Nyt kun on se aika taas vuodesta niin kerrotaanko pieleen menneitä KOULUKUVA kokemuksia
Ap aloittaa: olin kuudennella luokalla,nukkunut pommiin ja unohtanut koko kuvauksen. Saavuin naama punaisena,nenä valuen ja tukka räntäsateesta märkänä, paitakin nurinpäin just kun luokka oli siirtymässä jumppasaliin kuvaukseen.
Itku tuli kun näin valmiit kuvat 🤣🤣.
Kommentit (8)
90-luvun koulukuvaajista oli hauskaa valita luokkakuvaksi se, jossa joku esim. aivastaa kuvanottohetkellä ja näyttää mahdollisimman rumalta.
8luokka,intoa meikkaamisen enemmän kuin taitoa. Pahasti ylirajatut kirkkaanpunaiset huulet,naama puuterista vitivalkoinen,pois nypittyjen kulmien tilalla mustat w-malliset piirretyt kulmat. Keltainen jenkkihuivi kaulassa ja punainen flanellipaita. Kuva on edelleen vanhempieni lipaston päällä ja joka kerta tunnen kiusausta hävittää sen.
Meillä oli hyvin naurava yksi luokkakuva, kun pierasin oikealla hetkellä.
Olin se luokan lihava hiljainen tyttö jota kiusattiin niin meillä on yksi luokkakuva jossa takanani oleva poika irvistää tosi rumasti ja osittaa päätäni ja oikealla puolellani oleva poika nojautuu minusta poispäin ja mulkoilee sivusilmallä.
Vieressäni oli mukava,mutta luokan lihavin tyttö joten käännyin sivuttain ahtauden vuoksi ja kasvoillani on kumman ylpeä kylmä ilme. Hävettää koska en todellakaan ollut mikään queen b""ch.
Mun ekaluokan kuva ja pikkusiskkon eskarikuva,siskolla silmä mustana ja mulla huuli halki. Oli astetta rajummat leikit ja aikuisi'llä saadut adhd-diagnoosit selitti paljon.
Mun rippikuva jos saa mainita,silmät turvoksissa allergiasta ja tosi lyhyt musta pitsimekko josta äiti melkein itki ettei ettei sovi rippikuvaan ja oli oikeassa. Näytän krapulaiselta stripparilta.
Ja sitten vielä mun ysiluokan kuva jossa pidättelen oksennusta,luulin että menkkojen takia huono olo mutta olikin mahatauti.
Oman pojan päiväkotikuva melkein kolmenkymmenvuoden takaa.
Tarjottu kaakaota juuri ennen kuvausta ja kaikilla lapsilla suklaaviikset.
Kyllä me äidit annettiin kiukkuista palautetta ettei miksi lapsia lähetetty kasvopesulle ennen kuvausta.
Soutu Park sarjassa Kenny pilasi luokkakuvan kävelemällä käsillään luokkakuvaan, perse hupussa ja jalat käsien paikalla. Toisaalta ongelmaksi koettiin vain Buttersin ilme.