Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaupan valmisriisit hyvänmakuisia?

Vierailija
09.10.2025 |

Kokemuksia kaivataan, koska en köyhänä tahdo maksaa 2 euroa turhasta. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v-ttua on valmisriisit??? Riisi on valmistunut pellolla. Sitten se keitetään ja syödään.

Vierailija
2/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi, kun oli tarjouksessa, muuten en osta. Kyllä sitä söi, kun maustoi kunnolla, mutta ei se hirveän hyvää kyllä ollut ja minä en ole ollenkaan nirso tai vaativa. Koostumuskin oli vähän ihmeellinen. Tein siis just tänään ruokaa kanasta ja Risellan garam masala riisistä. Käytän tosin muutenkin riisiä hirveän harvoin eli en ehkä ole paras arvioimaan tätä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v-ttua on valmisriisit??? Riisi on valmistunut pellolla. Sitten se keitetään ja syödään.

Valmiiksi keitetty, mikrossa lämmitettävä riisi.

Vierailija
4/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin pikariisiä ja keitä kerralla iso kattilallinen, josta syö monta päivää.

Vierailija
5/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ennemmin pikariisiä ja keitä kerralla iso kattilallinen, josta syö monta päivää.

Jäähdytä nopeasti, säilytä jääkaapissa. Herkkä menemään huonoksi nopeasti.

Vierailija
6/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisiä ei saa enää lämmittää uudelleen ja syödä.

Vierailija
8/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lämmittää siinä muovipakkauksessa, muovit liukenee ruokaan.

Vierailija
9/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kokeeksi, kun oli tarjouksessa, muuten en osta. Kyllä sitä söi, kun maustoi kunnolla, mutta ei se hirveän hyvää kyllä ollut ja minä en ole ollenkaan nirso tai vaativa. Koostumuskin oli vähän ihmeellinen. Tein siis just tänään ruokaa kanasta ja Risellan garam masala riisistä. Käytän tosin muutenkin riisiä hirveän harvoin eli en ehkä ole paras arvioimaan tätä asiaa.

Lisään vielä, että kokeilin just siksi tuota tarjouksessa ollutta valmisriisiä, kun ne isommat riisipaketit täyttää ihan turhaan kaappia ja vanhenee siellä, kun käytän riisiä niin harvoin. Joskus kuitenkin tekee mieli ja onhan se hyvä yrittää syödä monipuolisemmin ja vaihtelevasti. Jos käyttää enemmän, ei tietenkään ole järkeä ostaa noita kalliimpia valmiita riisejä enkä ostaisi itsekään täydellä hinnalla.

Vierailija
10/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyviä, riisit pitää kylvää itse.

Vierailija
11/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, ja valmis maksaman yhdestä vaivaisesta riisiannoksesta 2 euroa? Syy köyhyydelle taisi löytyä. 

Riisiä saa  eurolla kilon.

Vierailija
12/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä, ja valmis maksaman yhdestä vaivaisesta riisiannoksesta 2 euroa? Syy köyhyydelle taisi löytyä. 

Ai jos ostaa kerran parin euron paketin? Älä nyt viitsi. Ap ei sanonut kuinka usein mahdollisesti aikoo noita ostaa eli et voi vain tuolla tavoin keksiä omasta päästäsi asioita. Esim. itse olen myös köyhä, mutta ostin tuon riisin tarjoushintaan 1,50 kun lähikaupan (Cittari) Pirkan puolen kilon riisipaketti maksaa 1,95 ja siitä menisi yli puolet hukkaan eli biojätteeseen. Minä siis säästin sekä rahaa, että hävikkiä ja samalla ympäristöä. Me emme voi tietää, mikä ap:n tilanne on. Väitteesi on siis täysin älytön. Maailma ei ole koskaan noin yksinkertainen kuin sinä esität, mutta älä huoli, et ole yksin vaan suurin osa kuuluu kanssasi samaan joukkoon - valitettavasti.

Vierailija
13/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäähdytä nopeasti, säilytä jääkaapissa. Herkkä menemään huonoksi nopeasti.

Höpsis. Nopea jäähdytys kannattaa tietysti aina, mutta riisistä on turha ottaa mitään erityistä stressiä. Ostan usein kiinalaisesta take away -ruokaa ja riisit on aina säilynyt hyvänä vähintään viikon. 

Vierailija
14/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä riisi maksaa muka vaivaisen 1 €/kg? 

Vierailija
15/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on 2-3 annosta vähän annoskoosta riippuen.

Vierailija
16/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen kilon riisipaketista puolet biojätteeseen? Riisi säilyy hyvänä ainakin kolme vuotta. Etkö tosiaan ehdi kolmen vuoden aikana käyttää puolta kiloa riisiä?

Vierailija
17/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos ostaa kerran parin euron paketin? Älä nyt viitsi. Ap ei sanonut kuinka usein mahdollisesti aikoo noita ostaa eli et voi vain tuolla tavoin keksiä omasta päästäsi asioita. Esim. itse olen myös köyhä, mutta ostin tuon riisin tarjoushintaan 1,50 kun lähikaupan (Cittari) Pirkan puolen kilon riisipaketti maksaa 1,95 ja siitä menisi yli puolet hukkaan eli biojätteeseen. Minä siis säästin sekä rahaa, että hävikkiä ja samalla ympäristöä. Me emme voi tietää, mikä ap:n tilanne on. Väitteesi on siis täysin älytön. Maailma ei ole koskaan noin yksinkertainen kuin sinä esität, mutta älä huoli, et ole yksin vaan suurin osa kuuluu kanssasi samaan joukkoon - valitettavasti.

Onhan se pikkuraha, mutta jos asenne rahaan on tuo, että käyttää hyödykkeeseen monikymmenkertaisen rahan, onhan nyt logiikassa jotain vikaa. 

Saa tietenkin rahaa tuhlata, mutta hassua samalla korostaa köyhyyttään. 

Ja miksi ihmeessä se iso paketti pitäisi heittää biojätteeseen, sen sijaan että söisi sen? Olen kai oikeasti köyhä, koska en itse tekisi niin.

Vierailija
18/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tescolla oli sellaista jossa ne riisit on reiällisessä pussissa ja keitetään pussissa vedessä. En oikein ymmärrä miksi vielä vuonna 2025 ruokaa lämmitetään ja myydään lämmitettäväksi muoviastiassa. Sitten lehdissä lukee kuinka kuolleen alzheimerpotilaan aivoista löytyi ruokalusikallinen mikromuovia ja nuoret miehet eivät enää pysty samasta syystä lisääntymään koska mikromuovi tukkinut paikat.

Vierailija
19/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä riisi maksaa muka vaivaisen 1 €/kg? 

K menu pitkäjyväinen riisi 0,99 e/kg

Vierailija
20/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset huoneenlämmössä säilyvät valmisriisit on hyviä hätävaroja esim. työpaikalla, jos vaikka joutuu jäämään yllättäen ylitöihin eikä eväät riitä. Riisi valmistuu muutamassa minuutissa mikrossa, ja sen kaveriksi voi laittaa vaikka purkillisen papuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan