Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella tavallisella miehellä on nainen?

Vierailija
09.10.2025 |

Miksi monella tavallisella miehellä on nainen? Ne ei ole lääkäri-lentäjiä tai näyttelijä-urheilija-laulajia, ihan vaan tavallisia pulliaisia ja niin niillä vain kaikilla on nainen. Lapsiakin! Ja työt ja kodit. Kymmenillä tuhansilla aivan tavallisilla miehillä, miten helvetissä se edes on mahdollista?

Tunnen...

Vaihtoehdot

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmemmällekin rummolle käy selväksi, että niitä miljonäärejä ei riitä kaikille, niin pitää ottaa joku tavis. Nelikymppisestä eteenpäin ei kelvata edes niille taviksille :). Tulee aina hyvä mieli, kun tietää, että koko nuoruus on selitetty sitä mä haluan olla vain kaveri-skeidaa, ja loppuelämä menee yksin kissan ja viinitonkan kanssa.

Katkeran incelin kuvitelmia 😂

Huvittavaa kun nainenkin arvottaa itsestään vain pillun.

Vierailija
62/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinenkin  mies saa naisen, kun laskee riman alas!!!! 

Toisin sanoen mies huolii esim naisen, jolla on lapsia edellisestä.suhteesta. 

Tai huolii naisen, jolla on ongelmia perusterveyden tai mielenterveyden kanssa. 

Tai huolii naisen, joka ei ulkonäkönsä puolesta erityisemmin viehätä.miestä

Tai huolii naisen, jolla on rahaongelmia, työttömyyttä ym. 

Minä elän vuodesta toiseen sinkkuna, koska en laske rimaa alas. 

Eli lyhyemmin: tavallinen mies kelpaa kyllä naisille, jos tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen.

Tää "ei naisille kelpaa tavallinen mies" horina perustuukin yleensä siihen, että kyseiselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen. Joissain tapauksissa siihen, että kyseinen mies ei ole tavallinen.

Tavalliset miehet ja tavalliset naiset noin yleensä pystyvät pariutumaan toistensa kanssa, jos haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että neitsytmies saisi neitsytnaisen ja kokenutmies itseäänjaelleen naisen

Vierailija
64/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse varmaan aika tavallinen mies. Tunnen paljonkin tavallisia miehiä, joilla on nainen. Yhteistä kaikille on, että minä en heidän naisiinsa koskisi pitkällä tikullakaan. Sellaista läpsytinjalkaa että huhhuh!

Eivätkä ne halveksimasi naiset koskisi sinuun myöskään. Jännää että kuvittelet heitä parempien naisten kiinnostuvan tuollaisesta luiskaotsasta :D

Missäs näin väitettiin? Olen ihan ehta MGTOW, joka alkaa ollakin jo normi nykyään.

MGTOW on noloa, vain miehet tarvitsevat jotain klaaneja ja lyhenteitä

-6B4T

-feministi vela yh.

Vierailija
65/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että heille riittää tavallinen kumppani eikä heillä ole paljon kriteerejä kumppanille. Hekin voivat olla täysin tyytyväisiä. Tai sitten heitä vaivaa se,  että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä sieltä paremmankin naisen löydän?"

Vierailija
66/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse varmaan aika tavallinen mies. Tunnen paljonkin tavallisia miehiä, joilla on nainen. Yhteistä kaikille on, että minä en heidän naisiinsa koskisi pitkällä tikullakaan. Sellaista läpsytinjalkaa että huhhuh!

Tämän olen huomannut. Mikäli kaverini ovat onnellisia ukkojensa kanssa, se ei ole minulta mitenkään pois. Tai minulle lisää. Sellasia kengänkuluttajia että huh huh. Yksi ukko ei voi käydä ruokakaupassa kun se ahdistaa. Sitä en tiedä onko se vain tekosyy ettei tarvitse osallistua ruokakustannuksiin. Toinen viettää kaiken aikansa hikilenkillä. Kolmas, noh, normi baaribaikkeri.Ei kuulu mulle heidän onni.

Jatkan mieluusti sinkkuna.

Vierailija
67/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä mies jolla on omakoti talo tai edes omistus asunto on hyvätuloinen mies kun tavallisen palkansaajan tulot ei nykypäivänä riitä pankeille että sillä olisi mahdollista saada asuntolainaa ja omistus asuntoa. Nykyään on muutenkin aika mahdotonta saada mistään vakituista työpaikkaa että saisi asuntolainan  Se että naiset ei kelpuuta alle 180cm miestä kertoo sen että naiset kelpuuttavat vain tavallista pidemmät miehet kun suomalaisten miesten keskipituus on vain 172 cm. Se ketä naiset sanovat tavalliseksi mieheksi ei todellakaan ole tavallinen vaan paremmin toimeen tuleva mies

Avaa silmäsi ja katso vaikka marketissa ympärillesi viikonloppuna. Siellä lukuisat alle 180-senttiset, perheelliset miehet ovat viikonlopun ruokaostoksilla. Se on todellisuutta, ei The Truman show.

Ja eivät puhu suomea. 

Vierailija
68/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinenkin  mies saa naisen, kun laskee riman alas!!!! 

Toisin sanoen mies huolii esim naisen, jolla on lapsia edellisestä.suhteesta. 

Tai huolii naisen, jolla on ongelmia perusterveyden tai mielenterveyden kanssa. 

Tai huolii naisen, joka ei ulkonäkönsä puolesta erityisemmin viehätä.miestä

Tai huolii naisen, jolla on rahaongelmia, työttömyyttä ym. 

Minä elän vuodesta toiseen sinkkuna, koska en laske rimaa alas. 

Miksi naiset ei huoli tavallista miestä joka on:

-neitsyt

- ongelmia perusterveyden tai mielenterveyden kanssa. 

-ei ulkonäkönsä puolesta erityisemmin viehätä

-rahaongelmia, työttömyyttä ym. 

Sinä elät vuodesta toiseen sinkkuna koska et laske rimaa alas.

Vierailija
69/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vain hyötyväline. Ei miehellä ole mitään arvoa ihmisenä. Miehen ainoa arvo on se kuinka paljon miehestä saa irti hyötyjä

Abortteja ei tarvittaisi, jos miehet kantaisivat vastuun siemensyöksyistään. Lähes jokainen ei-toivottu raskaus on vastuuttoman siemensyöksyn seuraus ja 99% aborteista ei-toivottuja.

Lailla tulee säätää, että jokaisen hedelmällisessä iässä olevan pojan on tehtävä vasektomia. Ennen sitä spermaa voisi säilöä spermapankkiin, josta sen voi myöhemmin lunastaa, kun haluaa ryhtyä vanhemmaksi.

Ja jokainen vahinko raskaus on yhen illan juttu vieraan jännäpanomiehen kanssa eikä suunniteltu raskaus avioliitossa kilttimiehen kanssa.

Vierailija
70/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se pillukaa minkään arvone oo

Eikä sun ole pakko saada sitä, eikö niin :D

Kuule, kukaan ei vongu täällä että voi kun saisin munaa, mutta sadat äijät päivittäin vonkuvat että haluaisivat pillua.

Se johtuu ehkä siitä, että kaikki naiset saavat halutessaan munaa, mutta kaikki miehet eivät saa pillua. 

Näin tavallisena miehenä täytyy sanoa, että ei kai se ihme ole jos puolisoa ei löydy jos ei näe vastakkaista sukupuolta ihmisenä. 

Ei naiset oikeassa elämässä ihmeitä odota ja vaadi. Tottakai joku voi haluta tai ainakin kuvitella haluavansa kuuta taivaalta, mutta suurimmalle osalle riittää kyllä paljon vähempikin kunhan itsestään huolehtii ja tasavertaisesti toisen kohtaa 

Mies ei kirjoita ikinä noin. Naisen kirjoittama kommentti.

