Mitä söit aamupalaksi tänään
Kommentit (57)
Maustamaton jogurttirahka, marjoja ja siemeniä.
Lasillisen vettä ja appelsiinimehua, ruiskaurapuuroa, lasillisen piimää, kupin kahvia ja kaurakeksin. Tuo on ollut vakio viimeiset 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo syöny mitään eilen enkä tänään. Paasto menossa.
Kuinka sä saat nukuttua kun et ole syönyt?
Mulla on muutenkin uniongelmia ja paastolla menen vaan ylikierroksille ja nukkumisen yrittäminen on aivan kamalaa.
Paastoamalla tulee euforinen, kevyt olo ja nukkuu tosi hyvin.
Mustaa kahvia ja vähän suklaamössöä.
Kaurapuuro ja siihen sekaan raejuustoa. 2 siivua ruisleipää, juustoa ja kinkkua päällä. Lasi maitoa
Vierailija kirjoitti:
Kello on 8.30 että olenko SYÖNYT?? Hyih! Katsotaan tuossa parin tunnin päästä. Ihmeellistä että teidän pitää tunkea sinne turpaan jotain sillä sekunnilla kun sängystä noustaan.
Terveen ihmisen merkki, kun aamulla maistuu ruoka.
Aattelin tilata pitsan kohta woltista aamupalaksi.
- yövuorolainen
Leivoin ruissämpylöitä, joten söin yhden sellaisen ja join kupillisen kaakaota. Päälle laitoin voita, salaattia, juustoa, leikkelettä ja tomaattia. Nyt on kinkku uunissa ja sitä odotan vesi kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljapaastolla mennään toista viikkoa. 🍻
Mulla on Leijona-viina ollut pääasiallinen ravinnonlähde saman ajan verran. Silloin tällöin olen syönyt voileivän.
Maanantaina on velvollisuuksia, joten siihen mennessä täytyy ryhdistäytyä.
Varsinaiseen kysymykseen: söin viilin ja omenan.
Lautasillisen puuroa. Laitoin sen päälle jugurttia.
Leivän, päällä leikkele, sulatejuusto, kasviksia. Paistettu kananmuna ja basilikaa, raejuustoa, kuppi kahvia
Monijyväviljaleipä johon päälle hummusta, kaksi rikottua valkosipulin kynttä ja salaattia. Juomaksi vihreä tee.
Vain kahvia niin jaksan paremmin töissä.
Dallaspulla, päälle maapähkinätahnaa ja mansikkahilloa.
Kaks kananmunaa, kaks kauraleivän palaa ja neljä siivua täyslihakinkkua. Iso lasi vettä ja kahvia
Lidlin edullisinta mysliä, piimää ja itse poimittuja mustikoita. Olen opiskelija.