei pitää sisällään, missä se naisen orgasmi on tullakseen tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Aika kuvaavaa on, että kun tuolla joku nainen sanoi, (ja moni muu aiemmin monissakin yhteyksissä) ettei koskaan ole saanut miehen kanssa ikinä, se saa alapeukkuja! Miten te alapekuttajat luulette että se auttaa asiaa, tai kumoaa teidän ylivertaisen tietämyksen asiasta. Naurettavaa!
Alapeukku siksi, että huono homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitteilla, kuten satisfyer ja puput ja sellaiset jotka antavat siille klitalle nautintoa, saahan niillä montakin.
Nin saa, mutta ei poista panetusta.
No ainakin multa poistuu. ja aivan varmasti niiltä naisilta , jotka eivä ikinä ole saaneet yhtäkään orgasmia miehen kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin pystyn saada useampia yhdellä seksikerralla. Itsekseni suristimella loputtomasti niin monta kuin jaksaa tehdä, mutta ne huonompia kuin miehen kanssa saadut.
Itsetyydytys ei poista panetuksen tunnetta kuin hetkeksi. Kunnon pano tuo lähes aina tyydytyksen.
Niin siinä tapauksessa, että saa myös suuseksillä orgasmin. Pelkkä paneminen ei riitä.
En ole kyllä miehn kanssa saanut kuin varmaan 10 kertaa jos sitäkään. Yhdessä oltu ihmis-ikä eli yli 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä sinä,mies, että kyllä pystyy saamaan montakin, jos mies koskettelee sitä nimenomaista klitorista!! Itse olen saanut ainakin kymmenen, tosin välillä hiukan huilittava.
Ja Pete, sun vaimosi on edelleen yksi nainen, ei kaikkien naisten kokemukset. Lue palstan naisten kirjoituksia ja tykkäyksiä niin käsität. Ja sitäpaitsi, koska sulla niiiiin jumalaton palo tuohon naimisella saatuu, voihan olla että vaimosi ei uskalla sulle sanoa totuutta, ethän täälläkään usko mitä ITSE naiset sanovat! Relaa jo.
Koita sinä nyt ymmärtää, että olet myöskin vain YKSI nainen, ei kaikki naiset.
Koita ymmärtää sekin, ettei klitoriksellekaan välttämättä saa kuin sen yhden. EI ole mikään tae useanpiin vaikka miten hiplaisi. Jos kerran laukeava niin on.
Koita ymmärtää sekin, että olen hyväillyt joka kerta vaimon klitorista jo kohta 50 vuotta. Itse asiassa suurin osa seksiä on klitoriksen ja emättimen hyväilyä ennen yhdyntää.
Koita ymmärtää sekin, että vaimoni on ITSE saanut aina valita miten on omat orgasminsa halunnut. Olen toteuttanut halut sitten nuolemalla/sormemmamalla pillua tai yhdynnässä. Saanut ja halunnut monet tuhannet molemmilla tavoilla, eniten yhdynnöissä. Minullla ollut tärkeintä vain, että vaimoni on saanut kuten on ITSE halunnut. Sillä varmistanut seksin saamisen jatkossakin. Vaimon haluista johtuen nykyisin ei ole edes yritetty saada yhdynnöissä, koska vaimo halunnut saada sen nuolemalla ja sormettaen. Ei ole ollut minusta kiinni tai minun valinnnoista.
Tuo 2% tullut siitä, ettei aina vain saa tai kykene samaan syystä tai toisesta. Vaimolla saaminen ollut varmaa siitä syystä, että seksiä on ollut aina vain kun hän on ollut halukas saamaan orgasmeja. Mutta myös siksi, että on aina myös edellyttänyt että hänkin saa, eli menty hänen orgasmit edellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin pystyn saada useampia yhdellä seksikerralla. Itsekseni suristimella loputtomasti niin monta kuin jaksaa tehdä, mutta ne huonompia kuin miehen kanssa saadut.
Itsetyydytys ei poista panetuksen tunnetta kuin hetkeksi. Kunnon pano tuo lähes aina tyydytyksen.
Niin siinä tapauksessa, että saa myös suuseksillä orgasmin. Pelkkä paneminen ei riitä.
Ei todellakaan riitä! Pakko saada orgasmeja. Olkaa itse ukot ilman, panette vain vaikka kaksi työntöä, ja sitten pois. Ja tätä aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä sinä,mies, että kyllä pystyy saamaan montakin, jos mies koskettelee sitä nimenomaista klitorista!! Itse olen saanut ainakin kymmenen, tosin välillä hiukan huilittava.
Ja Pete, sun vaimosi on edelleen yksi nainen, ei kaikkien naisten kokemukset. Lue palstan naisten kirjoituksia ja tykkäyksiä niin käsität. Ja sitäpaitsi, koska sulla niiiiin jumalaton palo tuohon naimisella saatuu, voihan olla että vaimosi ei uskalla sulle sanoa totuutta, ethän täälläkään usko mitä ITSE naiset sanovat! Relaa jo.
Koita sinä nyt ymmärtää, että olet myöskin vain YKSI nainen, ei kaikki naiset.
Koita ymmärtää sekin, ettei klitoriksellekaan välttämättä saa kuin sen yhden. EI ole mikään tae useanpiin vaikka miten hiplaisi. Jos kerran laukeava niin on.
Miksi meidän muiden naiset pitäisi ajatella sinun vaimoasi sinun kertomana, ja sitten vielä elää samalla lailla. Ymmärrä sinä että klitoriksellavoi saada vaikka kuinka monta. Tarkoitatko, että vain sinun vaimosi, joka muuten voi olla ihan vaan sinun johdattamasi käsitys, on se ainoa oikea? Eli, naiset eivät voi saada monia orgasmeja, eivätkä varsinkaan muuten kuin naimalla? Ihmettelen myös kertomaasi, että vaimosi saa kyllä nuolemalla...mitähän kohtaa liputat siis, kun ei se klitoris tuo nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan riitä! Pakko saada orgasmeja. Olkaa itse ukot ilman, panette vain vaikka kaksi työntöä, ja sitten pois. Ja tätä aina vaan.
Otsikossa oli kyse siitä saako enemmistä naisista vain yhden orgasmin seksikerran aika vaiko usampia. Ei ole kyse siitä miten ne saa. Toiset naiset saa vain kerran ja voimakkaan, oli tapa mikä hyvänsä ja toiset ilmeisesti sitten monta pienempää. Jos saa vain kerran niin saa vain kerran. Silloin naisen pitää valita, jos mahdollista, miten sen ainoan haluaa saada.
Mitä väliä sillä on, saako suurin osa vai ei. Jokainen huolehtikoon omistaan ja kumppaninsa saamisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitteilla, kuten satisfyer ja puput ja sellaiset jotka antavat siille klitalle nautintoa, saahan niillä montakin.
Laitteilla saa mutta sen panetuksen pois viemiseen, ainakin minä, tarvitaan toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän muiden naiset pitäisi ajatella sinun vaimoasi sinun kertomana, ja sitten vielä elää samalla lailla
Kenen MEIDÄN? Et sinä edusta kuin itseäsi, kuten en minäkään kuin vaimoani.
Koita nyt tajuta, että jos nainen saa vain kerran niin hän saa vain kerran, eikä riipu mitenkään millä tavalla. Jos ei saa enempää niin ei saa. Ei siinä silloin auta mitkään klitan hipsutukset eikä mikään muukaan. SItähän otsikossa juuri sanottiin, kerran laukeava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän muiden naiset pitäisi ajatella sinun vaimoasi sinun kertomana, ja sitten vielä elää samalla lailla
Koita nyt tajuta, että jos nainen saa vain kerran niin hän saa vain kerran, eikä riipu mitenkään millä tavalla. Jos ei saa enempää niin ei saa. Ei siinä silloin auta mitkään klitan hipsutukset eikä mikään muukaan. SItähän otsikossa juuri sanottiin, kerran laukeava.
Sinä vaan jankkaat vaimostasi, ikäänkuin hän olis malli kaikille naisille. No kun ei ole.Itse rakastan pillun nuolemista ja samoin kullin -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaan jankkaat vaimostasi, ikäänkuin hän olis malli kaikille naisille. No kun ei ole.Itse rakastan pillun nuolemista ja samoin kullin -
Sinäkö sitten edustat bi:nä kaikkia naisia?? Kaikkea sitä kuuleekin. Sullakin on vain tasan yksi ääni.
Teknisenä huomiona, laukean itse monta kertaa peräkkäin nimenomaan yhdynnässä, enkä ole huomannut, että nämä orgasmit olisivat heikompia kuin yksi kerrallaan, esim. ajanpuutteen vuoksi hankitut. En tarvitse laukeamiseen klitoriksen ulkoisten osien koskettelua yhdynnän aikana, mutta laukean kyllä siitäkin.
Eli naisia on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, saako suurin osa vai ei. Jokainen huolehtikoon omistaan ja kumppaninsa saamisista.
Vähän kuin sodassa. Kukin huolehtikoon henkiinjäämisestään! Niinkö?