Vierailija
71/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tavallista. On tapana, että lopetetaan ne nuoruuden haihattelut ja aikuistutaan. Vastuullinen aikuinen pariutuu toisen samanlaisen kanssa, tekee pari tenavaa, maksaa asuntolainan jne.

Sitten on ne, jotka luulee, että elämä on loputonta kavereiden kanssa  piereskelyä, roskaruokaa, kaljaa ja maksullisia. Tuohon ei mahdu instabeibiä eikä tavallistakaan naista.

Naiset taas kuvittelee että he kelpaa perheen perustamiseen +30 vuotiaana kun ovat ensin bilettäneet ja luoneet uraa. Totuus on että miehet jotka on saaneet asiat kuntoon katselee vaimoa sieltä lukiosta.

Vierailija
72/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole! Täällä valitetaan joka päivä, että tavallinen mies ei saa naista. Vauva-palstalta löytyy totuus!

Juuri näin! MIehillä ei ole naista, sillä täällä naiset kertovat joka päivä etteivät naiset halua miehiä nykyään.

Vierailija
74/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden

Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.

Deittailu keski-iässä on erilaista kuin nuorena. Tässä vaiheessa useimmilla meistä on jo kilsoja alla, kaikenlaisia elämänkokemuksia. Myös pettymyksiä.

Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!

Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi mies heitti ystävääni silitysraudalla päähän.

Dynamiikka nuoruuden rakkauselämässä toimi suorastaan tervettä järkeä vastaan. Se, että rakkauden tiellä oli esteitä, vain lisäsi hullaantumista milloin mihinkin puolijuoppoon näyttelijään, basistiin tai tulevaan menestyskirjailijaan. Muita naisiakin näiden ihastuttavien renttujen ympärillä pyöri, mutta rakkauden puolestahan pitää taistella. Eikö vain? Juuri minun rakkauteni varmasti muuttaisi moniongelmaisen renttuhurmurin ihan toisenlaiseksi ihmiseksi!

Ja kävikö näin? Ei käynyt. Keski-iässä sitä viimein alkaa tajuamaan, että eivät ihmiset muutu. Usein ihmiset ja asiat ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät.

Muistan, kun havahtuminen kunnon miesten mahtavuuteen jysähti päähäni jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin pitänyt esimerkiksi insinööriä maailman tylsimpänä ammattina. Mutta eihän se ole sitä! Tapasin cocktail-kutsuilla miehen, jolla oli oma maansiirtofirma. Maansiirtofirma! Kerro lisää! Eihän sitä mielenkiintoisempaa keskusteluaihetta melkein edes ole!

Luotettava, rehellinen, nykyaikainen mies on keski-ikäisten deittimarkkinoilla valttia. Monet osaavat hoitaa omat asiansa ilman, että naisen pitää alkaa höösimään miestä milloin missäkin. 

#

Lue: Hyvät miehet, odottakaa kiltisti vuoroanne karusellina sinne 50v, sitten pääsette naisen unelmia kustantamaan.

Vierailija
75/75 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä mies jolla on omakoti talo tai edes omistus asunto on hyvätuloinen mies kun tavallisen palkansaajan tulot ei nykypäivänä riitä pankeille että sillä olisi mahdollista saada asuntolainaa ja omistus asuntoa. Nykyään on muutenkin aika mahdotonta saada mistään vakituista työpaikkaa että saisi asuntolainan  Se että naiset ei kelpuuta alle 180cm miestä kertoo sen että naiset kelpuuttavat vain tavallista pidemmät miehet kun suomalaisten miesten keskipituus on vain 172 cm. Se ketä naiset sanovat tavalliseksi mieheksi ei todellakaan ole tavallinen vaan paremmin toimeen tuleva mies

Avaa silmäsi ja katso vaikka marketissa ympärillesi viikonloppuna. Siellä lukuisat alle 180-senttiset, perheelliset miehet ovat viikonlopun ruokaostoksilla. Se on todellisuutta, ei The Truman show.

Ja eivät puhu suomea.&nbs

Puhuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan