Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (644)

Vierailija
321/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Feministit haluavat tuhota "patriarkaatin" eli vastustaa kaikin keinoin miestenoikeuksia ja saada miesten aseman yhteiskunnassa mahdollisimman heikoksi. Toistaiseksi miehet eivät ole uskaltaneet lähteä taisteluun feminismiä vastaan, mutta sekin päivä voi tulla joskus, kun kamelin selkä lopulta katkeaa. Täysimittainen sukupuolten välinen sota voi johtaa naisten osalta aika ikäviin seurauksiin."

Niin millä tavoin haluamme miesten aseman heikoksi?

Yritämmekö esimerkiksi tehdä miehen taloudellisesti riippuvaiseksi itsestämme sanomalla, että en halua sinun käyvän töissä?

Tai, herra isä, maksavan huonompaa palkkaa miehille samasta työstä? 

Vierailija
322/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Se ei vielä paljon ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Se ei vielä paljon ole.

Miksi ostaa lehmä, kun maitoa saa kauipasta? Laatusiemenen saa parilla tonnilla lääkäriltä ja ilmaiseksi jos osaa flirttailla.

Vierailija
324/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toisin noin 15 senttiä.(arvio)

Aika vähän. 🤔

Kuten kerroin,niin toisin,mutta jos ei kelpaa,ei sille mitään sitten voi.

Ei voi ei. Siemenenistuttimista ja siemenistä on aika paljon ylitarjontaa markkinoilla.

Vierailija
325/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää niitä naisten karvaisia kakk osia, hyi helvata!

Eihän tommosia voi edes ykköseen vetää takaapäin, laattaa lentää

Kyllä, se täytyy olla pikkutytön.

Vierailija
326/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo hiivaiset valaat tarvitsee, voi ostaa jonkun suristimen ja kaikki ovat onnellisia. (eivät ole, mutta vähemmän vihaisia)

Vierailija
327/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Se ei vielä paljon ole.

No mut jos kera kaikkiaan ei muuta ole 😂😂😂

Vierailija
328/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten intressit eivät enää kohtaa. Naiset haluavat vakiintua, perustaa perheen ja miehet haluavat seksiä ilman velvollisuuksia.

Tämä on jo varmasti sanottu, mutta kertaus tekee hyvää.

Ongelmahan on siinä, että naisilla on tapana viehättyä samoista miehistä. Näin luodaan tilanne, jossa näiden eliittimiesten ei tarvitse sitoutua yhteen naiseen saadakseen haluamansa. Toisin sanoen hän pitää haaremia. Ja kun yhdellä miehellä on vaikka kuuden naisen haaremi, merkitsee se vähintään viittä miestä, joilla ei ole edes yhtä. Ja mies ei unelmoi kymmenistä naisista, jos hänellä ei ole yhtäkään.

Tämä ei tarkoita sitä, että tuo sinkkumies kuuluisi pohjasakkaan. Se tarkoittaa vain, ettei hän kuulu si

"Mitä jos toivomme, että 99,99% elämästämme emme saa ollenkaan mieshuomiota, ja mies on läsnä ainoastaan kun siittää, jos silloinkaan?"

Juuri näinhän miehet enenevässä määrin tekevät, ainakin selvitysten mukaan? Vanhat miehet eivät toki enää eronsa jälkeen naisia muutenkaan kovin usein lähesty. Nuoremmissa taas alati kasvava osuus miehistä ei ole koskaan yrittänyt tehdä romanttisessa mielessä tuttavuutta naisten kanssa.

Pitkän kehityshistorian aikana kertynyttä biologiaa ei kuitenkaan ihan muutamassa sukupolvessa tyhjäksi tehdä. Valtaosa niin miehistä kuin naisistakin edelleen haluaisi kumppanin ja omia lapsia. Joten kuten sanoin, länsimaissa on lopputuloksena saatu aikaan tilanne, jossa niin miesten kuin naistenkin valtaosa on tyytymättömiä tilanteeseensa. Naiset asettavat pelikentän, ja miehet sopeutuvat. Kuka paremmin, ja kuka huonommin.

Vierailija
329/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei taida riittää palstavalaiden jäähalleihin :D

Kyllä riittää, kun on riittävän iso ja miehellä kokoa ja kunnon hartiat. Mutta hei, ei todellakaan löydy siltä 172/75 mieheltä. Mistäkö tiedän? 

Vierailija
330/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös pers karvattomia naisia on, varmaan se sua vähän harmittaa!

Vierailija
331/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tuoda parisuhteeseen yhtään mitään. Kiitos kysymästä.

Vierailija
332/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän. 🤔

Kuten kerroin,niin toisin,mutta jos ei kelpaa,ei sille mitään sitten voi.

Voi niisk. Jaxuhali 🤗

Vierailija
333/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio tuoda parisuhteeseen yhtään mitään. Kiitos kysymästä.

:D :D :D :D :D

Vierailija
334/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei puhuttu vain perskarvoista. 

Miksi ihmeessä pitäisi harmittaa? Mulle ja mun miehelle karvat on täysin ok ja luonnollinen juttu. 

Vierailija
335/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys ap. Minä olen ollut yksinhuoltaja jo 10 vuotta ja huolehtinut lapsesta täysin yksin. Hoidan muutot, auton huollot, kodin remontit, huonekalujen kokoamiset jne. 

Mihin ihmeeseen joku tarvitsee miestä? Itse en ole koskaan ollut suhteessa jossa olisin saanut tukea tai apua, päinvastoin olen ollut kuin äiti miehilleni. 

Aina naurattaa kun lukee jostain avuttomasta akasta kuinka jäi pulaan kun mies lähti kun oli hoitanut vero- ja pankkiasiat tms kodin jutut. Kuinka joku voi olla niin avuton? 

Yksinhuoltajan lapsena voin sanoa, että suorituksesi on hieno, ja ansaitset siitä kiitoksen.

Toisaalta myönnät varmaan senkin, että menneet 10 vuotta olisivat olleet paljon helpompia, jos sinulla olisi ollut siinä mukana mies kuluja jakamassa ja omalta osaltaan kotiin ja lapsiin osallistumassa?

Vierailija
336/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiehekkään, plösähtäneen,  huonoryhtisen olemuksen ja ruokkoamattoman parran. Kädet, jotka haparoivat sipsiastian, kännykän ja kaukosäätimen välillä. Niin ison vatsan, että naisen on otettava ohjat sänkyhommissa(kin): 

eli omasta näkökulmastani eivät yhtään mitään.

Sehän on hyvä että välttyvät s eksiorjuudelta. Täytyypä itsekin alkaa kasvattamaan mahaa jos se on niin helppoa!

Mies s eksiorjana?? Nytpä käykin jännäksi 🤔

Vierailija
337/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei taida riittää palstavalaiden jäähalleihin :D

Kyllä riittää, kun on riittävän iso ja miehellä kokoa ja kunnon hartiat. Mutta hei, ei todellakaan löydy siltä 172/75 mieheltä. Mistäkö tiedän? 

Siitä, ettet ole koskaan nähnyt miestä alasti muuten kuin jossain elokuvissa tai aikuisviihteessä.

Vierailija
338/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tuo turvallisuutta ja vakautta. 

Vierailija
339/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei puhuttu vain perskarvoista. 

Miksi ihmeessä pitäisi harmittaa? Mulle ja mun miehelle karvat on täysin ok ja luonnollinen juttu. 

Ehkä miehelläsi on vielä kaapin ovi avaamatta?

Vierailija
340/644 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, niin mietin aina että miksi mun äiti on mun isän kanssa, miksi mummo on vaarin kanssa ja miksi täti on miehensä kanssa. Kun tuntui, että niistä miehistä oli vaan työtä naisille, eikä näyttänyt, että suvun naiset kauheasti mitään miehiltään sai. Ei apua kotitöissä, ei asiallista keskustelua, vaan usein ilkeitä kommentteja (tätä harrasti myös kavereiden isät) tai äkeää sanailua. En muista ehkä kuin yhden onneliselta vaikuttaneen pariskunnan. Eikä ne miehet kauhean mukavia meille lapsillekaan ikinä olleet. 

Jos keskivertomiehet eivät ole tehneet suurta kehitysloikkaa käytöksessään sitten 90-luvun, niin en ihmettele että nuoria naisia ei kiinnosta. Vaikka mun mies on huomattavasti kehittyneempi siinä suhteessa, että se puhuu mulle nätisti, ei huuda ja osoittaa hellyyttä, niin kyllä mulla välillä meinaa mennä hermot sen emotionaaliseen kypsymättömyyden kanssa. Eikä se myöskään ihan täysin kanna puolta vastuuta kotitöistä tai lasten asioiden hoitamisesta. Minä on tälleen nelikymppisenä siinä pisteessä, että jos joskus ero tulee, niin en takuulla ota enää mitään ukkoa hoivailtavakseni. Onneksi nykyajan nuoret naiset on tässä pisteessä jo nuorina!