Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät ei hoida hiuksiaan?

Vierailija
08.10.2025 |

Monella työttömällä on huonolaatuiset hiukset. Kaksihaaraisuutta, rasvoittuneisuutta, huonoja värjäyksiä.. Aikaa ainakin olisi hoitaa

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tosiaan ihmettelen...monet näyttää aivan deekuilta ja hampuuseilta..

Vierailija
82/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt myös monella työssäkäyvällä todella huonokuntoiset hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntee vissiin vain työttömiä...? Tai sitten Ap vetää jotain omia olettamuksia siitä, että kaikki hirveähiuksiset olisivat nimenomaan työttömiä...?

Vierailija
84/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kampaaja? Eikö kukaan voi vinkata hyvää kampaajaa Helsingistä?

Vierailija
85/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työssäkäyväkin valittaa kampaamoiden kalleutta. Työttömän kumminkin tarttisi sellaisiin hintoihin pystyä, vai?

No, varmaan moni ansiosidonnaista saava työtön kyllä pystyykin. 🤭 Sori vaan, jos muuta luulit.

Vierailija
86/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä matala ferritiini ja hiukset irtoaa tuppoina päästä. Osa päästä kohta kalju ja olen nainen. En pysty syömään rautalisää enkä saa terveydenhuollosta mitään apua. Onneksi kohta alkaa pipokausi niin voi sentään ulkona kulkea. Työhaastatteluja en edes ajattele, ei sellaiseen nykyään enää pääse. Kampaajaan ei ole varaa, vaatteita joudun paikkaamaan itse.

Etkö niitäkään lisiä, jotka eivät aiheuta ongelmia?

Ei työttömällä ole varaa Sideraliin

t. eri

Minulle sopii Obsidan, ei aiheuta mitään vaivoja niinkuin jotkut.

Vierailija
87/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista tonnia tai pari tonnia ansiosidonnaista saava varmasti käy parturissa ja kampaamossa siinä missä työssäkäyvätkin.

Itse saan vain vähän Kelan työmarkkinatukea osa-aikaisena ja käyn silti parturissa ja kampaamossa. Kaikki käyntikerrat ei kyllä ole olleet hintansa värtejä, joten ulos olen voinut joskus tulla yhtä kamalan näköisenä kuin sinne menin.

Vierailija
88/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työssäkäyvät tunnistaa hyväkuntoisista hiuksista. 🙄

Vierailija
89/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä kampaamo käynnillä ostaa 2 viikon ruuat.

Saat 30€ kahden viikon ruoat? Aika hyvin.

Ei ainakaan pk-seudulla saa mistään kunnollista pitkien hiusten leikkausta kolmellakympillä. Toki onhan noita parikympin liukuhihnapattureita olemassa, mutta jälki on sitten sen mukaista ja näinköhän maksavat senttikäkään veroja. 

Vierailija
90/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kyllä töissä, mutta menisin varmaan ap:n työtön-kastiin hiusten perusteella.

Käyn saunassa joka päivä ja pesen hiukset joka päivä. Hiukset on kuivahkot ja varmasti löytyy kaksihaaraisia.

Urheilen ja hikoilen päivittäin, myös päänahasta. Pesu on pakollista, sauna muuten hyvinvointia tukevaa.

Ei hiusten ulkonäkö ole minulle tärkeä 

Peset  joka päivä  ja on kaksihaaraisia, etkö keksi mikä yhtäläisyys noilla  2 asialla on ?

t. Pesen kerran viikossa normaalisti, max  2 kertaa, ei kaksihaaraisia

Niin. Kirjoitinkin niin, että hiusten kuivuus ja kaksihaaraisuua on seuraus liian tiheästä pesusta. Ja että pesu päivittäin on pakollista. 

Lisään vielä muillekin ymmärtämättömille, että kaksihaaraiset ei minua haittaa, ja tiedän, mistä ne johtuvat. Ja en aio/pysty enkä halua kasvattaa pesuväliä.

Vierailija
91/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuo kampaamokäynnit ovat aika hintavia, jo pelkästään hiusten leikkauskin maksaa viittäkymppiä. Ja jos ottaa siihen jotain väri- tai muita käsittelyitä, hintaa tulee satasia...

Joten, oletko tyhmä vai et?

Vierailija
92/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole töissä, olen sairaseläkkeellä. On pienet tulot mutta pidän hiuksistani huolta. Itse tasaan latvat säännöllisesti, ei ole kaksihaaraisia. On oma ruskea väri. Normalista oon löytänyt hyviä shampoota ja hoitoainetta edullisesti, ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Vierailija
93/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kampaajalla leikkauttamassa hiuksia 1-2 kertaa vuodessa. Värjään hiuksia itse muutaman kerran vuodessa. Jokaisella kampaamo käynnillä kampaaja on kehunut miten upea tukka mulla on. 

Ei siihen tukan hyvänä pysymiseen nyt niin hirveästi rahaa menee. Käytän ihan perus marketti pesuaineita.

Sama homma kun tuhdit ihmiset sanoo miten kallista terveellinen ruokavalio on 🤭 

Olen kyllä työelämässä mutta en raaski laittaa niin paljon rahaa kampaajalle 

Vierailija
94/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiusten hoito ole tärkeää vaan päänahan. Iho on ihmisen suurin elin.

Vierailija
95/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka nyt nilittää ja valittaa EU:n päätöksestä pitäisi jatkossa napsauttaa rangaistukseksi sakkoja kielen väärinkänkäytöstä jos jatkavat noiden kielettyjen nimien käyttöä kuten nyt uhoavat.

Vierailija
96/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30e ei riitä pitkien hiusten muotoon leikkaukseen, eikä harmaita hiuksia saa värjättyä. Naisten hiusten leikkaus on kalliinpaa. Ota selvää hinnoista.

Vierailija
97/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaan nälkään ja köyhyyteen kuitenkin , joten mitä hiuksilla tekee.

Vierailija
98/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30e ei riitä pitkien hiusten muotoon leikkaukseen, eikä harmaita hiuksia saa värjättyä. Naisten hiusten leikkaus on kalliinpaa. Ota selvää hinnoista.

Pitkiä hiuksia ei yleensä leikata muotoon, vaan tasataan vain latvoja. Itse käyn kampaajalla, jossa pitkien hiusten tasausleikkaus maksaa 15e. 

Vierailija
99/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei AP hoidata päätään? Miksi lässyttää vauvalla 24/7?

Vierailija
100/120 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130r-150, no viikon sitten. riippuu mitä on jäänyt myös varastoon entistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi