Sota loppuu, Suomeen valuu miljardeja jäänmurtajakaupoista - voisin ekaa kertaa nostaa pitkästä aikaa huomenna maljan, ja ikinä - Trumpille
Kommentit (7)
Olishan se hienoa saada Suomeen vientituloja, niin sadat tuhannet virkamiehet vois keksiä toinen toistaan järjettömämpiä ideoita miten ne rahat tuhlataan mahdollisimman nopeasti? Sillä sais ihan helvetinmoisen kasan jumppakeppejä ja mitäs muuta jännää?
Mikä sota?
Tää Igorin mammapalstan hybridisellainenko?
Jos äh lämeiden sota todella loppuu niin olen yllättynyt, jonkun hermo ei kestä kun ei pääse tappelemaan. Viim. 70 v. aina sama laulu.
Joo, mäkin olen toiveikas pitkästä aikaa. Tunnelin päässä näkyy valoa, kiitos Trumpetin, vaikkei uskoisi. Torstai on toivoa täynnä.
Ei se kuulkaas tuo sota lopu, vaikka kuinka lyötäisiin kättä päälle. Naurettavan naiivia edes uskoa tuollaista.
Jäänmurtajakaupat loppuvat melkolailla alkuun, ei se käy America First-jengille ettei itse rakennella laivoja.
Kumpaakaan ei ole vielä taputeltu. En usko ennenkuin toteutuu, eikä jää sanahelinäksi. Amerikkalainen tyyli on muutenkin sellaista "we should go to lunch someday" = ei nähdä takuulla enää ikinä.