Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeejee, uskalsin ekaa kertaa tehdä suolihuuhtelun ja kyllä nyt on hyvä ja kevyt olo!

Vierailija
13.04.2007 |

Olen kärsinyt taas muutaman viikon kauheasta ummetuksesta. Mitkään lääkkeet eikä kikat ole auttaneet.

Nyt laitoin vettä suoleen ja kaikki kovat papanat putoili pönttöön ;-)

Miten ihminen voikaan tulla näin iloiseksi kakkaamisesta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutit?

Vierailija
2/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toteutit?

Hyvin pelitti!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on hyvä tehdä huuhtelu.

Vierailija
4/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä koko suihku mun takapuoleeni työntänyt. Laitoin sen suuosan ihan reikään kiinni, ja hyvin se vesi meni sisään. Pidättelin hetken, päästin ulos ja kikkareet tuli samalla.

ap

Vierailija
5/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tuli jotenki perseiset kädet mieleen :))

Vierailija
6/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee syvältäki kikkareet.

Vierailija
7/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(tuli jotenki perseiset kädet mieleen :))

ap

Vierailija
8/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin aikoinaan apteekista; sain sillä synnytyksen käynnistymään, ja oli suoli mukavasti tyhjä sitten koko synnytyksen ajan. :)

Vierailija
9/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka on vaan ihana asia :) ite en oo koskaan suolihuuhtelua tehnyt mutta muistan sen sun ekan viestin ja oon ite ollu samassa tilanteessa... täytyy ens kerralla kokeilla...

Vierailija
10/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä oikeeoppisesti ole pelkkää kraanavettä,mitä suolihuuhtelussa käytetään..

Vesi pitää keittää, jotta pöpöt on pois.. APUA. Toivottavasti et saa mitään bakteereja tms.

Vierailija
11/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan keitä juomavettäni.

Vierailija
12/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi mulla tulee aina välillä tällaisia kamalia ummetuksia. Olen käynyt lääkärissäkin eikä syytä löydy. Ummetuksen takia mulla on kamalat peräpukamatkin.

Onneksi keksin nyt sopivan lääkkeen vaivaani, mutta ei kai tota nyt päivittäin kannata / tarvitse tehdä.

ap

Vierailija
13/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se ei kyllä oikeeoppisesti ole pelkkää kraanavettä,mitä suolihuuhtelussa käytetään..

Vesi pitää keittää, jotta pöpöt on pois.. APUA. Toivottavasti et saa mitään bakteereja tms.

Vierailija
14/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi suolihuuhteluun käytetäänkin oikeaoppisesti suoloja sisältäviä liuoksia.

Ei ole kuule ihmekään, että ummetus(ja varsinkin ne peräpukamat) vaivaa, jos tuota useinkin teet! Kannattaisi vähän ottaa asioista selvää ennenkuin tekee jotain noin tyhmää ominpäin...

Vierailija
15/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niitä tee-se-itse miehiä ja naisia on, mutta itse kyllä arvostan ihan oikeita oppeja...

Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
16/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoleen saa ruiskutettua mitään kunnolla ilman, että työnnät peräsuoleen sen letkunkin pään..

Vierailija
17/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruokavalioosi kuituja. Esim vehnälese on helppo lisätä jogurttiin tai puuroon ja muistathan hyvän ystävämme luumun. Runsas juominenkin auttavat. Kahvi ja tee lisäävät nesteenpoistoa joten ainakin niiden jälkeen juo vettä tilalle.

Vierailija
18/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole kuule ihmekään, että ummetus(ja varsinkin ne peräpukamat) vaivaa, jos tuota useinkin teet! Kannattaisi vähän ottaa asioista selvää ennenkuin tekee jotain noin tyhmää ominpäin...

Enkä todellakaan aio ottaa sitä tavaksi.

Ja sille, joka ehdotteli kuituja ja luumuja: Kirjoitin jossain viestissäni, että olen käynyt lääkärissäkin ja kokeillut kaikkia kikkoja ja LÄÄKKEITÄKIN.

ap

Vierailija
19/19 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen alaista vettä!

Se täytyy tehdä huuhtelupussin avulla.