Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka saat valtiolta rahaa niin koetko sinä olevasi isänmaallinen?

Vierailija
08.10.2025 |

Minun mielestä isänmaallinen ihminen on sellainen joka maksaa eniten veroja suomeen. Isänmaallinen ihminen käy töissä ja maksaa veroja eikä saa euroakaan rahaa valtion kassasta.

Ne ihmiset jotka saa rahaa valtiolta niin heitä pitäisi jollakin tapaa rangaista siitä kerta tukia ei voida vaan poistaa. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa valtiolta rahaa, ole; eläkeläinen.

Eikös eläkkeet tule valtion kassasta kun niitä leikataan ja tulee yleiskorotuksia päättäjien toimesta? 

Ei tule valtion kassasta muut eläkkeet kuin työtä koko ikänsä vieroksuneiden takuueläkkeet. Muille eläke on työeläkettä. Sitä maksavat eläkevakuutuslaitokset.

Vierailija
42/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP:n logiikalla miljonääriksi syntyneet suomenruotsalaiset jotka käyttävät aasialaista halpatyövoimaa Närpiössä ovat kaikkein isänmaallisimpia😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syö veronmaksajien rahoilla monen muiden maiden kansalaisia kuin maattomia !  

Vierailija
44/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla niin, että jokainen voisi korvamerkitä veronsa.

Minun verorahojani saisi käyttää vanhusten hoitoon, koulutukseen, kulttuuriin ja maataloustukiin. Kaikki me vanhenemme ja haluan syödä suomalaista ruokaa. 

Vierailija
45/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla niin, että jokainen voisi korvamerkitä veronsa.

Minun verorahojani saisi käyttää vanhusten hoitoon, koulutukseen, kulttuuriin ja maataloustukiin. Kaikki me vanhenemme ja haluan syödä suomalaista ruokaa. 

Samaa mieltä! 

Minun verorahojani saisi käyttää vanhusten hoitoon, sairaanhoitoon, poliiseihin/palomiehiin, tieverkostoon ja puolustusvoimiin. Nykyinen malli on huono koska kaikki joutuvat maksamaan paljon veroja ja ne verorahat menee ihan vika kohteisiin. 

Vierailija
46/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% suomalaisista saa jotain tukea Kelalta.

20% suomalaisista on sitten fiksua kansaa jotka jotka haluaa suomelle parasta. Minä kuulun tuohon 20%. 

Ainoa raha minkä olen valtiolta saanut on armeijan päiväraha joka oli jotain 4e/päivä vuonna 2010 ja 6kk siellä lepokodissa makoilin ja tuhlasin aikaani.

M34

Vanhempasi varmaan saivat lapsilisää ja lääkkeisiin tukea

Vanhempani sai kyllä lapsilisää mutta minä en saanut lapsilisää. Apteekista olen hakenut lääkkeitä mitä työterveydestä ovat määränneet, en ole saanut koskaan rahaa siitä kun haen lääkkeitä.

M34

Lääkkeesi ovat olleet osittain kelakorvattavia. Et ole maksanut niistä 100%.

Vierailija
47/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena lapsilisää minusta maksettiin äidilleni ja omista lapsistani maksetut lapsilisät menivät lasteni tileille. Olen saanut toki kelakorvauksen lääkkeistäni, joten aivan 100% en kuulu ryhmään, jotka eivät ole koskaan saaneet kelatukea.

Vierailija
48/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on valtiolla töissä ja saavat palkkaa valtiolta. Mites he sitten?

Vierailija
49/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassakin valtio maksaa päivärahaa

Vierailija
50/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pitää karsia väkeä, kaikki turhat ihmiset pois. Valtiolla palkkoja myös pitäisi laskea reilusti, palkkahaitari voisi olla 2000e-4000e kuukaudessa kaikilla valtion viroissa olevilla ihmisillä. Minähän yksityisellä puolella työtä tekevänä ihmisenä maksan valtion virkamiesten palkat eli olen heidän työnantajansa. 

Vierailija
51/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% suomalaisista saa jotain tukea Kelalta.

20% suomalaisista on sitten fiksua kansaa jotka jotka haluaa suomelle parasta. Minä kuulun tuohon 20%. 

Ainoa raha minkä olen valtiolta saanut on armeijan päiväraha joka oli jotain 4e/päivä vuonna 2010 ja 6kk siellä lepokodissa makoilin ja tuhlasin aikaani.

M34

Vanhempasi varmaan saivat lapsilisää ja lääkkeisiin tukea

Vanhempani sai kyllä lapsilisää mutta minä en saanut lapsilisää. Apteekista olen hakenut lääkkeitä mitä työterveydestä ovat määränneet, en ole saanut koskaan rahaa siitä kun haen lääkkeitä.

M34

Kela kustantaa

No, jos sä sairastut sinä M34, maksatko lääkkeesi kokonaan itse.... tai jos sairastut pitkäaikaisemmin, saatko lopulta Kelan sairauspäivärahaa. Kyllä sulle vielä tilaisuuksia tulee nauttia valtion tarjoamista etuisuuksista.

ISÄNMAALLINEN, mikä veetun n-tsi täällä taas tekee aloituksia.

Vierailija
52/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän suomalaisia palveluita ja ostan suomalaista ruokaa. Suosin aina suomalaista, kun suinkin mahdollista.

Vierailija
53/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän suomalaisia palveluita ja ostan suomalaista ruokaa. Suosin aina suomalaista, kun suinkin mahdollista.

samoin, olemma aina näin menetellet

Vierailija
54/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pitää karsia väkeä, kaikki turhat ihmiset pois. Valtiolla palkkoja myös pitäisi laskea reilusti, palkkahaitari voisi olla 2000e-4000e kuukaudessa kaikilla valtion viroissa olevilla ihmisillä. Minähän yksityisellä puolella työtä tekevänä ihmisenä maksan valtion virkamiesten palkat eli olen heidän työnantajansa. 

Julkishallinnossa on paljon turhia, isopalkkaisia johtajia. Suorittava porras voisi vuorollaan tehdä vasemmalla kädellään johtajien ns. työt.

Vierailija
55/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro vaan aloittaja sukurutsauksen seurauksena syntynyt vesipää.

Luuletko sä saatana* runkkari ettei se sinun koulutuksessi ja terveyden huoltosi ole tullut maksamaan veronmaksasille yhtöön mitään?

Pelköstään sinun perkele* n runkkarin peruskoulu on maksanut veronmaksajille noin 10 000 euroa per lukuvuosi eli sellasta sataatonnia löhemmös. Tosin kun ihminrn on noin tyhmä kuin sinö aloittaja runkkari olet. Epöilen että luokalle jäämisten seuraukseuksena puhutaan löhes tuplamääröstä?

Joten sitten kuin sinö runkkari olet maksellut alkuun  sellaiset satatonnia veroja, tule sen jölkeen sössöttämään " sinun verorahoistasi ja mihin niitä saa köyttää" 

Saa suorittaa vitu* runkkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan