Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset jakelee toisilleen somessa "ootpa ihana" "oot kaunis" viestejä?

Vierailija
09.10.2025 |

Nauratti kun jonkun tiktok naisen kommenttiosio oli täynnä "olet ihana" viestejä varmaan 300 kpl. :D Mitä ihmettä jossain ventovieraassa ihmisesä on ihanaa, jos sitä ei edes tunne ihmisenä? Se somehan on vain pinta ja ei sitä ihmistä oikeasti tunneta. Nainne itsekin enkä koskaan laittele tuollaisia kommentteja. Herätkää bää!

Kommentit (166)

81/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on feikkipositiivisuutta. En itse tuollaista jaksaisi.

Tiina forsby on feikki positiivinen.. 

Sinä olet aidosti paska ihminen :D

Mä en sentään vedä mitään roolia. Aika paskaa olis jos mä nuolisin perseitä ja koko ajan tietäisin että tää ei ole osa mua yhtään.

Vierailija
82/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo!

Kuka kyttää ventovieraan somea saati lukee kommentit? Joku pipipää, jolla ei ole omaa elämää.

Mä en harrasta tuollaista joten mene ja kysy niiltä jotka tuota tekevät, ap. Vai onko kyseinen somettaja estänyt sinut suunsoiton ja törkeilyn takia?

Niinkin voi pikku huorikselle käydä. Mä vallan harrastan sitä että ilmiannan törkeitä kommentoijia.

Tottakai !!! Joku forsby mielistelijä! 

Nettivinkkasin sinut. Sulla taitaa olla käräjä tulossa ennestäänkin. Älä viitsi maalittaa ihmisiä anonyymisti, koska se on raukkamaista. Et hyhödy tuosta yhtään mitään, luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se kumma kun ei nykyään saa edes kehua kun sekin on näköjään väärin

Kehua saa edelleen. Se mitä tuo aloitus koskee, on sitä pelleilyä, jossa jumppaliikkeen tehneelle (ja jostain syystä siitä kaikille kertovalle) laitetaan sata sydänemojia

Vierailija
84/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sanoo minu ihanaksi, en usko

Vierailija
85/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa en juurikaan ole, mutta muuten pyrin kehumaan niin tuttuja kuin tuntemattomia aina kun tulee syytä. Ihminen nykyään muuta kuulekaan kuin pelkkää kritiikkiä siitä miten on vääränlainen, niin kaikki kehuminen on hyvästä :) 

No ei se kaikki kehuminen hyvästä ole. Se pitää olla aito kehu ja aiheesta. Muu on pelkkää vittuilua

Jos kehun vastaanottaja haluaa kehun ottaa vittuiluna, niin se on kyllä ihan sen vastaanottajan ongelma. Kyllä normispektrillä oleva ihminen ymmärtää eron naljailun ja oikean kehun välillä.

Kun mä tiedän että mulle valehdellaan tuossa kehumisasiassa varsinkin jos mun mielestä hyvännäköinen kehuu. Se on aina valhe. Jos joku joka ei ole mun mieleen miks haluaisin että hän kehuu . 

Minusta tuo on inhottavaa että oletat muiden ihmisten valehtelevan. Ehkä voit olla kaunis ulkoisesti mutta sisäisesti olet aika kylmä.

86/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo!

Kuka kyttää ventovieraan somea saati lukee kommentit? Joku pipipää, jolla ei ole omaa elämää.

Mä en harrasta tuollaista joten mene ja kysy niiltä jotka tuota tekevät, ap. Vai onko kyseinen somettaja estänyt sinut suunsoiton ja törkeilyn takia?

Niinkin voi pikku huorikselle käydä. Mä vallan harrastan sitä että ilmiannan törkeitä kommentoijia.

Tottakai !!! Joku forsby mielistelijä! 

Nettivinkkasin sinut. Sulla taitaa olla käräjä tulossa ennestäänkin. Älä viitsi maalittaa ihmisiä anonyymisti, koska se on raukkamaista. Et hyhödy tuosta yhtään mitään, luuseri.

