Onko nämä DNA -uhkaviestit vain pelotteita: olet vaihtamassa operaattoria ja määräaikainen sopimuksesi on päättymässä, mutta maksut säilyy?
onko tämä pelkkää paskaa eli peloittelua, mitenm voi muka joutu amaksamaan dna liittymästä jos elisa ottaa nyt puhelimen operaattorin tehtävän?
Kommentit (45)
Olen työskennellyt juristien kanssa 30 vuotta. Heiltä olen kuullut sen, että 'mikään ei ole niin sitova kuin määräaikainen sopimus'. Joten olkaa tarkkana siitä teettekö määräaikaisia vai toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia. Toistaiseksi voimassa oleva loppuu silloin kun haluat.
Siis älkää ikinä ottaako DNA:ta!! Vaihdoin heille ja ilmoitin että minulla on määräaikainen liittymä, niin laittoivat liittymän silti toimintaa ja katkaisivat vanhan liittymän. Tuli 50€ sakko vanhasta liittymästä, koska se oli määräaikainen. Ihan paskaa toimintaa heillä, eikä edes pahoiteltu että näin on käynyt ja valehtelivat että oli jonkun viestin asiasta lähettänyt, tämä viesti ei minua tavoittanut ikinä. EI ENÄÄ IKINÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis älkää ikinä ottaako DNA:ta!! Vaihdoin heille ja ilmoitin että minulla on määräaikainen liittymä, niin laittoivat liittymän silti toimintaa ja katkaisivat vanhan liittymän. Tuli 50€ sakko vanhasta liittymästä, koska se oli määräaikainen. Ihan paskaa toimintaa heillä, eikä edes pahoiteltu että näin on käynyt ja valehtelivat että oli jonkun viestin asiasta lähettänyt, tämä viesti ei minua tavoittanut ikinä. EI ENÄÄ IKINÄ!!!
Siis sinä vaihdot heille vaikka sinulla oli määräaikainen liittymä? Kuinka alhainen äo sulla oikein on ja miten pärjäät itsenäisesti arjessa?
Vierailija kirjoitti:
Sovitko liittymän vaihtoa tehdessäsi päivämäärän ja mahdollisesti kellonajankin milloin vaihto tapahtuu? Se entisen määräaikaisen loppumispäivämäärä kannattaa tarkistaa ensin, ja sopia uuden operaattorin kanssa, että uusi liittymä astuu voimaan vasta tuon päivämäärän jälkeen.
Minkä lain mukaan määräaikainen sopimus on laiton?