Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormoniton ehkäisy ja ongelmat

Vierailija
08.10.2025 |

Hei, 

Olen tavannut mieheni 2 vuotta sitten ja ikää meillä on, minä 39 ja mies 47.

Olemme käyttäneet vain kondomia tähän asti, en ole tahtonut aloittaa pillereiden syöntiä kun ikää on paljon ja lapsihaaveet epäselvät. Riitoja ollut aika paljon meillä. Mies painostaa/yrittää suostutella minua e-pillereihin tai kierukkaan sillä hänelle ei kondomi tunnu hyvältä(tiukka esinahka ja sattuu laitto). Tottunut aiemmissa suhteissaan ettei ole käyttänyt kondomia. 

Ymmärrän asian mutta tuntuu että olemme ristiriidassa asiassa. Tahtoisin olla luomuna niin pitkään että asia selviää onko tässä suhteessa aikomusta lapsiin vai onko luovuttava ajatuksesta. Tämä vaivaa minua kovasti. Seksikerrat ovat vaikeita kun vain mietin että kumpikaan ei ole tyytyväinen. Mitä tässä pitäisi tehdä? Kuparikierukka taitaa olla ainoita vaihtoehtoja.. Naisten kondomi ei kuulosta houkuttelevalta. Voi että on  vaikeaa olla nainen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla samoja ongelmia?

Ap

Vierailija
2/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan ensimmäiseksi kannattaisi käydä se lapsikeskustelu. 39 on jo aika vanha äidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin itsekin ajattelen. Se pitäisi päättää pikimmiten. Miehestä ei tunnu saavan irti vastauksia ja hän on joka toisen viikon työreissussa. Ei tähän comboon oikein lapsi ole etusijalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi