Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä haluaa, että

Vierailija
08.10.2025 |

Avaudun hänelle menneisyydestäni. Perustelee sen sillä, että on itsekin avautunut (totta) ja että hän haluaa tuntea minut kunnolla (eli että hänellä ei ole epäselvyyttä menneisyyteni asioista, jotka vaikuttavat minuun.) Juttu on vain se, että olemme kokeneet samankaltaisia asioita, mutta myös TODELLA erilaisia. Ihan jo sukupuolen takia. Hän ei voi ikimaailmassa ymmärtää niitä kipeimpiä kokemuksiani, jotka liittyvät naiseuteen ja sen halventamiseen yms. En ala niitä tännekään avaamaan. Haluan pitää kipeimmät asiat vain omana tietonani, koska niitä minua vastaan käyttämällä voisi periaatteessa tuhota kaiken. Kaiken minkä olen tässä vuosien varrella rakentanut, että jaksan jotenkin katkeruudesta huolimatta mennä eteenpäin elämässä. Suhteessahan ei pitäisi joutua pelkäämään, että toinen käyttää kipeitä asiota sinua vastaan, mutta... luottoni on mitä on, tietyistä syistä.

Miten voisin selittää nämä asiat mahdollisimman epäkiinnostavasti niin, että mies menettäisi intohimonsa menneisyyteni kaiveluun? En tarvitse itsestäänselvyyksiä kuten esim. "sinun ei ole pakko kertoa mitään." Kaikki ymmärtävät sen. Haluaisin vain, että mies menettäisi kiinnostuksensa niihin kipeimpiin kokemuksiini eikä yrittäisi saada minua avautumaan niistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen. Mies voi tosiaan etsiä heikkoja kohtiasi, jos on manipuloiva tai alistamiseen taipuvainen. Paljasta vain sellaisia asioita, joilla sinua ei voi satuttaa, kunnes tunnette paremmin. Ymmärtäväinen ja sinusta välittävä mies ei painosta, vaan antaa sinun lähentyä omaan tahtiisi.

Vierailija
22/24 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa olla sinut niiden asioiden kanssa, joilla sinua voi loukata. Näin toinen ihminen ei oikeasti saa tuha aikaan niin tehdessään, vaan paljastaa oikean luonteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla alkaisi kellot soida. Älä kerro kaikkea. Voi kääntää sinua vastaan. En luottaisi. Jotain voi kertoa mutta ei syvintä sisintä. Keksi ympäripyöreitä ja tasoittele että näitä nyt tapahtuu lähes kaikille.

Vierailija
24/24 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mieleenkään, että puolisolle pitäisi kertoa kaikki. En ole miehenkään asioita tivannut. Omia asioita saa olla.