Miksi monella tavallisella miehellä on nainen?
Miksi monella tavallisella miehellä on nainen? Ne ei ole lääkäri-lentäjiä tai näyttelijä-urheilija-laulajia, ihan vaan tavallisia pulliaisia ja niin niillä vain kaikilla on nainen. Lapsiakin! Ja työt ja kodit. Kymmenillä tuhansilla aivan tavallisilla miehillä, miten helvetissä se edes on mahdollista?
Kommentit (63)
Se mies tetä naiset sanovat tavalliseksi ei todellakaan ole aidosti tavallinen vaan se on top miehiä. Se mies mikä on aidosti tavallinen on täysin näkymätön naisille ja naiset sanovat sitä laaduttomaksi mieheksi joka ei todellakaan riitä naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se pillukaa minkään arvone oo
Eikä sun ole pakko saada sitä, eikö niin :D
Kuule, kukaan ei vongu täällä että voi kun saisin munaa, mutta sadat äijät päivittäin vonkuvat että haluaisivat pillua.
Se johtuu ehkä siitä, että kaikki naiset saavat halutessaan munaa, mutta kaikki miehet eivät saa pillua.
Joka kerta kun nainen saa munaa, mies saa pillua. Mutta sinähän et saa. Lällätilää!
Niin? Eihän tuo nyt liity aiheeseen mitenkään.
Nykypäivänä mies jolla on omakoti talo tai edes omistus asunto on hyvätuloinen mies kun tavallisen palkansaajan tulot ei nykypäivänä riitä pankeille että sillä olisi mahdollista saada asuntolainaa ja omistus asuntoa. Nykyään on muutenkin aika mahdotonta saada mistään vakituista työpaikkaa että saisi asuntolainan Se että naiset ei kelpuuta alle 180cm miestä kertoo sen että naiset kelpuuttavat vain tavallista pidemmät miehet kun suomalaisten miesten keskipituus on vain 172 cm. Se ketä naiset sanovat tavalliseksi mieheksi ei todellakaan ole tavallinen vaan paremmin toimeen tuleva mies
EIhän ole, naiset kertovat palstalla päivä toisensa jälkeen etteivät naiset tarvitse tai halua miestä kumppanikseen, kuinka miehestä on vain haittaa.
Kuka nainen muka niin typerä olisi että ottaisi miehen??
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mitä äijät?
Te olette matkalla sukupuuttoon. Se johtuu siitä, että olette huonoja miehiä.
Naiset selvästi porskuttaa elinvoimaisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse varmaan aika tavallinen mies. Tunnen paljonkin tavallisia miehiä, joilla on nainen. Yhteistä kaikille on, että minä en heidän naisiinsa koskisi pitkällä tikullakaan. Sellaista läpsytinjalkaa että huhhuh!
Eivätkä ne halveksimasi naiset koskisi sinuun myöskään. Jännää että kuvittelet heitä parempien naisten kiinnostuvan tuollaisesta luiskaotsasta :D
Missäs näin väitettiin? Olen ihan ehta MGTOW, joka alkaa ollakin jo normi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse varmaan aika tavallinen mies. Tunnen paljonkin tavallisia miehiä, joilla on nainen. Yhteistä kaikille on, että minä en heidän naisiinsa koskisi pitkällä tikullakaan. Sellaista läpsytinjalkaa että huhhuh!
Eivätkä ne halveksimasi naiset koskisi sinuun myöskään. Jännää että kuvittelet heitä parempien naisten kiinnostuvan tuollaisesta luiskaotsasta :D
Missäs näin väitettiin? Olen ihan ehta MGTOW, joka alkaa ollakin jo normi nykyään.
MGTOW on noloa, vain miehet tarvitsevat jotain klaaneja ja lyhenteitä
-6B4T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Tavallisia naisiakin tässä ollaan suurin osa.
Mutta kun ei teillä ole miehiä.
Kenellä meillä? Omassa lähipiirissä suurimmalla osalla naisista on mies.
olivat neitsyitä ja kerkesivät ottaa jonkun neitsyen parikseen
Vierailija kirjoitti:
Se mies tetä naiset sanovat tavalliseksi ei todellakaan ole aidosti tavallinen vaan se on top miehiä. Se mies mikä on aidosti tavallinen on täysin näkymätön naisille ja naiset sanovat sitä laaduttomaksi mieheksi joka ei todellakaan riitä naisille
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on miljoona sinkkutaloutta, joten väkisinkin ne 4.5 miljoonaa eivät ole sinkkuja (sinkuiksi lasketaan vain yksin asuvat täysi-ikäiset).
Miljoonasta sinkusta puolet on naisia, puolet miehiä. Miehillä on hirveä hinku saada nainen, koska nainen parantaa miehen elämää.
Naisilla ei ole hinkua saada mies, koska mies käyttää naista taloudellisesti, seksuaalisesti ja hoitopalvelujen tuottajana eikä nainen hyödy siitä mitään.
Mies kävisi paremmin kaupaksi jos pystyisi jotenkin parantamaan naisen elämää. Se, että kuvittelee maksavansa toiselle munalla, ei onnistu, koska se teidän munanne on arvoton kapine.
Moniko sinkku on neitsyt ja iompi, se vain kinostaisi
Miehet nyt haloo
Ottakaa kantaa. Näyttäkää tähtien merkit kärestä.
Osa miehistä paskonut ajatuksen avioliitosta. Osa täysiä löysiä homoja. Höysteenä tyttöystävä. Naisystävä 25-30 vuotta. MV.
Miesten maine pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ehta puutarhatonttu.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä mies jolla on omakoti talo tai edes omistus asunto on hyvätuloinen mies kun tavallisen palkansaajan tulot ei nykypäivänä riitä pankeille että sillä olisi mahdollista saada asuntolainaa ja omistus asuntoa. Nykyään on muutenkin aika mahdotonta saada mistään vakituista työpaikkaa että saisi asuntolainan Se että naiset ei kelpuuta alle 180cm miestä kertoo sen että naiset kelpuuttavat vain tavallista pidemmät miehet kun suomalaisten miesten keskipituus on vain 172 cm. Se ketä naiset sanovat tavalliseksi mieheksi ei todellakaan ole tavallinen vaan paremmin toimeen tuleva mies
Avaa silmäsi ja katso vaikka marketissa ympärillesi viikonloppuna. Siellä lukuisat alle 180-senttiset, perheelliset miehet ovat viikonlopun ruokaostoksilla. Se on todellisuutta, ei The Truman show.
Määritelkää seuraavat termit:
Tavallinen mies /nainen
Epätavallinen mies /nainen
Olisi kiinnostavaa nähdä keskustelua termeistä.
niit ei oo koulukiusailtu eikä nolailtu herkässä iässä
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää seuraavat termit:
Tavallinen mies /nainen
Epätavallinen mies /nainen
Olisi kiinnostavaa nähdä keskustelua termeistä.
Keskustelu on luultavasti lähtenyt liikkeelle ällistyttävän usein kuultavasta väitteestä, ettei "tavallinen mies" kelpaa naisille. Tämä ei tietenkään voi pitää paikkaansa, koska suurin osa ihmisistä on sitä tavallista massaa (eikä siinä mitään vikaa ole!) ja vain pieni osa voi olla ns. parempaa kastia.
Tutkimusten mukaan parisuhde ei ole enää normi.