60 v. mieheni muuttunut käytös
Ennen hän poisti aina sivuhistoriat meidän koneiltamme käytön jälkeen, aina mutta nyt jättää ja katselee paljon juttuja joissa nuoria naisia ja Temun rintaliivi- tai housu osioita. Onkohan hän tullut hulluksi? Onko muilla tämmöstä käynyt pitkässä liitossa? Itse olen 59 v.
Kommentit (8)
Ukollasi on parikymppisiä rakastajattaria.
Vierailija kirjoitti:
No, joko sillä on dementia tai se on kyllästynyt liittoonne. Ei sitä kukaan vuosikymmeniä saman kanssa jaksa.
Sanoo hän, joka on lukenut liikaa iltalehtien hömppätarinoita.
Mitäs se mies on itse syyksi kertonut kun olet asiaa kysynyt?
Kysynyt en ole, siksipä teiltä ikäiseni naiset joilla samoja kokemuksia kyselenkin. Itse luullen, että olin hänen ensimmäinen mutta ei se sitäkään koskaan ole myöntänyt. Mutta hänellä oli vanhemman naisen kanssa suhde silloin kun olimme nuorempia, sain hänet kiinni rysän päältä meiltä kotoamme ja annoin anteeksi. Takaa päin olivat. No, otan tänään puheeksi ja hän oli jopa Martina Aitolehtoa katsellut vaikka on aina sanonut häntä hevosen naamaksi. Itse olen kovin kaunis ollut ja monet minua tavoitelleet koko ikäni, olen sanonut ikäväkseni ei, olisi pitänyt vaan lähteä naimaan silloin aina.
Se on muuttunut seniiliksi höppänäksi
Etsi nuorempi ukko! Minä vaihoin 56vuotiaan neljäkasiin. Enkä ole katunut.
Itse olen 63v
Kiitokset naiset, itsekin olen ajatellut jotta nuorempi olisi jo parempi kun itse tykkään vielä seksistäkin.
No, joko sillä on dementia tai se on kyllästynyt liittoonne. Ei sitä kukaan vuosikymmeniä saman kanssa jaksa.