Onko silmäsi vihreät? Jos näin on, saatat olla selvästi keskimääräistä luovempi ihminen.
Vihreät silmät ovat maailmalla varsin harvinaiset: vain 2% ihmisistä on vihreät silmät.
Kommentit (29)
Olenko luova jos luon tallilla hevoseni paskaa talikolla päivittäin?
Olen erittäin ylpeä harmaanvihreistä silmistäni maailmassa jossa yli 90:llä prosentilla on ruskeat paskasilmät. Tiedättehän nuo sieluttomat vailla inhimillistä pilkahdusta vailla olevat möllöttimet.
Vierailija kirjoitti:
Luotko sen päivittäin samalla tavalla rutiinin omaisesti vai löydätkö luomisesta joka päivä jotain uutta?
Vihreät silmät minulla ja lapsellani. Minä ainakin luova, lapseni ei ole tainnut koskaan edes yrittää olla luova.
Mites vihreä pohjaväri ja ruskean kellertävä rinki pupillin ympärillä?
Miksi hailakkasilmäiset saa dissata voimakkaamman sävyisiä silmiä aina suomessa? Eli haaleasilmäiset, joko sekoitus jotain vihreääsinistä ym. Itse olen ruskeasilmäinen suomalainen ja silmiä ainaa kehutaan, mutta muutaman kerran olen kuullut näitä kakkasilmäjuttuja, ja että siniset on merkki Suomalaisuudesta. 😆 Olen suomalainen, vaikka silmät on eksoottiset tänne sekä ehkä intensiivisemmän näköiset kun haaleat sävyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotko sen päivittäin samalla tavalla rutiinin omaisesti vai löydätkö luomisesta joka päivä jotain uutta?
No on ne kikkareet välillä vähän eri sijainneissa. Koostumuskin voi vaihdella joskus. Itse suoritus on pitkälti saman toistoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hailakkasilmäiset saa dissata voimakkaamman sävyisiä silmiä aina suomessa? Eli haaleasilmäiset, joko sekoitus jotain vihreääsinistä ym. Itse olen ruskeasilmäinen suomalainen ja silmiä ainaa kehutaan, mutta muutaman kerran olen kuullut näitä kakkasilmäjuttuja, ja että siniset on merkki Suomalaisuudesta. 😆 Olen suomalainen, vaikka silmät on eksoottiset tänne sekä ehkä intensiivisemmän näköiset kun haaleat sävyt.
Jos olet nainen ja silmiäsi kehutaan niin miehet tekevät sen vain siksi että sinä haluat kuulla sen ja taka-ajatuksena on pillun saaminen. Miehiä ei kiinnosta pskan vertaa minkälaiset silmät naisilla on. Miehet tietävät että naisia kiinnostaa silmät ja sen että naiset luulevat sillä olevan merkitystä siksi niitä kehutaan, oli aihetta tai ei. Mielessä on kuitenkin emätin.
Olen luova, kiitän muistutuksesta.