Toiminnallisena miehenä en voi sietää laiskaa naista
Tosin jos nainen istuu tai makaa sohvalla samalla opiskelen tai harrastaen jotain hyödyllistä, on asia eri. Pelkkä makoilu ei riitä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Perheen päänä tehtäväsi on laittaa laiska nainen kuriin.
Koska jos naiselle antaa liikaa valtaa, löytää itsensä jostain parisuhdeterapeutin vastaanotolta availemassa tunnelukkoja.
Onneksi voimme vapaasti valita, ettemme koskaan toisiamme piinaa seurallamme :)
Nainen ajattelee, meditoi, kävelee ja saa unien kautta salaista informaatiota.
Taas tämä i d i o o t t i täällä jannuttamassa.....kuule, minä voin kertoa, että ei ole ongelma sinulle, kun minkäänlaiset naiset eivät ole dinusta kiinnostuneet, eivät toiminnalliset tai toimimattomat.
P.S Paljastat typeryyteesi ja sivistyksen puutteesi käyttämällä sanoja, joita sivistyneet ja fiksut ihmiset eivät käytä.
En jaksa niinkuin.muut!Olen heikko.
Vaikka päivät pitkät naukkailenkin olutta niin kyllä minä aina joskus vähän sutaisen tiskirätillä pölyä jostain. Onko kellään siihen jotain nokan naputtamista?
Mites tämä ap:n oma toiminnallisuus näkyy noin käytännössä? Pepun kaivamista ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
'Minä en taas jaksa liian toiminnallista miestä.Olen mieluummin yksin ja laiskottelen! omatupa omalupa!'
Hyvä läppä. Arvostan näin aikuisena tavoitehakuista, motivoitunutta miestä, jolla talous, psyykkinen sekä kehollinen kunto
>>> tasapainossa.
Päivärytmi, johon hän sitoutuu kurinalaisesti.
Hänellä on visio.
Hän on työelämässä,
voi olla freelancer/etätyöläinen.
Mitään OFkikkeliepeliä ei
minun kainalossani tulla
näkemään.😆
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M47
Minua taas ärsyttää, jos toinen ei pysty hetkeäkään olemaan kotona. Aina pitää juosta jonnekin. Se on oman itsen pakenemista.
Miksi sun pitäis sietää sellasta? Taas ihan älyvapaa aloitus. En voi sietää esim juntteja, en ole tekemisissä heidän kanssaan, problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Joutilaat voi lakaista oven raosta ulos ja huutaa perään, että takas ei sitten ole tulemista, ellei. Perään voi keksiä jotain, mitä haluaa tehtävän.
Joutilas ei vaivaudu sinun asuntoosi asti. Hän on omassa kodissaan ja pysyy sielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos naiselle antaa liikaa valtaa, löytää itsensä jostain parisuhdeterapeutin vastaanotolta availemassa tunnelukkoja.
Ja jos miehelle niin löytää itsensä selältään availemasta haaroja ja häpyhuulia. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää, jos toinen ei pysty hetkeäkään olemaan kotona. Aina pitää juosta jonnekin. Se on oman itsen pakenemista.
Jo raamatussa sanotaan, että miehen ei ole hyvä olla yksin. Tiedätkös miksi? He ovat ali-ihmisiä. Tarvitsevat toisia ollakseen olemassa ja pysyäkseen pinnalla.
Oon niin laiska ettei jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Onhan lakiinkin kirjattuna "isännän kotikurioikeus"!
Täh? Sanovat että se olisi muka sieltä poistettu! Mihin oikeni on Maailma menossa!?
Seuraavaksi ne varmaan poistavat YlPalvOsta esimiehen aseenkäyttöoikeuden!
Kaikenlaista roskaa sinne lakiin kirjataankin. Nykyään myös sukupuoleton vanhemmuus. Hah! Pariutukoot miehet siis jatkossa miesten kanssa.
Ihan mielenkiinnosta, koska sun mielestä naisella olisi oikeus levätä? Saako vuorokaudessa käyttää 8h lepoon ja uneen, vai kenties vähemmän? Noudatatko itse tätä samaa vaatimusta?
Harrastan vapaaehtoistyötä, sen eri muodot täyttävät vapaa-ajan aika tehokkaasti. Mutta ajatus siitä, etten saisi välillä maata sohvalla lukemassa dekkaria... No, onneksi ap on sinkku eikä koskaan päädykkään kenenkään vaivoiksi :)
N38