Toiminnallisena miehenä en voi sietää laiskaa naista
Tosin jos nainen istuu tai makaa sohvalla samalla opiskelen tai harrastaen jotain hyödyllistä, on asia eri. Pelkkä makoilu ei riitä.
Kommentit (63)
Malliesimerkki on se TV -mainos jossa nainen röhnöttää vatsaansa peitolla tai tyynyllä peitellen ja huutelee hoikalle miehelleen:
"Kulta, siivootsä kämpän?" tai kaatosateella "Kulta, ulkoilutatsä koiran?"
Vierailija kirjoitti:
Perheen päänä tehtäväsi on laittaa laiska nainen kuriin.
Tämä ei kyllä toimi. Ahkeruus on koodattu syvälle luonteeseen.
Ei kai sinua kukaan pakota sietämään laiskaa naista? Jokainen saa tavoitella sellaista kumppania kuin haluaa.
Mitä sä vauvapalstalla teet ja kirjoittelet? Ei kovin toiminnallista.
Toiminnallinen, tekijä eli levoton. Aina pitää höösätä jotain, vaikka sitten puolitiehen. Kova tekemään töitä. Lukeminen ja ajattelu jätetään muille.
Minä olen myös " toiminnallinen" mies. Aamupuuron ja kahvin saan tehtyä, muuten aika menee arvaillessa, päivä päätä käännellessä.
Minä meditoin. Saatan meditoida parikin tuntia kerralla. Mutta se onkin aktiivista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinua kukaan pakota sietämään laiskaa naista? Jokainen saa tavoitella sellaista kumppania kuin haluaa.
Tää on se Tinderin "kiltti"- mies, joka ihmettelee, miksi ei sa yhtään mätsiä.
Naiset vaistoaa miehen mielenterveysongelmat ja karttaa tätä kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Laiskana naisena en voi sietää toiminnallista miestä 🙃
Mua ei haittaa toiminnallisuus, mutta tuo suvaitsemattomuus kyllä tökkii. Kiukkuiset ja syyttelevät miehet ovat epämiellyttäviä.
Ja veikkaanpa, että ei toi ap mikään erityisen puuskassa ole, kun oikein silmiin katsotaan. Tekee töitä ja tulee kotiin syyttelemään muita, kun paikka ei kiillä.
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki on se TV -mainos jossa nainen röhnöttää vatsaansa peitolla tai tyynyllä peitellen ja huutelee hoikalle miehelleen:
"Kulta, siivootsä kämpän?" tai kaatosateella "Kulta, ulkoilutatsä koiran?"
Se on epämiellyttävä mainos. Mutta ei se mikään malliesimerkki ole.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes laiska, mutta silti en voi sietää toiminnallista miestä. Aina pätemässä ja sähläämässä jotain. Luulee olevansa tärkeä, vaikka on lähinnä haitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa toiminnallisuus, mutta tuo suvaitsemattomuus kyllä tökkii. Kiukkuiset ja syyttelevät miehet ovat epämiellyttäviä.
Ja veikkaanpa, että ei toi ap mikään erityisen puuskassa ole, kun oikein silmiin katsotaan. Tekee töitä ja tulee kotiin syyttelemään muita, kun paikka ei kiillä.
Puuskassa piti olla puuhakas
Onneksi sulla on vapaus valita olla yksin tai toimelias nainen.
Minulla jäi tuo ilmaus 'toiminnallinen' hampaiden väliin. Tässä kai haetaan sanaa toimelias, eli ahkera tai aikaansaapa.
Toiminnallista voi olla esim. ripuli tai koneen toimintaan liittyvät ominaisuudet.
Vanha pöyröö
Mikä ihme on "toiminnallinen mies"?
Kun otetaan huomioon se, mitä kielitoimiston ohjepankki kertoo sanasta "toiminnallinen":
"adjektiivi toimintaan perustuva, toiminnan, toiminta-, aktiivinen; funktionaalinen.
Näytelmän toiminnallinen yhtenäisyys.
Ideologiset ja toiminnalliset tavoitteet.
Toiminnallinen nuorisotyö.
Lääk.
Toiminnallinen häiriö elimen t. elinjärjestelmän toimintahäiriö, joka ei johdu rakenteellisesta poikkeavuudesta."
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi tuo ilmaus 'toiminnallinen' hampaiden väliin. Tässä kai haetaan sanaa toimelias, eli ahkera tai aikaansaapa.
Toiminnallista voi olla esim. ripuli tai koneen toimintaan liittyvät ominaisuudet.
Vanha pöyröö
Kelpaako Ap:lle nainen, jolla on toiminnallinen ripuli johtuen liiallisesta omenoiden ja chilikastikkeen syömisestä?
Toiminnallinen mies kuulostaa jotenkin tosi levottomalta.
Kun vain tekee koko ajan ei tarvitse ajatella.
Itseään ei mieskään pääse karkuun, mutta jos vähän ahdistaa niin sen naisenhan voi aina vaihtaa uuteen...
Työpaikoilla tyhmät ja ahkerat ovat pahimpia. Varmaan kotonakin.
Minua ärsyttäisi myös, jos aina pitää juosta jonnekin. Kotonakin on kiva viettää aikaa, kun muuten käy töissä ja harrastuksissa. Se tasapaino.