Mä en sanonu mitään laitonta. Joten sä olet naurettava. Opettele vänkyttäjä kirjoittamaan.

Vierailija
87/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin pari "olet ihana" kommenttia. T. Ap

88/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa en juurikaan ole, mutta muuten pyrin kehumaan niin tuttuja kuin tuntemattomia aina kun tulee syytä. Ihminen nykyään muuta kuulekaan kuin pelkkää kritiikkiä siitä miten on vääränlainen, niin kaikki kehuminen on hyvästä :) 

No ei se kaikki kehuminen hyvästä ole. Se pitää olla aito kehu ja aiheesta. Muu on pelkkää vittuilua

Jos kehun vastaanottaja haluaa kehun ottaa vittuiluna, niin se on kyllä ihan sen vastaanottajan ongelma. Kyllä normispektrillä oleva ihminen ymmärtää eron naljailun ja oikean kehun välillä.

Kun mä tiedän että mulle valehdellaan tuossa kehumisasiassa varsinkin jos mun mielestä hyvännäköinen kehuu. Se on aina valhe. Jos joku joka ei ole mun mi

No mä olen mikä olen ehkä se on protesti tälle ainaiselle roolin vetämiselle

Vierailija
89/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan mies joten kehuja tuskin muutenkaan saisit ;(

Mielenkiintoista. Toteat suoraan että miehet eivät ansaitse positiivisia asioita. Vain varsin sairas ihminen ajattelee noin.

Vierailija
90/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että tuollainen kommentointi kertoo vain ja ainoastaan sinusta?

Vierailija
91/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Toteat suoraan että miehet eivät ansaitse positiivisia asioita. Vain varsin sairas ihminen ajattelee noin.

Osa miehistä ansaitsee. Osa ei ;(

92/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nykyään ihmeellistä kun joku ajattelee toisin kuin sä, on sairas..🤔 ..pikkasen matalalla kynnyksellä näitä heitellään. 

Vierailija
93/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sentään vedä mitään roolia. Aika paskaa olis jos mä nuolisin perseitä ja koko ajan tietäisin että tää ei ole osa mua yhtään.

Tuohan se juuri onkin. Rooli. Ei se ole luontaista käytöstä. Käytännössä aina pakotettua tai opetettua käytöstä.

Vierailija
94/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNIS OOT <3!

Vierailija
95/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisille heitetyt "kehut" ovat valheita ja vittuilua mutta miehiä pitäisi kehua silti koska muuten on sairas ihminen? 🧐

Vierailija
96/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti toteat että miehet eivät saisi kehuja. Et siis kehu miehiä. Voisit, mutta et vaivaudu.

97/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se juuri onkin. Rooli. Ei se ole luontaista käytöstä. Käytännössä aina pakotettua tai opetettua käytöstä.

Ei tää mikään rooli ole. Se että alkaisin leikkimään jotain tunnelmankohottajaa se olis rooli ja pelkkää esitystä. Onko perseennuolija forsbyn kaltainen vain se sallittu olotila??

Vierailija
98/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nykyään ihmeellistä kun joku ajattelee toisin kuin sä, on sairas..🤔 ..pikkasen matalalla kynnyksellä näitä heitellään. 

Kommentti oli hyökkäävä. Aggressiivinen. Ei ole lainkaan kaukaa haettu, että olisi mieleltään sairaan ihmisen kirjoittama.

Vierailija
99/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti toteat että miehet eivät saisi kehuja. Et siis kehu miehiä. Voisit, mutta et vaivaudu.

Eli miehiä tulisi mielestäsi kehua ilman mitään syytä mutta naisia ei saisi kehua kauniiksi koska se on vittuilua? Mielummin kehun naisia kun ne ovat yleensä mukavampia ja paremman näköisiä kuin miehet. En jaksaisi kehua ihmisiä jotka ovat tympeitä.

Vierailija
100/166 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisille heitetyt "kehut" ovat valheita ja vittuilua mutta miehiä pitäisi kehua silti koska muuten on sairas ihminen? 🧐

Voi voi. Pahoitti lapsi nyt mielensä.