Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hiljaisia?

Vierailija
08.10.2025 |

Miten pärjäätte elämässä? Oon tajunnut että oon vieraassa porukassa ujo aluksi mutta oon myös tosi hiljainen jos en tunne ihmistä todella hyvin. Porukoissa oon se hiljaisin jolle kukaan ei halua jutella. Oon aina kokenut olevani ulkopuolinen ja vääränlainen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei tykkää hiljaisesta, voi mennä itseensä ja miksei kestä hiljaisuutta? Ei mua ainakaan haittaa

Miksi ihmeessä mun pitäis pitää hiljaisesta ihmisestä?

Pidän niistä,  joista pidän. Eli sanavalmiista, nokkelista ja älykkäistä. 

Toki hiljainenkin voi olla älykäs, en sitä sano.

Ei vain mitään annettavana minulle.

Ajattele jos kaikki olisivat yhtä puheliaita kuin sinä olet, silloin joutuisit pitämään se sanaisen arkkusi aikalailla supussa. Et saisi suunvuoroa sen mekastuksen ja päällepuhumisen keskellä.

Vierailija
22/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisena tuppisuuna on aivan mahtavaa aiheuttaa kauhua ekstoverteissä. He pilasivat minun elämäni vaatimalla sosiaalisuutta, maksan takaisin antamalla vastalahjana kiusallista hiljaisuutta ja kömpelöitä yrityksiä ylläpitää keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pystyä erottamaan mikä on estoisuutta ja mikä johtuu luonteesta. 

Vierailija
24/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. En välitä olla ihmisten kanssa tekemisissä juuri ollenkaan. Teen täysin etätyötä kotona. Mulla ei ole puolisoa, lapsia eikä kavereita. Olen tyytyväinen elämääni.

Elelet siis käytännössä erakkona. Miksi ihmeessä teet töitä? Tuollaiseen elämään tyytyväisen ei tarvitsisi tehdä töitä.

Vierailija
25/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, tuntuu että aika vähän meitä hiljaisia on vaikka iso osa suomalaisista kuitenkin introverttejä.

On meitä paljon, meitä ei vain huomata.

Vierailija
26/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hiljainen. Varsinkin nuorempana olin todella tuppisuu, ujo ja arka. Iän myötä toki olen oppinut rupattelemaan niitä näitä, mutta eihän minusta puheliasta koskaan ole tullut. Ihan hyvin olen oppinut itseni hyväksymään ja elämässä pärjännyt. Ihmiset nyt vaan ovat erilaisia, ei siinä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi