Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hiljaisia?

Vierailija
08.10.2025 |

Miten pärjäätte elämässä? Oon tajunnut että oon vieraassa porukassa ujo aluksi mutta oon myös tosi hiljainen jos en tunne ihmistä todella hyvin. Porukoissa oon se hiljaisin jolle kukaan ei halua jutella. Oon aina kokenut olevani ulkopuolinen ja vääränlainen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sellaisia, joilla ei ole koskaan mitään sanottavaa mistään. 

Mieluummin vaikka tyhmiä juttuja.

Eli olet ainakin minulle vääränlainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnettaan on aika vaikeaa muuttaa tyhjän puhujaksi. Hyvä sulle jos oot sellainen luonnostasi. Ehkä multa puttuu joku sosiaalisuuden tekevä geeni. Ja oon altistanut itseäni ettei ole siitä kiinni...

Ap

Vierailija
4/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans ennen tuollainen mutta sitten jouduin töissä asemaan, jossa vaan pitää lörpöttää jotain. Ja nyt minä osaa puhua sujuvasti paskaa. 

Vierailija
5/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. En välitä olla ihmisten kanssa tekemisissä juuri ollenkaan. Teen täysin etätyötä kotona. Mulla ei ole puolisoa, lapsia eikä kavereita. Olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
6/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei tykkää hiljaisesta, voi mennä itseensä ja miksei kestä hiljaisuutta? Ei mua ainakaan haittaa

Vierailija
7/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämään on vaikea ainakin päästä ja verkostoitua. 

Tämä siitäkin huolimatta, että omalla alallani ei edes tarvitse harvoja asiallisuuksia lukuunottamatta puhua kenellekään mitään.

Vierailija
8/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnettaan on aika vaikeaa muuttaa tyhjän puhujaksi. Hyvä sulle jos oot sellainen luonnostasi. Ehkä multa puttuu joku sosiaalisuuden tekevä geeni. Ja oon altistanut itseäni ettei ole siitä kiinni...

Ap

Minä puhun ihan fiksuja juttuja. Kuuntelen siis mieluummin jonkun vähän tyhmääkin sanailua kuin silkkaa vaivaannuttavaa hiljaisuutta. 

Siksi tuskin pitäisin sinusta.  Itsekin kritisoit itseäsi. 

Vierailija
9/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, tuntuu että aika vähän meitä hiljaisia on vaikka iso osa suomalaisista kuitenkin introverttejä.

Vierailija
10/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei tykkää hiljaisesta, voi mennä itseensä ja miksei kestä hiljaisuutta? Ei mua ainakaan haittaa

Mä oon hiljainen ja entinen työkaverini piti mulle pitkän itkuvirren, miten hiljaisuus on ahdistavaa, tyhjää, surullista ja muutenkin huonoa.

Hiljaisuuden lisäksi olen oman arvon tuntoinen, enkä loukkaannu toisten typeryydestä, joten poistuin paikalta. Ihan hiljaa, sanaakaan sanomatta.

Vierailija
11/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä,  että jos ei ole introvertti, niin automaattisesti tyhjänpuhuja. 

Ihan asiaa ja monella tapaa myös hauskoja,  kevyitä juttuja voi sosiaalinen ihminen ilmaista. 

Vierailija
12/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, tuntuu että aika vähän meitä hiljaisia on vaikka iso osa suomalaisista kuitenkin introverttejä.

Me introvertithän ei pidetä melua itsestämme, toisin kuin ne eräät muut narsistiset kaakattajat jotka puhuu muiden päällekin.

Vierailija
13/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään kun olen nykyään hyväksynyt itseni. Nauran vain räkäisesti kun joku pelle alkaa tivaamaan "miks sä oot noin hiljainen". Tai kysyn että " miks sä et osaa pitää turpaasi kiinni?"

Vierailija
14/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mun pitäis pitää hiljaisesta ihmisestä?

Pidän niistä,  joista pidän. Eli sanavalmiista, nokkelista ja älykkäistä. 

Toki hiljainenkin voi olla älykäs, en sitä sano.

Ei vain mitään annettavana minulle.

Vierailija
15/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pashan jauhajia ei kukaan järkevä ihminen jaksa kuunnella. 

Vierailija
16/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutenkin ulkopuolinen koko elämäni ja taidan olla jo ihan eri taajuuksilla muista, äänenikin on jotenkin hiipunut niin hiljaiseksi varmaan käytön puutteesta ettei kukaan edes kuule minua.

Vierailija
17/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas.

Introverttiys = tarvitsee palautuakseen rauhaa ja yksinoloa

Tuppisuisuus = ei osaa luoda yhteyttä muihin, pelkää ihmisiä

Noilla on "pieni" ero.

Vierailija
18/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas.

Introverttiys = tarvitsee palautuakseen rauhaa ja yksinoloa

Tuppisuisuus = ei osaa luoda yhteyttä muihin, pelkää ihmisiä

Noilla on "pieni" ero.

Niin tiedän kyllä. Oon vain huomannut että vaikka töissä moni introverteistäkin on suht puheliaita, eikä siinä siis sinänsä mitään erikoista.

Vierailija
19/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi puhut tyhjää etkä asiaa?

Vierailija
20/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten oon varmaan tuo tuppisuu. Tunnistan kyllä sen etten osaa luoda yhteyttä muihin,pelkään. On satutettu mua aiemmin. Luotto mennyt ihmisiin. Miten tästä eroon?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi