Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sota loppuu, Suomeen valuu miljardeja jäänmurtajakaupoista - voisin ekaa kertaa nostaa pitkästä aikaa huomenna maljan, ja ikinä - Trumpille

Vierailija
09.10.2025 |

No niin, alkaako jossain näkymään jotain valoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei ole vielä taputeltu. En usko ennenkuin toteutuu, eikä jää sanahelinäksi. Amerikkalainen tyyli on muutenkin sellaista "we should go to lunch someday" = ei nähdä takuulla enää ikinä. 

Vierailija
2/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hienoa saada Suomeen vientituloja, niin sadat tuhannet virkamiehet vois keksiä toinen toistaan järjettömämpiä ideoita miten ne rahat tuhlataan mahdollisimman nopeasti? Sillä sais ihan helvetinmoisen kasan jumppakeppejä ja mitäs muuta jännää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sota?

Tää Igorin mammapalstan hybridisellainenko?

Vierailija
4/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneemisia olette!

Vierailija
5/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äh lämeiden sota todella loppuu niin olen yllättynyt, jonkun hermo ei kestä kun ei pääse tappelemaan. Viim. 70 v. aina sama laulu.

Vierailija
6/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen toiveikas pitkästä aikaa. Tunnelin päässä näkyy valoa, kiitos Trumpetin, vaikkei uskoisi. Torstai on toivoa täynnä.

Vierailija
7/7 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulkaas tuo sota lopu, vaikka kuinka lyötäisiin kättä päälle. Naurettavan naiivia edes uskoa tuollaista.

Jäänmurtajakaupat loppuvat melkolailla alkuun, ei se käy America First-jengille ettei itse rakennella laivoja.