Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka saat valtiolta rahaa niin koetko sinä olevasi isänmaallinen?

Vierailija
08.10.2025 |

Minun mielestä isänmaallinen ihminen on sellainen joka maksaa eniten veroja suomeen. Isänmaallinen ihminen käy töissä ja maksaa veroja eikä saa euroakaan rahaa valtion kassasta.

Ne ihmiset jotka saa rahaa valtiolta niin heitä pitäisi jollakin tapaa rangaista siitä kerta tukia ei voida vaan poistaa. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa valtiolta rahaa, ole; eläkeläinen.

Eikös eläkkeet tule valtion kassasta kun niitä leikataan ja tulee yleiskorotuksia päättäjien toimesta? 

takuueläkkeet on valtion rahoittamia, eli meidän veronmasajien. TYÖELÄKKEET EI

Miten voi saada takuueläkettä? Minä maksan palkastani VARMA Oy:lle. 

tiedät varsin hyvin että koskaan töitä tekemättömät saa takuueläkkeen ja sen kustannamme me veronmaksajat

Vierailija
22/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö vielä tyhmempi ihminen kuin aloittaja , kaikki saa rahaa valtion kassasta etkö tosiaan tiennyt, me ollaan valtio.

Mistä voin hakea rahaa? Palkkani ei ole kovin suuri, 3500e/kk netto ja brutto 2500e/kk. Asun yksin ja olen lapseton. 

Mistä voin hakea rahaa?

M34

Rahaa löytyy vaikka puusta, sitä kun kaataa ja myy niin jo alkaa mania tulemaan, varsinkin kun myy ne puut naapurin metsästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös eläkkeet tule valtion kassasta kun niitä leikataan ja tulee yleiskorotuksia päättäjien toimesta? 

takuueläkkeet on valtion rahoittamia, eli meidän veronmasajien. TYÖELÄKKEET EI

Miten voi saada takuueläkettä? Minä maksan palkastani VARMA Oy:lle. 

Minä puolestani saan Varmalta työeläkkeeni

Vierailija
24/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen olevani isänmaallinen. Saan valtiolta aina 15. päivä rahaa, nimittäin mun palkan...

Vierailija
25/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke tuli eilen 2800 euroa, miten pärjään huomiseen,nälkä ja vilu jo odottaa, jääkaapissa viiniä , hanhenmaksapalleroita, laatu juusoa ym..huoli on jos ne ei riitä aamuun.

Vierailija
26/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% suomalaisista saa jotain tukea Kelalta.

20% suomalaisista on sitten fiksua kansaa jotka jotka haluaa suomelle parasta. Minä kuulun tuohon 20%. 

Ainoa raha minkä olen valtiolta saanut on armeijan päiväraha joka oli jotain 4e/päivä vuonna 2010 ja 6kk siellä lepokodissa makoilin ja tuhlasin aikaani.

M34

Vanhempasi varmaan saivat lapsilisää ja lääkkeisiin tukea

Vanhempani sai kyllä lapsilisää mutta minä en saanut lapsilisää. Apteekista olen hakenut lääkkeitä mitä työterveydestä ovat määränneet, en ole saanut koskaan rahaa siitä kun haen lääkkeitä.

M34

Kela kustantaa osan työterveydestä sekä lääkekorvaukset, joten olet kelan asiakas. 

Vierailija
27/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, otetaan tuet pois ja katsotaan, kuinka käy. Saattaa anarkia alkaa ihan kunnolla.

Heh vassarien todellinen luonne paljastuu heti. 

Ketkä haluaa ajaa ihmiset kaikki pakkotyöhön? Katsotaas hieman historiaa ja vinkkiä tulee siitä että kaikki yhteiskunnassa on "vasemmistoa"

Saksassa vuonna 1933, pian sen jälkeen kun kansallissosialistinen puolue oli noussut valtaan, na t sit miehittivät ammattiliittojen toimipisteet kaikkialla maassa. Ammattiyhdistysliikkeen varat takavarikoitiin, johtajat pidätettiin ja monet vietiin keskitysleireille. AMMATTILIITOT JA TYÖLÄISJÄRJESTÖT JULISTETTIIN LAITTOMIKSI. TYÖNANTAJIEN oikeuksia päättää palkoista ja työehdoista lisättiin. LAKKO-OIKEUTTA EI OLLUT. 

Palkat laskivat vuosien 1933 ja 1938 välillä noin 25

Tämä. Olen usein verrannut persuja kansallissosialisteihin ja heidän toimintaansa 30-luvulla. Siis täysin identtistä ja pyrkimykset samat.

Vierailija
28/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinäkin saat tukea valtiolta. Et nimittäin maksa lääkkeistäsi, jos niitä paljon joudut ostamaan, täyttä hintaa. Et maksa sairauden- ja terveydenhoidosta täyttä hintaa. Pääset jopa tietyille ikäluokille järjetettyihin seulontatutkimuksiin,,,, tosin näistä monesta sanotaan, että kotikuntasi tarjoaa... 

Olet saanut koulutukseen osallistuessasi valtiolta... olet saanut intissä valtiolta jos olet edes inttiä käynyt...

Olet kyllä aika pöljä tapaus aloituksistasi päätellen.

Vierailija
29/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20% suomalaisista on sitten fiksua kansaa jotka jotka haluaa suomelle parasta. Minä kuulun tuohon 20%. 

Ainoa raha minkä olen valtiolta saanut on armeijan päiväraha joka oli jotain 4e/päivä vuonna 2010 ja 6kk siellä lepokodissa makoilin ja tuhlasin aikaani.

M34

Vanhempani sai kyllä lapsilisää mutta minä en saanut lapsilisää. Apteekista olen hakenut lääkkeitä mitä työterveydestä ovat määränneet, en ole saanut koskaan rahaa siitä kun haen lääkkeitä.

M34

Kela kustantaa osan työterveydestä sekä lääkekorvaukset, jote

Ei mun tilille tule rahaa kuin työnantajalta. Olisihan se ihan kiva jos saisin kelalta edes sen 100e/kk tai jopa 200e/kk rahaa. 

M34

Vierailija
30/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat rahasi palkansaajilta sosiaaliturvana.

Minä saan rahani valtiolta.

-eri

Vierailija
31/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen isänmaani pettäneen minut, koska ei kyennyt tarjoamaan työpaikkaa.

Vierailija
32/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko kansanedustajista?

Vierailija
33/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Kela kustantaa

Lopetetaan työterveyshuolto ja käyt jatkossa omakustanteisesti yksityisellä. Siitäkin toki kela korvaa osan, samoin yksityisen lääkärin määräämistä lääkkeistä. Olet aina kelaelätti, vaikka tyhmänä et ymmärrä sitä.

Vierailija
34/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen isänmaani pettäneen minut, koska ei kyennyt tarjoamaan työpaikkaa.

Miksi et työllistä itseäsi eli ala yrittäjiksi? Pitääkö sinun pyllysikin pyyhkiä vessareissun jälkeen kun olet niin avuton? 

Vierailija
35/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joku ihmisvihaaja ?  Juudas iskariot ?   Olethan itsekin saanut valtiolta lapsilisät ja peruskoulun. 

Vierailija
36/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen.

Ja tulevaisuudessa maksan varmasti enemmän veroja kuin se joka ei vaivautunut opiskelemaan.

Tirsk, puhupa kovia sanoja vasta sitten kun on hyväpalkkainen työpaikka tiedossa. Elämä kun voi vielä yllättää🤭🤭

Vierailija
37/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi konstaapeli. Meillä on johtajanakin persu. 

Vierailija
38/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTAJA ON 666 JUUDAS JOKA HALUSI ITSELLEEN KAIKEN .  

Vierailija
39/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudaksessa yhdistyi ihan kaikki synnit . Kateus ahneus itsekkyys . 

Vierailija
40/55 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen aina kuulunut siihen 20 %.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi