Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi tässä suhteessa ei jaksa enää innostaa

Vierailija
13.04.2007 |

En tiedä onko mulla joku kausi menossa vai mitä. Tunnen että haluan seksiä edelleen paljon mutta en mieheni kanssa. Mieluummin vaikka yksin. Uskoton en ole koskaan ollut.

Meillä on useampia pieniä lapsia, joiden+kodin hoidosta vastaan yksin. Mies ei ole koskaan tehnyt kotitöitä ja on yleensä niin kiinni töissään ja omissa projekteissaan että yhteistä aikaa on todella vähän.

Olen aina ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen, ja olen edelleen, mutta nyt tuntuu että tunnepuolella on akut niin tyhjät että yhteinen seksikään ei enää innosta minua. Mies ei sitä kyllä ole huomannut. Harrastamme sitä kuten ennenkin eli en pihtaa.. Tilanne silti huolestuttaa, tuleeko tämä koskaan muuttumaan miksikään ja kauanko jaksan odottaa.

Seksi on suoraan asiaan-meininkiä, heti ja nopeasti suoraan sisään ja sitä rataa. Ei vaan jaksa innostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos oma suhtautumisesi muuttuu, mies sen varmasti huomaa ja innostuu enemmän.

Vierailija
2/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut se joka on saanut ehdotella ja vongata. Jossain vaiheessa koin sen niin nöyryyttävänä että lopetin vonkaamisen. Kun suoraa sanoi että ei hän nyt koko ajan jaksaa. Jaksaa n. kerran viikossa. Mä jaksaisin kerran päivässä.

ap.

Vierailija:

mutta jos oma suhtautumisesi muuttuu, mies sen varmasti huomaa ja innostuu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinne on kaavoihinsa kangistunutta, se on miehellesi vain paineiden purkua. Seksiä ei voi harrastaa enää estottomasti ja koska tahansa kuten ennen lapsia. Yhteisen ajan järjestäminen seksiä varten ei ole erityisen kiihottavaa. Ehkä mies ei koe ulkonäköäsi erityisen kiihottavaksi ja halu lässähtää saman tien kun näkee riippurinnat, roikkumahan ja selluliittireidet. Tai ehkä miehen omakin ulkonäkö on rapistunut eikä hän koe olevansa kiihottava. Puheet jaksamisesta ovat täyttä puppua. Kun muistelen alkuvuosia vaimon kanssa, se oli yhtä nautintoa, vähintään joka toinen päivä, krapulapäivinä usein 3 kertaa. Itse jaksaisin samaa tahtia edelleen, mutta ei vaan kiinnosta.

Kanavoin energiani työhön, harrastuksiin ja runkkaamiseen, se on hyvä vaihtoehto pettämiselle. Vaikutat itsekin siltä, että tarvitset pakollisen laukeamisen päivittäin? Ainakaan minulle määrä ei korvaa laatua, tuskin miehellesikään.

Mies 30v

Vierailija:

Kun suoraa sanoi että ei hän nyt koko ajan jaksaa. Jaksaa n. kerran viikossa. Mä jaksaisin kerran päivässä