Ihannemies?
Kommentit (14)
Ammatti: Jotain siistiä sisätyötä, jossa joustavat työajat, eikä kamalasta reissaamista.
Koulutus: Ihan tavallinen maisteri on ok, toki voi olla korkeampikin.
Lapsirakas: Tietysti
Omaisuus: On ihan hyvä juttu
Miten niin?
Ammatti: ei sillä niin väliä. Pääasia, että elättää itsensä (minua hänen ei tarvitse elättää)
Koulutus: mielellään yliopistollinen loppututkinto (koska minullakin on)
Lapsirakas: en halua lapsia
Omaisuus: ei väliä
Aivan väärät asiat aloituksessa, paitsi tuo "lapsirakas" on sen verran oleellista, että en voisi olla miehen kanssa joka suhtautuisi kylmästi ja välinpitämättömästi lapsiin.
Ihannemies on lempeä ja kaunis, kaikilla tavoilla. Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja jota on helppo arvostaa ihmisenä, jonka kanssa naurattaa samat jutut ja on yhteinen arvopohja, seksuaalisuus ja molemminpuolinen fyysinen vetovoima.
- Ammatilla ei väliä, kunhan mies suhtautuu johonkin asiaan elämässään intohimoisesti ja tykkää yleisesti tehdä jtn töitä. En kestäisi lähelläni täyslaiskaa uhriutujaa, tämä on tarkemmin ajatellen yksi isoimmista turnoffeista.
- Korkeakoulutus on kai etäinen plussa, mutta ehkä eniten siksi, että oma työ-, kaveri- ja tuttavapiiri on tämäntaustainen. Älykkäitä ihmisiä löytyy kaikilla koulutustaustoilla, joten ei väliä tälläkään. (Esim. ADHD on yleinen ja vaikeuttaa kaikkia opintoja, täysin ymmärrettävää.)
- Harva asia on niin seksikäs miehessä, kuin eläin- ja lapsirakkaus. Siis siitä huolimatta haluaako hän tai minä näitä mainittuja.
- Ihannemiehellä on sen verran tuloja (jostain laillisesta :D), ettei ole koko ajan pa. Unelmatasolla mies pystyisi joskus tarjoamaan asioita ruokailusta matkailuun. Lahjat ovat erityisen kivoja, vaikka sydäntikkarin osto yllätyksenä kaupasta.
- Ihannemies on yli 170cm pitkä, kuten itsekin. Olen deittaillut lyhempää miestä, ei olisi ollut ongelma parisuhteessa, sillä hän oli todella itsevarma. Kehollisesti ihannemies ei ole minua laihempi, sillä muutoin tulee liian iso olo itse. :( Tämä on juuri mulle vähän kompleksinen huomio. Olis kiva, että mies pystyisi nostamaan minut ilman että katkeaa. Viittaan tällä myös makkariin.
- Ruskeat hiukset ja kirkkaat silmät = minulle vastustamaton kombo. Oon silmä- ja katseihminen niin pitkälle, että tämä saa kiinnostumaan uudesta tuttavuudesta kaikissa merkityksissään. Ihannemiehellä on kiharat, hiukan vallattomat hiukset. Rakastan. Päällä on siis isoin merkitys sisäisesti ja ulkoisesti. ^_^
- Ystävällinen, hymyileväinen, oikeudenmukainen, tyylikäs, nopea ja tarkka huumorintaju, herkkä, hassu, keskivertoa älykkäämpi, on kiinnostunut vähän kaikesta, hänellä on myös synkempi ja vakavampi puoli, spontaani, ymmärtää kehua naistaan. Seksuaalisesti ei liian aktiivinen (eli pärjää ilmankin jonkin aikaa). Tykkää seikkailla. Liikkuu. Biletystä ja kännäystä ei kiitos ja pettämisestä kaikki on kerralla poikki. Musamaulla, harrastuksilla jne. ei väliä, sillä ihannemies tuo allekirjoittaneen elämään jotain uutta ja se on aina erityisen kivaa. Ihannemies suo minulle vapautta ja minä hänelle, ilman että tästä edes laajemmin joudutaan toisiamme muistuttamaan. Lempeä on hyvä sana, aiemmasta kommentista poimittuna. Lempeä ihannemies puolustaa omia ajatuksiaan ja oikeuksiaan, kyseenalaistaa asioita, eikä ole kenenkään tossun alla. Vastuullinen ja tervehenkinen ihminen hoitaa kotinsa siistiksi, hoitaa pankkiasiat, korjaa rikkinäiset jutut kuntoon.
- Tuoksuu omalta ihanalta itseltään. Biologia kertoo keskinäisen yhteensopivuuden ja parhaimmillaan huumaa molemmat.
Pitää olla vähintään 180cm. Pitää olla akateemisesti koulutettu. Pitää olla riittävän varakas. Ei saa olla lapsia eikä saa haluta omia lapsia kun minulla on jo lapset tehtynä
Vierailija kirjoitti:
Ammatti: ei sillä niin väliä. Pääasia, että elättää itsensä (minua hänen ei tarvitse elättää)
Koulutus: mielellään yliopistollinen loppututkinto (koska minullakin on)
Lapsirakas: en halua lapsia
Omaisuus: ei väliä
Tekeekö se yliopiston tutkinto jotenkin paremman ihmisestä ? Ei se takaa hyviä ansioita, tai hyvää luonnetta
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Vierailija kirjoitti:
- Ammatilla ei väliä, kunhan mies suhtautuu johonkin asiaan elämässään intohimoisesti ja tykkää yleisesti tehdä jtn töitä. En kestäisi lähelläni täyslaiskaa uhriutujaa, tämä on tarkemmin ajatellen yksi isoimmista turnoffeista.
- Korkeakoulutus on kai etäinen plussa, mutta ehkä eniten siksi, että oma työ-, kaveri- ja tuttavapiiri on tämäntaustainen. Älykkäitä ihmisiä löytyy kaikilla koulutustaustoilla, joten ei väliä tälläkään. (Esim. ADHD on yleinen ja vaikeuttaa kaikkia opintoja, täysin ymmärrettävää.)
- Harva asia on niin seksikäs miehessä, kuin eläin- ja lapsirakkaus. Siis siitä huolimatta haluaako hän tai minä näitä mainittuja.
- Ihannemiehellä on sen verran tuloja (jostain laillisesta :D), ettei ole koko ajan pa. Unelmatasolla mies pystyisi joskus tarjoamaan asioita ruokailusta matkailuun. Lahjat ovat erityisen kivoja, vaikka sydäntikkarin osto yllätyksenä kaupasta.
- Ihannemies on yli 17
Huoh ! Mistä sellainen löytyy 😁
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla vähintään 180cm. Pitää olla akateemisesti koulutettu. Pitää olla riittävän varakas. Ei saa olla lapsia eikä saa haluta omia lapsia kun minulla on jo lapset tehtynä
Pitää, pitää, pitää, ei saa.....😅
Millään noilla sun kriteereillä ei ole mitään merkitystä.
- osaa puhua
- näyttää tunteensa.
-uskollinen.
- osaa rakastaa.