Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se nainen ei halua myöntää, että mä olen lapsen isä.

Vierailija
08.10.2025 |

Me ollaan mun exän kanssa oltu yhdessä ja erottu monta kertaa. Meidän ongelmat ei koskaan liittyneet tunteisiin, vaan siihen, että hän ei ollut tyytyväinen mun ammattiin eikä palkkaan. Mä oon poliisi, ja mun mielestä se on ihan hyvä ja arvostettu työ, palkkakin on ihan ok. Mutta hän on itse yrittäjä ja pyörii koko ajan kaikenlaisten vaikuttajien ja rikkaiden rouvien seurassa. Se sai hänet haluamaan enemmän eikä hän enää ollut tyytyväinen elämään mun kanssa. Hän ei koskaan oikeasti miettinyt avioliittoa tai lapsia mun kanssa. Hän käytti aina ehkäisyä.

Viime vuonna, silloin kun meidän välit oli aika kireät, meillä kuitenkin oli vielä seksiä. Ja hän tuli raskaaksi. Mä ajattelin silloin, että ehkä hän oli vihdoin muuttanut mielensä että hän haluaa olla mun kanssa, kun kerran lapsikin on tulossa. Mutta sitten hän sanoi, että oli ollut samaan aikaan muidenkin miesten kanssa. Lapsella on kehitysongelmia, mutta hän ei halunnut aborttia. Hän myönsi, että toivoo lapsen isän olevan joku niistä rikkaammista miehistä, koska silloin lapsen elämä olisi helpompaa, jos se tarvitsee erityistä hoivaa.

Rehellisesti sanottuna, nyt kun näen lapsen kasvavan ja näyttävän yhä enemmän multa, mä en enää tiedä, kestääkö mun itsetunto tätä kaikkea. Mä rakastan sitä lasta oikeasti. Vaikka hänellä on ongelmia, mä haluaisin olla mukana ja kantaa vastuuni. Mutta nainen ei suostu myöntämään, että mä olen isä hänellä on omat syynsä.

Nykyään me ollaan välillä kolmistaan yhdessä. Ja joka kerta kun joku sanoo meille: Voi miten suloinen vauva teillä on!, ja olettaa että mä olen isä, mä haluaisin vastata iloisesti. Mutta hän aina yrittää saada mut vaikenemaan. Se sattuu joka kerta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapselle siis vahvistettu nyt ketään isää?

Vierailija
2/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA-testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden selvitys poistaa ongelman. Itsekin voit yrhdä testin. DNA testit pitäisi olla tiedossa tyhmemmälläkin poliisilla. 

Vierailija
4/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
5/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maininnut DNA-testin tekemisen, mutta naiset suuttuvat jo pelkästä ehdotuksesta, saati sitten sen tekemisestä. AP

Vierailija
6/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon maininnut DNA-testin tekemisen, mutta naiset suuttuvat jo pelkästä ehdotuksesta, saati sitten sen tekemisestä. AP

Mitkä naiset? Kuinka monta?

Vierailija
7/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isyyden selvittäminen kai ole mitään pakollista.

Vierailija
8/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
9/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana asiana tästä pskasta provosta jäi käteen se, että miten naisen yrityksellä menee nyt, kun hän on vanhempainvapaalla?

Vierailija
10/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ja hänen naispuoliset sukulaisensa. AP

Vierailija
11/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se testi itse. Pätkäiset vaan lapselta pari hiusta. Jos lapsi ei ole sun, ei sun tarvi kertoa testistä mitään.

Vierailija
12/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeesi!

Vierailija
13/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ja hänen naispuoliset sukulaisensa. AP

Miksi ihmeessä hänen sukulaisensa suuttuisivat tuosta? Miksi he edes ovat kuulleet asiasta mitään?

Yleensä naiset suuttuvat testistä, koska se tarkoittaa sitä että heidän epäillään pettäneen miestään. Se voi olla loukkaavaa, jos on rehellinen ja uskollinen nainen eikä ole pettänyt. Nyt tiedetään, että nainen on pettänyt tai ainakin ollut toisten kanssa.

Vierailija
14/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla

Tämä olisi kaikista voitokkain tilanne tosiasiassa.

Vierailija
15/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti on helppo tehdä.  Maksaa n. 100€/nuppi. Teimmme sen äidin kuoleman jälkeen isän toivomuksesta ja oli hyödyllinen.  Kaikilla lapsilla ei ollut sama isä.  Otimme itse pumpulitikulla näytteet posken sisäpuolelta.  Sinulla on oikeus vaatia testiä tai tehdä se itse.  Suuttumisesta ei kannata välittää.  Asialla on iso merkitys, tulee vaikuttamaan olämääsi mahdollisesti 60 vuotta.  Kotitesti.fi, Genoma LLC

Vierailija
16/16 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Yleensä miehet vaan haluaa naida vailla mitään vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän